Jump to content
Dogomania

ChromosomekX

Members
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ChromosomekX

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 09/27/1986

Converted

  • Biography
    Przyszły technik weterynarii
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    biologia,zoologia,cetologia
  • Occupation
    uczen,petsitter
  1. ChromosomekX

    Marsz poparcia dla nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt

    miło było maszerować z wami i wesprzec ten marsz :) ja i mój malamut cieszymy sie ze ustawa przeszła :) nawet na jedno zdjecie sie załapałysmy tu w tym picassa u kogos :) pozdrawiam :)
  2. pod lublinem czeka szczeniak,2 miesiace ,piesek wielkosci szynszyla,facet powiedzial,albo zabieramy do piatku albo wywalam na smietnik,w najlepszym razie sprzeda na targu byle by sie pozbyc psa :( [URL=http://img94.imageshack.us/i/doadopcji1.jpg/][IMG]http://img94.imageshack.us/img94/4279/doadopcji1.jpg[/IMG][/URL] Chłopak,Lucky :( 2 miesiace :( nie wiadomo co z niego wyrosnie bo rodzice prawdopodobnie tez mieszance :( poslijcie gdzie sie da jesli chociaz tyle pomoc mozecie :(
  3. Po dwóch latach bracia wrócili z adopcji, są teraz w hotelu. Koszt miesięczny za dwa psy to 800 złotych miesięcznie, który spadł na jedną osobę. Dotychczasowa pomoc w sumie – 238 złotych jednorazówki. Dorzucisz złotówkę dla Paka i Astora?

    http://www.dogomania.pl/threads/134003-Po-dwóch-latach-zwrot-bracia-wrócili-są-w-hotelu..potrzeba-800-zł.-proszę-o-pomoc

  4. ChromosomekX

    Warszawa- nowe prawo dot. sprzątania po psiakach

    ja mieszkam na bielanach i powiem szczerze ze mamy ze 3 miejsca gdzie sa postawione smietniki na psie odchody ,ale nie ma torebek! juz pomijam ze malo jakichkolwiek smietników ! zeby wywalic psia kupe czasem musze paradowac przez cala ulice ;] bo nie ma jakichkolwiek koszy! pomijam ze wyrzucanie odchodów do smieci nie jest zgodne z prawem,tak slyszalam! odchody sa zagrozeniem epidemiologicznym dlatego powinny byc odzielnie skladowane. bylam kilkakrotnie w ratuszu na bielanach i rozkladaja rece jak pytam o torby na psie kupy-nie ich sprawa-odpowiadaja! w kioskach nie ma! wiec kupuje na wlasny rachunek w hurtowni i nosze ze soba worki. kwestia robi sie ciezka gdy pies ma biegunke! workiem nie posprzatasz czegos takiego szczegolnie ze np z psa leci praktycznie sama woda! ludzie tego nie rozumieja i robia problemy!
  5. ChromosomekX

    Pies w pociągu

    jesli pies jest malych rozmiarów to wystarczy transporter badz klatka kenylowa nie wazne jaki transporter,moze byc material plastyk cokolwiek, duze psy obowiazkowo musza miec kaganiec,do tego nawet jesli jedziesz w przedziale musisz spytac osoby z przedzialu czy pies nie bedzie przeszkadzał,do tego z doswiadczenia wam powiem ze przydaje sie w podrozy recznik,papier toaletowy badz reczniki jednorazowe,torby na kupy ewentualnie pieluchy dla szczeniaka,miska na wode i smakołyki,odradzam karmienie psa przed podroza bo stres zrobi swoje! pies musi miec pelne szczepienia,ksiazeczke szczepien,obroze i smycz do tego kaganiec,jesli jest to duzy pies. oplaty za psa w pociagu sa rozne! ja wam radze nie kombinowac z przedzialami,duze psy czesto maja awersje do wsiadania do pociagów typu pospiech (waskie drzi i wysokie schody) polecam szukac polaczen z osobowymi pociagami z szerokimi drzwiami do tego nie kupujcie miejsc w przedzialach tylko najlepiej szukajcie przewozów rowerów :D siedzicie sobie na luzaku tam gdzie rowery,pies ma miejsce,wy mniej stresu ze ludziom sie nie spodoba wasz wielki bernardyn :D hehe ewentualnie jak to jest pociag osobowy to miejsca jest duzo a jesli i tak malo to siadacie w kanciapie konduktorskiej tam gdzie przewozi sie wieksze gabaryty :) dla niespokojnych psow doradzam podanie srodkow uspokajajacych przed podroza,zawsze to mniejszy stres dla psa
  6. ChromosomekX

