Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Drodzy hodowcy,

Mam do Was ogromną prośbę o pomoc.

Jestem studentką i piszę obecnie pracę o nowych trendach w dystrybucji produktów.

Chciałabym napisać o dystybucji karm poprzez Kluby Hodowców organizowane przez dystrybutorów karm (Eukanuba, Royal Canin itp.)

Potrzebuję Waszej pomocy - gdybyście mogli odpowiedzieć mi na kilka pytań związanych z Klubami Hodowców w których uczestniczycie.

Będę ogromnie wdzięczna za pomoc - to zajmie Wam tylko chwilkę, a mi da materiał do pracy.

Z góry WIELKIE dzięki :roll: :roll:

[COLOR=darkred][I]1. Czy należy Pan/Pani do Klubu Hodowców zorganizowanego przez dystrybutora karm?

2. Jeśli tak to do jakiego?

3. Jakie są Pana/Pani oczekiwania w stosunku do takiego Klubu?

4. Czy Klub w którym obecnie Pan/Pani uczestniczy spełnia te oczekiwania?

5. Co chcieliby Państwo zmienić w Klubie - co jeszcze mógłby Państwu oferować Klub?

[SIZE=1]Tu chodzi mi o Państwa pomysły na ulepszenie Klubów - co jeszcze mogą zaoferować, prócz karm w preferencyjnych cenach, wyprawek i dużych opakowań?
Np. zniżki na leczenie psów u wybranych lekarzy wet. (oczywiście dobrych wet.) czy organizowanie specjalistycznych badań w Państwa mieście (przyjazd lekarza specjalisty, przy założeniu, że zbierze się kilku hodowców z danego regionu) itp.

[/SIZE]
6. W jaki sposób kontaktujecie się Państwo z Klubem?
Czy w Klubie jest osoba, która zajmuje się Państwem (kontaktuje się regularnie, w razie potrzeby pomaga, interesuje się Państwa zwierzakami, miotami itp.)

7. Jeśli tak, to czy jesteście Państwo zadowoleni ze współpracy z takim opiekunem? Jeśli nie ma takiej osoby, to czy chcieliby Państwo, aby był ktoś taki?

[/I][/COLOR]

Posted

Corse - jeśli ankieta ma być anonimowa :razz: to podaj maila na jakiego mamy przesłać Ci ew. odpowiedź na w/w pytania...
Bo wbrew pozorom tu nie jesteśmy anonimowi ;-)...
Pozdrawiam
CHI

Posted

Kurcze masz rację CHI.