Jump to content
Dogomania

PROFESJONALNE KURSY - GROT - GDYNIA, Zbigniew Lenarcik


zibby
 Share

Recommended Posts

[quote name='leepa']czemu satynowe tyle tańsze?[/QUOTE]

Satynowe??? Pierwsze słyszę...

[quote name='GROT *'][B]Bura[/B] poelecamy do pudla nożyczki 9" ..a niebieskie sa oprocz tego ze ładne , a to tez wazne :) ..pracuje sie nimi bardzo dobrze , sa utwardzane tytanem ,lekkie ,krotka czesc od sruby do opieraka powoduje duze rozwarcie nozyczek przy malym ruchu palcow . do tego mozliwosc regulacji .[/QUOTE]


Dzięki, w paźdzeirniku juz nie będę miała rat za kamerę to sobie sprawię :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

w sensie że kolorek [url]http://www.grotpro.com/nozyczki-groom-master-satynowe-br-10-proste.html[/url]
Teraz tak patrze to wydaje mi się że niebieskie mają krótsze te...(ma ktoś rysunek z anatomią nożyczek? ;D) łapki na których są oczka.. w sensie ze nie część tnącą ;D ojej.. ;D

Link to comment
Share on other sites

generalnie "plotkujemy" o nożyczkach na watku Kursy :)

nożyczki "tytanowe " ..:).. nie wdajac sie nomenklature techniczna :).. sa krotsze w tej czesci "nie tnacej " :) ..przez co lepiej sie nimi pracuje .. "satynowe" za to lepiej leza w meskiej rece :)..ale tez i kobiety sobie je chwala ..szczegolnie 10 i 9 calowe do np.terierow rosyjskich ..

ale wczesniej rozmawialismy o gietych do pudla .. 9" napewno swietnie sie sprawdza

Link to comment
Share on other sites

[quote name='GROT *']generalnie "plotkujemy" o nożyczkach na watku Kursy :)

nożyczki "tytanowe " ..:).. nie wdajac sie nomenklature techniczna :).. sa krotsze w tej czesci "nie tnacej " :) ..przez co lepiej sie nimi pracuje .. "satynowe" za to lepiej leza w meskiej rece :)..ale tez i kobiety sobie je chwala ..szczegolnie 10 i 9 calowe do np.terierow rosyjskich ..

ale wczesniej rozmawialismy o gietych do pudla .. 9" napewno swietnie sie sprawdza[/QUOTE]

Ok, dzięki :)

Link to comment
Share on other sites

zapomnialam napisac ze nozyczki ze szlifem a nie mikrozabkami ..to klasa wyzej :)..ale tez sa bardziej wymagajace .. siersc musi byc przygotowana ( bez piasku ) , gdyz szybciej sie zniszcza na dredach i piasku

Link to comment
Share on other sites

[quote name='GROT *']zapomnialam napisac ze nozyczki ze szlifem a nie mikrozabkami ..to klasa wyzej :)..ale tez sa bardziej wymagajace .. siersc musi byc przygotowana ( bez piasku ) , gdyz szybciej sie zniszcza na dredach i piasku[/QUOTE]

Matko święta żadnymi nozyczkami nie odważyłabym się strzyc psa nie zrobionego na bóstwo...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest GROT *

po ostatnim ..przesymaptycznym kursie .. mamy nowego psa :)

[U][COLOR=#0066cc][URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/345/69941f821b6da3eamed.jpg[/IMG][/URL][/COLOR][/U]
[U][COLOR=#0066cc][/COLOR][/U]
[U][COLOR=#0066cc][URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/350/cb9ebb57b26c5326med.jpg[/IMG][/URL][/COLOR][/U][URL="http://grotpro.fotosik.pl/albumy/790054.html"][/URL]

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

W końcu zamówiłam owe nozyczki - zobaczymy czy powalczymy, mam nadzieję, że będe zaodowlona :) A do nich na dokładkę, zanim dotrę na Białoruś, dvd o strzyżeniu pudli, ciekawe w jakim to będzie języku, jeśli hiszpańskim to chyba się potnę, nie używałam go od czasu studiów :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam ZIBBY
Mam pytanie odnośnie szkoleń... Co trzeba zrobić by móc prowadzić samemu takie szkolenia, przekazywać wiedzę? Pytam oczywiście z czystej ciekawości. :) Chciałabym się dowiedzieć jak należy się starać o dofinansowanie z Urzędu Pracy na kurs w Pańskiej szkole, jak należy to załatwić ? Startowałam już w tegorocznym konkursie i myślę, że co nie co się sprawdziłam jako przyszły młody groomer, lecz chciałabym jeszcze zdobyć certyfikat. Chciałabym się uczyć od najlepszych ;) A jak na razie wszystko co dotąd umiem nauczyła mnie jedna z pana uczennic ;) I jestem zadowolona ;) Lecz chciałabym się nauczyć jeszcze więcej.
Pozdrawiam
Ewa

