Iggy Pop Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 Cześć, pojawiła się nowa linia karm. Może już ktoś podawał psu? Mój nie potrzebuje hipoalergicznej tylko wysokoenergetycznej, więc nie mam doświadczenia, poza wypróbowaniem 5 kg soft and juicy. Super zapach, faktycznie miękkka, troche małe granule dla goldena. Ale bardzo dużo mięsa no i smakowała aż mu się złote uszy trzesły :-) tutaj info: [I]Alergie, nietolerancja pokarmowa, brak apetytu lub potrzeba odmiany psiego menu – między innymi takie specyficzne kwestie żywieniowe pomaga rozwiązać Fitmin Solution. To najnowsza hipoalergiczna dieta dla psów z nietolerancją konkretnego rodzaju białek pochodzenia zwierzęcego, bezzbożowa karma dla psów z alergią na gluten oraz unikalne, półmiękkie, soczyste granulki [B]Cztery nowe smaki[/B] Soft&Juicy Półmiękkie granulki z bardzo dużą zawartością 5 rodzajów świeżego mięsa. Opakowanie: 5 kg, 1,5 kg Salmon&Potato Bezglutenowa i bezzbożowa formuła karmy z jednym źródłem białek pochodzenia zwierzęcego oraz świeżym mięsem z łososia Opakowanie: 13 kg, 2,5 kg Lamb&Rice Hipoalergiczna receptura, zawierająca tylko jedno źródło białek pochodzenia zwierzęcego oraz ze świeżym mięsem jagnięcym Opakowanie: 13 kg, 2,5 kg Fitmin Solution Rabbit&Rice Hipoalergiczna receptura, zawierająca tylko jedno źródło białek pochodzenia zwierzęcego oraz ze świeżym mięsem z królika Opakowanie: 13 kg, 2,5 kg [/I] Quote
andromeda Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 Pewnie znajdą się psy którym przepasuje skład. Mojemu napewno nie ... Quote
Cockermaniaczka Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 testuje krolika poki co negrowi smakuje,ale ten sklad mnie nie powala :roll: Quote