Jump to content
Dogomania

Dieta dla psa ze skazą białkową


Alba1986

Recommended Posts

Witam.
Od jakiegoś czasu karmimy psa suchą karmą uzupełnianą karmą z puszek. Ostatnio zauważyłam, że pies się drapie i wygryza sobie rany. Według weterynarza pies ma skaze białkową, niestety nie znam się dokładnie na karmach dla alergików. Dlatego prosze o pomoc. Jaka jest najlepsza dieta dla psa ze skazą białkową?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moja sunia ma ten sam problem. Polecam karme PURINE z jagnięciną, albo jedzonko robione samemu: jesli chodzi o mieso to nie polecam kurczaka, wieprzowiny bo sa to miesa ktore rowniez moga byc powodem alergi. Ja mojej malej dawalam baranine z ryzem, albo nutrie z ryzem(co jest tansze). I zeszlo. teraz dostaje ta PURINE i jest ok

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Możesz sobie poszukać jakiejś dobrej karmy [URL="http://www.e-karma.pl"]tutaj. [/URL]Ja tam kupuję jedzenie dla swojego pieska, bo oni mają bardzo profesjonalne karmy. Także mogę Ci polecić, żeby tam właśnie pogrzebać w tym sklepie. Zajrzyj sobie najlepiej do działu 'karmy weterynaryjne', bo to są dla takich psów problematycznych, jak twój.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

[quote name='Alba1986'] Według weterynarza pies ma skaze białkową, niestety nie znam się dokładnie na karmach dla alergików. [/QUOTE]

Ja mam pytanie na jakiej podstawie weterynarz stwierdził że to jest skaza białkowa? Czy poparł swoją tezę badaniami. Czy wytłumaczył co to jest skaza białkowa i jakie są rodzaje białek. Zachęcam do poczytania trochę na temat biochemii białek. Przy podejrzeniu alergii najczęściej stosuje się dietę eliminacyjną aby sprawdzić jaki czynnik uczula psa. Jakiego rodzaju kamy były stosowane?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Troszkę odświeżę ten temat ,bo dopiero przeczytałam:eviltong: