Corse Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Drodzy hodowcy, Mam do Was ogromną prośbę o pomoc. Jestem studentką i piszę obecnie pracę o nowych trendach w dystrybucji produktów. Chciałabym napisać o dystybucji karm poprzez Kluby Hodowców organizowane przez dystrybutorów karm (Eukanuba, Royal Canin itp.) Potrzebuję Waszej pomocy - gdybyście mogli odpowiedzieć mi na kilka pytań związanych z Klubami Hodowców w których uczestniczycie. Będę ogromnie wdzięczna za pomoc - to zajmie Wam tylko chwilkę, a mi da materiał do pracy. Z góry WIELKIE dzięki :roll: :roll: [COLOR=darkred][I]1. Czy należy Pan/Pani do Klubu Hodowców zorganizowanego przez dystrybutora karm? 2. Jeśli tak to do jakiego? 3. Jakie są Pana/Pani oczekiwania w stosunku do takiego Klubu? 4. Czy Klub w którym obecnie Pan/Pani uczestniczy spełnia te oczekiwania? 5. Co chcieliby Państwo zmienić w Klubie - co jeszcze mógłby Państwu oferować Klub? [SIZE=1]Tu chodzi mi o Państwa pomysły na ulepszenie Klubów - co jeszcze mogą zaoferować, prócz karm w preferencyjnych cenach, wyprawek i dużych opakowań? Np. zniżki na leczenie psów u wybranych lekarzy wet. (oczywiście dobrych wet.) czy organizowanie specjalistycznych badań w Państwa mieście (przyjazd lekarza specjalisty, przy założeniu, że zbierze się kilku hodowców z danego regionu) itp. [/SIZE] 6. W jaki sposób kontaktujecie się Państwo z Klubem? Czy w Klubie jest osoba, która zajmuje się Państwem (kontaktuje się regularnie, w razie potrzeby pomaga, interesuje się Państwa zwierzakami, miotami itp.) 7. Jeśli tak, to czy jesteście Państwo zadowoleni ze współpracy z takim opiekunem? Jeśli nie ma takiej osoby, to czy chcieliby Państwo, aby był ktoś taki? [/I][/COLOR] Quote
CHI Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 Corse - jeśli ankieta ma być anonimowa :razz: to podaj maila na jakiego mamy przesłać Ci ew. odpowiedź na w/w pytania... Bo wbrew pozorom tu nie jesteśmy anonimowi ;-)... Pozdrawiam CHI Quote