lady_m Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Witam wszytkich! Zamierzam zakupic dla psa skladanka klatke lub taka skladana "miekka" domko-klatke (:lol: ) na wystawe . Poniewaz jesli chodzi o sprzet wystawowy jestem laikiem chcialam zapytac, szczegolnie wystawcow z duzymi psami, o wskazowki dotyczace takiego zakupu. Slyszalam, ze klatki sa raczej ciezkie, a co do takich materialowych nie mam zaufania, bo pies duzy (Akita) i o niespokojnym charakterze ;) Jesli ktos ma konkretne wskazowki niech nie boi korzystac z PW ;) Z gory dziekuje za wasza pomoc! Quote
karenina Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Sa klatki składane z aluminium, bardzo lekkie, taka rozmiar 4 wazy ok 5 kg, ale jeszcze ich w polsce nie widziałam, sa na wschodzie na wystawach ( widziałam w wilnie) i w austrii. Cena ok 100 euro. Quote
cockermanka Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Dodam tylko,że można klatkę "ukółkowić";) i wtedy nie trzeba jej nosić. Quote
flashka-g Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Klatki metalowe sa na pewno bardziej wytrzymale niz te materialowe a ceny nawet porownywalne gdzieniegdzie. Do tego do metalowych mozna dokupic kółeczka- badz kupic odrazu z nimi, albo specjalny wozek, ktory moze byc dopasowywany do roznych rozmiarow klatek. Oczywiscie klatki materialowe sa leciutkie i wszedzie je mozna prawie upchnac, ale sama bylam swiadkiem jak pies malej rasy moze ja latwo "rozpracować" a co dopiero taki duzy. Duze do tego potrafia sie przeturlac w takiej klatce przez pol wystawy;) Quote