Jump to content
Dogomania

adwokat Kraków lub Śląsk pilnie poszukiwany!!!!


MSMIMI

Recommended Posts

witam, szukam dobrego adwokata aby poprowadzil sprawe sądową w związku z zakupem przeze mnie chorego szczenięcia (sprzedający nie poczuwa sie do odpowiedzialności i nie chce partycypować w kosztach leczenia). Sprawa będzie miala miejsce w Krakowie, ja jestem z Bytomia, więc prawnik może być ze Śląska lub z Grodu Kraka. Czy ktoś ma wypróbowanego (nie brata, wujka, tate kolegi) ale wypróbowanego "na własnej skórze" adwokata, który mógłby zająć się moją sprawą? pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

[quote name='MSMIMI']witam, szukam dobrego adwokata aby poprowadzil sprawe sądową w związku z zakupem przeze mnie chorego szczenięcia (sprzedający nie poczuwa sie do odpowiedzialności i nie chce partycypować w kosztach leczenia). Sprawa będzie miala miejsce w Krakowie, ja jestem z Bytomia, więc prawnik może być ze Śląska lub z Grodu Kraka. Czy ktoś ma wypróbowanego (nie brata, wujka, tate kolegi) ale wypróbowanego "na własnej skórze" adwokata, który mógłby zająć się moją sprawą? pozdrawiam[/quote]

[B]odezwij się do mnie na gg !! myślę ,ze mogę Ci kogos polecić...wypróbowanego na własnej skórze....i bardzo cenionego na Śląsku....poza tym to Pani adwokat, która jest miłosniczką psów, więc iz tego powodu inaczej podejdzie pewnie do sprawy!!![/B]



[B]i czy chodzi o Pyzę ???????????????????????[/B]

Link to comment
Share on other sites

orsini [QUOTE]ale szczenie chore na co???
bo ciezko Ci bedzie udowodnic ze kupiles chore szczenie i hodowca Ci kit wcisnal - to zalezy od schorzenia[/QUOTE]

na zapalenie oskrzeli/kaszel kennelowy

Patka [QUOTE]MSMIMI popytam ale muisz mieć silne "poparcie" w papierach żeby cokolwiek zaczynac - umowa kupna sprzedarzy, ocena weta itp ...
jak coś będe wiedziała dam na priva[/QUOTE]