    Technika Weterynarii-Warszawa

    ja jako juz drugo roczniak :D polecam jak najbardziej Akademie Zdrowia! jedyne co mozna tej szkole zarzucic jest fakt ze w sekretarciacie pracuja niekompetentne osoby ;] tzn 4 panienki z dlugimi tipsami ktore same nie wiedza co tam robia ;] na szczescie poziom nauki jest bardzo dobry :) praktyki byly ciekawe,duzo wiedzy i informacji,z pierwszego roku mam 5 segregatorów notatek tablic zdjec itd :) duzo materialu do nauki na egzaminy ale wiedze przyswaja sie bardzo dobrze,wychowawca dobrze o nas dba i prowadzi bardzo ciekawe zajecia,i polecam wam wszystkim nie czekac jesli ktos sie zdecyduje i od razu załatwiac sobie praktyki w lecznicy,daja ogromna wiedze i doswiadczenie,mozna samemu sie sprawdzic :)
  7. a najgorsze jest to ze dostanie grzywne i jesli juz to tylko zawiasy! na 100% nie pojdzie do wiezienia! a zwierzeta jak cierpialy tak cierpia! powinni jej zakazac wykonywania zawodu weterynarza i zakazac zblizania sie do zwierzat zeby sprawiedliwosci stala sie zadosc powinni ja przywiazac na padoku i wypuscic stado rozjuszonych koni i wyglodnialych psow oczywiscie po kolei zeby psy koni nie zjadly tylko te babe :P
  8. [url]http://www.shusky.pl/[/url] szukajcie tam pomocy już dostali informacje o tej suni
  9. tez bym nie powiedziała ze jest brzydka :) nie ma brzydkich psów :) ani w ogole brzydkich zwierząt :D szczerze to sie nie dziwie ze nikt nie przyjechał, sama nie raz miałam okazje sprawdzić ze np eco patrol to tylko w telewizji jest taki dobry i wspanialy ;] jak mielismy rannego ptaka ze zlamana noga to powiedzieli nam ze powinnismy go w lesie zostawic zeby zdechł zaluje ze tego nie nagrałam
  10. ChromosomekX

    Szukam Czeskiego psa górskiego

    Witam mam wielka prośbę,nie mogę znaleźć i tej rasie praktycznie nic w internecie a czeskiego nie znam! czy jest ktoś kto ma pojecie o tych psach? dysponuje zdjęciami i opisem?! przyznam ze znajomi maja psa który przypomina mi właśnie tego ,w prasie o psach znalazłam jedno zdjęcie z wyścigów zaprzęgowych tego psa i nie jest zbyt wyraźne znam tylko te nazwę pomóżcie ewentualnie może ktoś z czeskiego przetłumaczyć to co jest w necie
  11. ChromosomekX

    Dogtrekking/wycieczki okolice Warszawy

    no bo wyobraź sobie nagły przypływ entuzjazmu pies wylatuje nagle do przodu ty ściągasz flexi z kantarem buch kark skręcony
  12. [B][U]Kiedy wolno uśpić zwierze[/U][/B]: -nieuleczalna choroba -cele naukowe -nadmierna agresywność zwierzęcia -zniedoleżenie i starość -redukcja pogłowia jesli lekarz weterynarii uspi zdrowego psa bez w/w objawów podlega procesowi karnemu!
  13. ChromosomekX

    Dogtrekking/wycieczki okolice Warszawy

    beda ^^ bo natknelismy sie na moja sfore w lesie i jeden znajomy robil foty,mozliwe ze jutro beda i oni :) maja dac znac
  14. ChromosomekX

    Dogtrekking/wycieczki okolice Warszawy

    no moja za zwierzyna,kotem czy innym tez by pognala :) no i wrocilysmy ze spaceru z Julą i Furia :)
×