Jump to content
Dogomania

"PORADNIK GROOMERA - czyli... dole i niedole psiego fryzjera"


Elitesse

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Mam tą książkę.. Kupiłam ją z czystej ciekawości, żeby zobaczyć co ciekawego można ująć w 100 stronach "poradnika". Jest czytelna i przejrzysta, wszystko opisane z poczuciem humoru. Czyta się przyjemnie, często z uśmiechem na twarzy porównując opisane sytuacje i scenki z własnymi... Dla kogoś, kto dopiero planuje otworzyć własny salon - ok, dowiesz się jak zacząć, na co zwrócić uwagę kupując sprzęt i urządzając "własny kąt" (chociaż to również przerabia się na kursie a przynajmniej takim z prawdziwego zdarzenia jak GROT w Gdyni :)). Jednak ja, która mimo, że jestem świeża i pracuję jako groomer niecały rok, nie dowiedziałam się niczego nowego, na co bym sama nie wpadła... Nie wspominając już o doświadczonych groomerach, którzy zapewne na podstawie własnych doświadczeń mogliby napisać 10 tomów tego typu "poradników". Szczególnie podobał mi się rozdział na końcu :Charakterystyka ras pod względem zachowania na stole. Doskonale oddaje charaktery poszczególnych ras psów i ich zachowania w salonie:cool3:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Nasz rynek jest bardzo ubogi jeżeli chodzi o książki o tematyce groomerskiej napisane w j.polskim. Ta książka jest idealna dla osób, które chcą stawiać pierwsze kroki w groomingu. Doświadczony groomer raczej nic ciekawego tam nie znajdzie. Tak jak pisała Acka - książkę czyta się bardzo przyjemnie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor