Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Witam wszytkich!

Zamierzam zakupic dla psa skladanka klatke lub taka skladana "miekka" domko-klatke (:lol: ) na wystawe . Poniewaz jesli chodzi o sprzet wystawowy jestem laikiem chcialam zapytac, szczegolnie wystawcow z duzymi psami, o wskazowki dotyczace takiego zakupu.
Slyszalam, ze klatki sa raczej ciezkie, a co do takich materialowych nie mam zaufania, bo pies duzy (Akita) i o niespokojnym charakterze ;)
Jesli ktos ma konkretne wskazowki niech nie boi korzystac z PW ;)

Z gory dziekuje za wasza pomoc!

Posted

Sa klatki składane z aluminium, bardzo lekkie, taka rozmiar 4 wazy ok 5 kg, ale jeszcze ich w polsce nie widziałam, sa na wschodzie na wystawach ( widziałam w wilnie) i w austrii. Cena ok 100 euro.

Posted

Klatki metalowe sa na pewno bardziej wytrzymale niz te materialowe a ceny nawet porownywalne gdzieniegdzie. Do tego do metalowych mozna dokupic kółeczka- badz kupic odrazu z nimi, albo specjalny wozek, ktory moze byc dopasowywany do roznych rozmiarow klatek.

Oczywiscie klatki materialowe sa leciutkie i wszedzie je mozna prawie upchnac, ale sama bylam swiadkiem jak pies malej rasy moze ja latwo "rozpracować" a co dopiero taki duzy. Duze do tego potrafia sie przeturlac w takiej klatce przez pol wystawy;)

Posted

[quote name='flashka-g']

Oczywiscie klatki materialowe sa leciutkie i wszedzie je mozna prawie upchnac, ale sama bylam swiadkiem jak pies malej rasy moze ja latwo "rozpracować" a co dopiero taki duzy. Duze do tego potrafia sie przeturlac w takiej klatce przez pol wystawy;)[/QUOTE]

O rany :shake: :shake: :shake:
Teraz to mnie wystraszylas:lol: Juz widze moja Niunke jak sie turla po wystawie z klatka :evil_lol: