Jump to content
Dogomania

Potrzebne Wsparcie Funansowe Dla Bardzo Chorego Bernarynowatego Psiaka Z Medora


Recommended Posts

WITAJCIE JESTEM BARI PRZYPOMINAM SWOIM WYGłADEM BERNARDYNA I KAUKAZA TO żE ZYJE TO CUD P KTORA AKURAT MA DZIAłKE W ZGIERZU ZAUWAZYłA MNIE IDACEGO DROGA W UPAł 30 STOPNIOWY NIE MIAłEM SIłY ISC DZIEKI TEJ P TRAFIłEM DO AZYLU FUNDACJI MEDOR W ZGIERZU
GDZIE ZARAZ ZOSTALEM OTOCZONY OPIEKA NIESTETY OKAZAłO SIE żE MAM BARDZO ZAAWANSOWANA GRZYBICE CODZIENNIE JESTEM KAPANY W IMAVEROLU WIEC JESLI KTOS ZECHCIAł BY KUPIC TEN LEK DLA MNIE BEDE WDZIECZNY
JESTEM STRASZNIE WYCHUDZONY I POTRZEBUJE WITAMIN I WYSOKOENERGETYCZNEJ DOBRZE ZBILANSOWANEJ KARMY
OKAZAłO SIE RóWQNIEZ ZE MAM GUZY NASZCZESCIE NIE SA ZłOSLIWE JAK TYLKO PRZYBIORE NA WADZE BEDE MIAł OPERACJE WSPARCIE FINANSOWE JEST BARDZO POTRZEBNE
KAZDA ZRESZTA POMOC DLA BARIEGO LAGODNEGO BERNARDYNOWATEGO PSIAKA JEST POTRZEBNA
BARI CZEKA NARAZIE NA WIRTUALNEGO OPEKUNA
WSZYSCY KTóRZY NAWET W NAJDROBNIEJSZY SPOSOB CHCA POMOC BARIEMU MOGA KONTAKTOWAC SIE BEZPOSREDNIO Z FUNDACJA MEDOR TEL 506761221
[url]www.medor.org[/url]
na sronie internetowej jest podany nr konta
w przelewach prosze o dopisek dla bariego

[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images49.fotosik.pl/1/5d5bb6077b653d44.jpg[/IMG][/URL]



[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images44.fotosik.pl/1/2fe8ec07e1568b28.jpg[/IMG][/URL]

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

no okay ;)

a powiedz mi jeszcze czy chcesz allegro z wyroznieniem ??? jesli tak to byloby fajnie gdybys mogla dorzucic sie do takiego wyroznienia (koszt 12zl) przepraszam ze tak stawiam sprawe ale u mnie z kasa masakrycznie zle jest a i tak musze oplacac aukcje nie sa to duze kwoty ale sa, jakby doliczyc te wyroznienie to zrobiloby sie duzo a mnie poprostu na to nie stac :shake:

Link to post
Share on other sites

[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images34.fotosik.pl/393/1cf1b5e61dce1dc1.jpg[/IMG][/URL]




[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images39.fotosik.pl/27/13c813cb129f7396.jpg[/IMG][/URL]



Mały, biały, rasy Westie

Zaginął 4. listopada (wtorek) wieczorem, w okolicach Cmentarza w Skotnikach/Łagiewnikach.

UWAGA!!! Pies jest alergikiem. Może jeść tylko specjalistyczną karmę.

Dla znalazcy nagroda!!!
tel. 602 78 58 49

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements

×
×
  • Create New...