Świerza&Fox Posted March 20, 2005 Posted March 20, 2005 Pisze ten topik, poniewaz jestem kompletnie "zielona", jezeli chodzi o wystawy :oops: :oops: :wink: Mam nadzieje, ze "zapoznacie mnie" troche z tym tematem :wink: Bylabym Wam bardzo wdzieczna za ( poczatkowo podstawowe) informacje :wink: z gory dziekuje i pozdrawiam ;) Quote
Shanny.. Posted March 20, 2005 Posted March 20, 2005 Moze powiesz mi chociaz co juz wiesz? Np. znasz podstawy, tzn po co, dla kogo sa wystawy etc.? jakie sa grupy FCI? Bo nie za bardzo wiem od czego zaczac 8) W koncu nie wiem co chcesz wiedziec. Mam jedna ksiazeczke o wystawach psow, ale nie bede jej calej tutaj przepisywac :wink: Wiec tylko powiedz od czego mam zaczac, a dalej juz samo pojdzie :D Oczywiscie ja tez tak naprawde zaczynam zabawe z wystawami i bylam dopiero na kilku, ale to co wiem przekaze, a reszte dopelnia specjalisci :wink: Pozdrawiam Quote
Świerza&Fox Posted March 20, 2005 Author Posted March 20, 2005 Teraz ja nie wiem, co mam powiedziec :wink: ...od czego zaczac??: Od poczatku :lol:( ja sie wogole nie znam na wystawach) :oops: takze chce sie dowiedziec wszystkiego od podstaw ;) (napisz np. jak to sie u Ciebie zaczelo, tzn. jaka wiedze posiadasz na ten temat, jak bylo na wystawach z Twoim seterem(jak oceniali, jakie byly wymogi itp.)...Zacznij od czego Ci "wygodniej" :wink: (a pozniej to ja juz bede zadawala pytania :D z gory dziekuje i pozdrawiam;) Quote