Jump to content
Dogomania

Cleo2008

Members
  • Content Count

    1,988
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About Cleo2008

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Biography
    http://www.youtube.com/watch?v=UE55BKA910U
  • Location
    znad modrego
  1. Nie pamietam jak sie wstawia zdjecia, znalazlam podobnego boksia. [URL]https://www.facebook.com/monika.stolarska.71/posts/10203227022346362[/URL] ewo napisalam pw, chlopak nazywal sie Max i mieszkal w Warszawie
  2. Bardzo przepraszam, ale juz nie bywam na Dogo, weszlam przez przypadek, brakujace wplaty oczywiscie uzupelnie, ale jak zwykle poprosze paypal. Podeslalam Piance moje namiary jakby cos bylo potrzebne, ja z mojej strony chcialabym wiedziec jak szukany jest dom dla Plamy, czy sa aktywne ogloszenia, jakby co mam osobe ktora jest na Dogo i na FB, ktora robi ogloszenia na 50 portalach za 10 zl. Chcialabym tez prosic o zgloszenie sie osob ktore dzialaja na fb, trzeba zrobic Plamie wydarzenie tam i polaczyc te dwie akcje tu i tam, tylko blagam niech ktos sie odezwie jak najszybciej, bo ja naprawde nie mam kiedy dzialac i zagladac tutaj. Sorry. Pozdrawiam wszystkich, Pianka ma moj email, ktory mam na telefonie wiec w razie czego...
  3. Trzymam i ja kciukole, chyba wszystko jasne? No i zbieramy na pomoc domkowi bo ma duzo takich bid... Pomozecie?
  4. Nie biore niestety udzialu w bazarkach

  5. [quote name='Katarzyna Starkiewicz']Kto prowadzi to hospicjum dla onków? Nie jest to przypadkiem słynna "Czarodziejka" ku przestrodze, to hospicjum dla onków składalo się z otwartego garażu, nieogrzewanego z wyłozonymi na gołej posadzce zasikanymi szmatami [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/223247-Hospicjum-Czarodziejki"]http://www.dogomania.pl/forum/threads/223247-Hospicjum-Czarodziejki [/URL][URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/208974-Sakuś-za-TM-(-([/URL][/QUOTE] Chodzi o Iwone w Serocku
  6. to ja pozapraszam moze ... umie ktos banerek zrobic?
  7. Cleo2008

    Do zobaczenia kiedyś, Bruno, piesku kochany...

    Szczesliwego Nowego Roku! JA TEZ RZADKO BYWAM NA DOGO
  8. Do wygrania 20 kg karmy Husse-PRO. 1 los = 4 zł.

    Loteriada na rzecz Pogotowia dla Zwierząt w Łowiczu, bardzo proszę o udział.

    http://www.dogomania.pl/forum/threads/235025-wygraj-20-kg-karmy-!!!-kup-los-to-tylko-4-zł-!-)

  9. Zapraszam na bazarki Znajdkowo - Kosmetykowe

    ORIFLAME:

    http://www.dogomania.pl/forum/thread...-Znajdek-30-11

    AVON :

    http://www.dogomania.pl/forum/thread...o-30-listopada

    Zapraszamy chociaż do odwiedzenia :smile:

  10. Cleo2008

    Zapomniana (?). Ma dom.

    Czy ktos mi napisze na pw opinie o Myslowicach, bo na innym forum toczy sie dyskusja o oddaniu labka do Myslowic i czytam glosy "o co wogole chodzi"... Prosze o pomoc!
  11. Kropka jest w DS i ma do towarzystwa druga psinke. Niestety nie umiem wstawic zdjecia. Pozdrawiam
  12. Cleo2008

    Falban przekroczył TM

    Marta wysylam troche zaleglosci, przepraszam. Masz pw.
  13. Witam!

    Zapraszam na bazarek cegiełkowy z nagrodą !

    Zbieram kasę na hotelik dla Kasi z chorym okiem znalezionej w lesie. Za każdą wpłatę czy deklarację z góry dziękuję !

    Pozdrawiam serdecznie. MALWA

    http://www.dogomania.pl/forum/thread...-09-godz-22-00

  14. paurp.jpg<- Paura ma szanse na DT! Pomożesz to osiągnąć?

    - brakuje tak niewiele, nawet jednorazowe wpłaty są ważne

    P.S. Jak nie życzysz sobie takich informacji będę wdzięczna jak zaznaczysz to u siebie na profilu

  15. Zapraszam na bazarki dla podopiecznych Fundacji Zmieńmy Los, min. zadłużone psiaki: Zidana, Biszkopta, Babcie Rite i Bartusia

    Bazarek 1 : Pióra, Perfumy, Naklejki łapki i różności

    Bazarek 2 : Ciuchowisko + Nowe ubrania Adidas - damskie i męskie

×