Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Witam:P

Na tym forum jestem nowicjuszem:D Już od dłuższego czasu poszukuję odpowiedniej rasy dla siebie:P Piesek pojawi się najszybciej za pół roku, ale już teraz chcę mieć pewność co do rasy i tego, że dokonałam właściwego wyboru.:P Oczywiście mając na względzie dobro pieska:P Przekonałam się już, że wybór ten jest szalenie trudny- ciągle zmieniałam zdanie i odczuwałam niedosyt.:D Jednak przeglądając internetowe stornnice nt. Vizsla.... cóż, mówiąc najprościej- i'm lovin it:)

Ale- oczywiście zawsze jakieś być musi- mieszkam w mieście. A konkretnie to blisko centrum. Jakieś 5 min drogi dzieli mnie od Pola Mokotowskiego (obszerny park), gdzie 5 razy w tygodniu uprawiam jogging (ok 50 min). Piesek stałby się oczywiście towarzyszem biegania, lub zamieniłabym ja na bardziej profesjonalny canicross. Oprócz tego, codziennie 1,5 h na swobodne hasanie, aport lub freesbe + ok 30 min wieczorem (i oczywiście mniejsze wypady na tzw. siusiu) :P Inaczej sprawa wyglądałaby w weekendy, które spędzam na rowerowych wycieczkach, i jeden- dwa razy na miesiąc wracam do rodziców na wieś (mnóstwo wody i lasów). Również wakacje spędzam u rodziców (jakieś 3 mies). Oczywiście wiem, ze piesek to odpowiedzialność na kilkanaście lat:P Jako, że kocham przestrzenie- mam nadzieję wrócić na stałę w rodzinne strony:)

Szukam przede wszystkim przyjaciela od serca, inteligentnego i wrażliwego psiaka, który lubi też poszaleć i spać w łóżku:)

Piesek musiałby jednak zostawać do 6h w domu, nie sam- ze starszą osobą- której jednak obawiałabym się powierzyć zadanie "wyprowadzacza" nawet na siusiu:) Ze względu na bezpieczeństwo i osoby i pieska:P

Tutaj właśnie pojawia się moje pierwsze pytanie- jak vizsla zachowuje się [U]w domu?[/U] Bliżej mu do boksera, czy raczej do whippeta?:P