Jump to content
Dogomania

Żywienie Cocer Spaniela. Help!


Dżaga115

Recommended Posts

Witajcie,

Jestem fanką Spanielkó od dawna ale chyba dopiero teraz zdecyduję się go nabyć :lol: I w związku z tym chciałabym się Was zapytać czym i jak się takiego psa żywi jak jest mały, i pózniej jak urośnie. Słyszałam że małego karmi się 3 a starszego 2 razy dziennie. Ja chciałabym karmić go pół na pół tzn. rano wiedy nie mam czsu suchą karmą, a wieczorem coś mu ugotować np. kaszę lub makaron z warzywami i np. porcją rosołową?/ Nie wiem czy to dobre zestawienie no i najwarzniejsze nie wiem w jakich proporcjach to podawać/gootować tzn. ile mniej więcej tej karmy i te gotowane rzeczy- ile gotować tego makaronu/kaszy, warzyw i czy mięso, np. porcję rosołową to całą czy jakoś podzielić?? Wiem że pytania może są banalne ale ja nie mam doświadczenia,a nie chciałabym popełniać błędów i jeszcze jedno- z uwagi na to że dwa posiłki mniej więcej już wymienilam-jeden karma, a drugi gotowany to jaki 3 posiłek dawać szczeniaczkowi? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Dżaga115']Witajcie,