Link to comment
Share on other sites

[SIZE=3][FONT=Calibri]Witam p.Ewo[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]postaram się odpowiedzieć za Zibiego .. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]poruszyła Pani drażliwa kwestie bo nie ma przepisów w Polsce które określiłyby kto może a kto nie szkolić i niestety szkół czy kursów wyrasta coraz więcej – jednym słowem może szkolić osoba która nie trzymała nigdy nożyczek w ręku – zakłada po prostu działalność i zgłasza się jako jednostka szkoląca lub sama co dopiero zaczyna w tym zawodzie i z braku klientów chce mieć dodatkowy dochód[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]trafiają do nas na szkolenie osoby które kończyły kursy w innych miejscach i które dopiero niestety po fakcie się przekonują ze straciły czas i pieniądze a nie zyskały niezbędnej wiedzy i umiejętności aby z powodzeniem zaczynać w tym zawodzie [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]miejmy nadzieje ze z czasem zostanie to unormowane a osoby chcące nauczyć się jak najwięcej będą mogły wybrać szkołę która ich przygotuje do zawodu [/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Calibri]jesteśmy jednostka wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.22/00109/2006 i gdyby chciała Pani starać się o dofinansowanie lub pokrycie kosztów kursu przez UP ,należy udać się do swojego urzędu i wskazać nas jako jednostkę gdzie chciałaby się Pani szkolić .. może się zdarzyć ze urzędnik będzie chciał wysłać Panią na inne szkolenie ;) ale trzeba być nieugiętym [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]po ukończeniu kursu otrzymuje Pani Zaświadczenie ukończenia kursu – dokument pozwalający się o ubieganie np. o kolejne dotacje na działalność [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]natomiast jeżeli zda Pani egzamin z wynikiem pozytywnym otrzymuje Pani dyplom / certyfikat – elegancki do zawieszenia w salonie aby każdy klient tez miał możliwość go zobaczyć :)[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Każdy nasz uczeń może po kursie również się u nas doszkalać i konsultować już nieodpłatnie jak tylko będzie czuł taka potrzebę . Nasi uczniowie swoja profesjonalna praca zdobywają mimo konkurencji wielu klientów a to jest klucz do sukcesu i powodzenia zawodowego [/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]

Link to comment
Share on other sites

[B]bura[/B] cieszymy sie ze sprawdzily sie nozyczki ...

dla nas to duza satysfakcja jak klienci sa zadowoleni bo staramy sie z calej masy towarow na rynku wybierac te ktore faktycznie sa najbardziej przydatne w groomingu , a kazdy towar testujemy u siebie dosc dlugo zanim zdecydujemy sie wprowadzic do sprzedazy ..
głownie kosmetyki , nie sprzedajemy towarow ot tak sprowadzonych o ktorych nie mielibysmy pojecia jak dlugofalowo dzialaja na wlos i skore ..a konkurencja pozniej podpatruje czym handlujemy ;)

takze sprzety ktore polecamy do salonu staramy sie dobierac tak aby mozna z powodzeniem pracowac a nie koniecznie inwestowac w sprzety wktorych proporcja ceny nie zawsze idzie z jakoscia

Link to comment
Share on other sites

[quote name='leepa']duży plus że te nożyczki mają oczka małe, ja to po prostu inne musiałam owijać taśmą[/QUOTE]

O tak, to jest fajne, na nasze małe drobne paluszki są ekstra.


[quote name='GROT *'][B]bura[/B] cieszymy sie ze sprawdzily sie nozyczki ...

dla nas to duza satysfakcja jak klienci sa zadowoleni bo staramy sie z calej masy towarow na rynku wybierac te ktore faktycznie sa najbardziej przydatne w groomingu , a kazdy towar testujemy u siebie dosc dlugo zanim zdecydujemy sie wprowadzic do sprzedazy ..
głownie kosmetyki , nie sprzedajemy towarow ot tak sprowadzonych o ktorych nie mielibysmy pojecia jak dlugofalowo dzialaja na wlos i skore ..a konkurencja pozniej podpatruje czym handlujemy ;)

takze sprzety ktore polecamy do salonu staramy sie dobierac tak aby mozna z powodzeniem pracowac a nie koniecznie inwestowac w sprzety wktorych proporcja ceny nie zawsze idzie z jakoscia[/QUOTE]

To ja mam pytanie o ten spray Matt-x czy do pudla wystawowego by się nadał do codziennego czesania?? Nie ma toto za dużo silikonu??

Link to comment
Share on other sites

oo .. zjadlo mojego posta :)

[B]bura[/B] po konsultacji jeszcze z zibim - matte-x jak najbardziej sprawdzi sie do codziennego rozczesywania .. ma coprawda w skladzie silikon ale nie zauwazylismy jakis nie pozadanych efektów ..widac jest jego procentowo niewiele i generalnie preparat jest neutralny dla wlosa

my do rozczesywania uzywamy tez bardzo mocno rozcienczonej proteiny ale u pudla moze za bardzo obciazac wlos

Link to comment
Share on other sites

[quote name='GROT *']oo .. zjadlo mojego posta :)

[B]bura[/B] po konsultacji jeszcze z zibim - matte-x jak najbardziej sprawdzi sie do codziennego rozczesywania .. ma coprawda w skladzie silikon ale nie zauwazylismy jakis nie pozadanych efektów ..widac jest jego procentowo niewiele i generalnie preparat jest neutralny dla wlosa

my do rozczesywania uzywamy tez bardzo mocno rozcienczonej proteiny ale u pudla moze za bardzo obciazac wlos[/QUOTE]

Ok, dzięki za odpowiedź, na razie używamy Ring 5 Show Oil ale może Matt x byłby też dobrą alternatywą.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...