Jump to content
Dogomania

Stres przedzakupowy


Cygan

Recommended Posts

Witam serdecznie! Właśnie przymierzam się do zakupu onka. Wczoraj byłem w hodowli, oglądałem i wybrałem. Nie wiem czy mogę wkleić linka do zakończonej aukcji z alledrogo. Aaa, zrobię to. Oto ona. Pierwsze i drugie zdjęcie. [url=http://www.allegro.pl/show_item.php?item=708892484]owczarek niemiecki, owczarki niemieckie szczeniaki (708892484) - Aukcje internetowe Allegro[/url] . W związku z powyższym mam kilka pytań. Na co mam zwrócić uwagę w papierach? CZy potrzebuję umowy kupna/sprzedaży? Czy tak na pierwszy rzut oka wszystko z nim ok? Obecnie ma około 3 m-cy. Pierwszy raz kupuję rodowodowego psa i jestem zielony... Za wszelkie opinie, porady i sugestie z góry dziękuję!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Cygan'] Na co mam zwrócić uwagę w papierach[ /QUOTE]
Dostaniesz od hodowcy metrykę pieska.Jest to dokument potwierdzający jego pochodzenie na podstawie którego możesz wyrobić rodowód w Związku Kynologicznym(lub innym klubie,w którym zarejestrowana jest hodowla)

[quote name='Cygan'] CZy potrzebuję umowy kupna/sprzedaży? [/QUOTE]

W większości hodowli są zawierane takie umowy i myślę,że dobrze gdybyś taką umowę miał.

[quote name='Cygan']Czy tak na pierwszy rzut oka wszystko z nim ok? [/QUOTE]
Suczka śliczna.Po zdięciu ciężko stwierdzić cokolwiek innego:)
Ale zapraszam na forum [url]www.owczarek.pl/forum[url]- możliwe,że któryś z forumowiczy ma psa po tej matce albo ojcu.


Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Cygan']Heh... czyli "mój" hodowca trochę odbiega od ideału. Nie widziałem kojców, szczeniaki wyprowadził do nas. Suki te nie widziałem. Hmmm, czyli jeszzce jedna wizyta przed decyzją. Dzięki ;)[/quote]

sorrki..jak to wyprowadził ??? to znaczy gdzie????? jeśli nie były w kojcach to gdzie przebywały szczenieta....a suka....???