Margo Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 REGULAMIN PWP Przypominamy że PWP to część forum DOGOMANIA. Obowiązuje tu ten sam regulamin co na reszcie forum. Wątki łamiące regulamin będą zamykane - zanim założysz wątek - zapoznaj się z regulaminem forum oraz regulaminem PWP. Poza ogólnym regulaminem obowiązują zasady : 1. Tematy zamieszczamy w odpowiednich podforach. Nie uznaje się wklejania watku do jakiegoś działu, dlatego, ze jest tam większy ruch. Po to sa osobne podfora żeby można było w nich zamieszczać tematy nie robiac bałaganu. 2. Zabrania się wklejania ogłoszeń, których się wcześniej nie sprawdziło! Takze prosze nie kopiować ogłoszeń np. z allegro czy innego żródła jeśli się nie sprawdziło czy jest nadal aktualne lub jest powieleniem istniejącego tematu na pwp. Jeśli ogłoszenie jest sprawdzone to prosimy wkleić całą jego treść, zgodnie z regulaminem dodawania ogłoszeń. Zabrania się wklejania samych linków. Wątki składające się wyłącznie z linku do strony schroniska, innego forum, czy stron z ogłoszeniami będą usuwane. 3.Dajac ogłoszenie do działu "psy do adopcji" prosze przestrzegać poniższych zasad a. tytuł powinien być czytelny i na bieżąco aktualizowany- jeśli np. pies znajdzie dom/przekroczy TM lub ogłoszenie będzie poprostu nieaktualne. Jesli np. pies znajdzie dom a tytuł nie zostanie zmieniony będzie to skutkowało usunięciem tematu w późniejszym terminie (jako nieaktualizowanego). Moderatorzy nie mają obowiązku grzebać we wszystkich tematach i doszukiwac się informacji czy pies znalazł dom. b. w 1 poście na samej górze nalezy podac następujące dane psaImię: Wiek:płeć: rasa:Miasto: sterylizacja:szczepienia: Kontakt w sprawie adopcji: (prosze pamiętać, że zaglądają tu osoby nie zalogowane na forum)Opis (tutaj można już wstawic swój tekst) *Tematy w których nie ma wypełnionych tych danych będą traktowane jako tematy, w których nie jest przedstawiony pies do adopcji, a wiec usuwane lub przenosze do innych działów. *Wyjątek stanowia tematy zbiorcze schronisk, w któych przedstawionych jest kilka psów, w tym wypadku przy każdy psie prosimy osobno wypełniać takie dane. *jesli któraś z danych nie jest znana prosimy przy niej wpisać chwilowo "brak danych" c. Wklejając ogłoszenie bierzesz na siebie odpowiedzialność za wątek. Twoim obowiązkiem jest pilnowanie wątku, dodawanie nowych informacji i odpowiadanie na pytania. d. Tematy nie aktualizowane/nie odwiedzane przez pół roku bedą usuwane. UWAGA! W tym dziale nie przyjmuje się ogłoszeń o psach do sprzedaży. Tutaj znajdują się wyłącznie psy do adopcji! 4.Zasady zamieszczania watków w podforum "psy zaginione" a. umieść dokładny opis zaginionego zwierzęcia, miejsce zaginięcia (koniecznie w tytule), w miare możliwości prosze o umieszczenie zdjęcia. Prosze pamiętać że dokładny opis zwierzęcia daje większe szanse jego znalezienie. b. koniecznie dodaj kontakt c. gdy zwierze sie odnajdzie zmień tytuł watku d. nieaktualne ogłoszenia czyli takie w których udało sie odnaleźć psa i watki nieodwiedzane przez pół roku będą usuwane. 5. Zasady zamieszczania watków w pod forum "przygarne psa" a. umieść jak najdokładniejsze wymagania co do poszukiwanego psa b. poinformuj, zmieniając tytuł, jeśli watek będzie już nieaktualny c. watki nieaktualne i nie odwiedzane przez miesiąc będa usuwane 6. Zasady zamieszczania watków w podforum "inne zwierzęta" a. podforum "inne zwierzęta" służy do ogłaszania zwierząt (poza psami) do adopcji. b. w watku podaj dokładny opis zwierzęcia + kontakt w sprawie adopcji c. poinformuj, zmieniając tytuł, jeśli watek będzie juz nieaktualny d. watki nie odwiedzane przez miesiac będą usuwaneUWAGA! W tym dziale nie przyjmuje się ogłoszeń o zwierzętach do sprzedaży. Tutaj znajdują się wyłącznie zwierzęta do adopcji! 7. Zasady zamieszczania watków w podforum "transport" a. prosze w tytule na poczatku umieścić informacje "PROPONUJE transport" lub ""POTRZEBUJE transport" a także umieścić informacje skad dokąd ma być transport oraz czas/date transportu- watki nie zawierajace tych danych w tytule będą usuwane. b. w watku prosze umieścic dodatkowo informacje co ma byc przewożone i jakiej wielkości. c. watki nieaktualne/nie odwiedzane będa po miesiacu usuwane. 8. Podforum bazarek posiada swój osobny regulamin, z którym należy się zapoznać przed załozeniem tam tematu. 9. Zabrania się umieszczania w wątkach zaproszeń na inne watki. 10. Jesli pies znalazł dom, ale potrzebuje jeszcze pomocy np. finansowej poproś moderatora o przeniesienie do działu "mają dom, ale potrzebują pomocy" 11. Nie akceptuje się tworzenia nowych watków, bo w "starym" jest bajzel. Jeśli jest tam bajzel poproś moderatora o oczyszczenie go. 12. Zabrania się nagminnego tzw. hopania watków. Za nagminne hopanie watków uważa się hopanie tego samego wątku 2 i wiecej razy dziennie, a takze hopanie jednego użytkownika więcej niż 5 razy dziennie. W miarę możliwości moderatorów watki będa czyszczone z hopków. 13. W wypadku gdy na watku zbierane sa fundusze konieczne jest wklejanie na bieżąco max. raz na tydzień (nie po skończonej akcji) rozliczeń w 1 poście tzn. wpłat, wydatków i salda końcowego. a. gdy fundusze zbierane są na konto fundacji/ schroniska na ogólne potrzeby rozliczenia nie sa potrzebne b. gdy fundusze zbierane sa na konto fundacji/ schroniska na KONKRETNE potrzeby/zwierzaki wklejanie rozliczeń jest koniecznie. Jednak po skończonej akcji, gdy pieniądze juz nie są potrzebne, a została nadyżwka nie ma obowiązku pytania userów na co chcą przekazać reszte pieniędzy. Fundacja/schronisko infromuje o tym ile zostało pieniędzy i że wykorzystuje je na inne potrzeby. c. gdy fundusze zbierane są na konto prywatnej osoby należy robić dokładne rozliczenia, a po skończonej akcji zapytać userów na co chca przekazać reszte pieniędzy. d. W WYPADKU GDY ROZLICZEŃ NIE BĘDĄ ZAMIESZCZANE W 1 POŚCIE WATKI BĘDĄ USUWANE, A OSOBY ZBIERAJĄCE PIENIADZE BĘDĄ BANOWANE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts