Jump to content
Dogomania

Pomocy krosta!!!!!!!


tysia

Recommended Posts

Witam
Mam grzywke od dwoch tygodni.Jest to odmiana hairy hairless.Mieszkamy w Anglii.Jestem nowicjuszka w hodowli tej rasy.Prosze o pamoc!!!Od wczoraj zauwazylam na kolanie mojego grzywka dosyc duza kroste.Czy to cos powaznego??Czy mam isc do weta?Mam zdjecia ale nie wiem jak wkleic:oops:

POMOCY!! PROSZE!!:(:(:(:(

Link to comment
Share on other sites

Witaj!
Ja również jestm nowicjuszką jesli chodzi o grzywki, ale miałam podobny problem. Myslę, że na tym etapie nie ma się co martwić, jeśli krostka jest podobna do tzw. "pryszcza" może to być związane ze zmiana karmy, albo piesek za długo siedział na słoneczku.

Link to comment
Share on other sites

Dziekuje za pomoc:) Pewnie panikuje :) A moge spytac w jakim szamponie kapiesz swojego pieska bo slyszalam ze johnson&johnson jest dobry i martwie sie ze moze od niego ma ta krostke choc byl kapany w piatek.Karme tez mial zmieniona a i po podworku lubi biegac.Martwie sie tez bo ssie swoja noge wlasnie na kolanku ale wydaje mi sie ze to choroba sieroca:) i podejrzewam ze od tego ssania mogl dostac krostke.

Link to comment
Share on other sites

krosty, pryszcze, wągry, zaskórniaki to taki gratis do kazdego nagiego grzywacza :diabloti:

wieksze przyszcze mozna dezynfekowac po wycisnieciu a inne po prostu trzeba regularnie tępić... wet tu nie pomoze ;)

niemniej jak o każda skórę, o skórę grzywka nalezy dbac szczegolnie, wiec kapiele raz w tygodniu są wskazane
miedzyczasie mozna skórkę przecierac chusteczkami dla niemowląt, tonikami ludzkimi (do twarzy) itp.
a na slonce krem z filtrem UV

Link to comment
Share on other sites