Jump to content
Dogomania

Scooby i Blues zapraszają do galerii! :)


Recommended Posts

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Anecioreczek']a skąd masz Scoobiego?

Fotki! domowe też Mogą być!
i na filmik również czekamy!!:cool3:[/QUOTE]

[quote name='Marta_Ares']kiedys na allegro widzialam haszczaki bardzo podobne do Luny i Scoobiego[/QUOTE]
Moi znajomi mają sukę husky i urodziły im się szczeniaki. Było ich cztery (z czego jeden urodził się już martwy). Scooby poszedł do nas, Luna do taty koleżanki, a ostatniego sobie zostawili. Luna na samym początku była biało-ruda (nawet mam jej fotki jako 2-miesięcznego szczeniaka). No i właściciele suki od razu zajęli się szukaniem domów dla szczeniaków (jeszcze nie urodzonych). I Scooby i Luna zostali wydani za darmo. Tak więc to raczej nie oni byli na allegro.
Proszę nie pytać dlaczego suka zaszła w ciążę, itp., bo nie wiem.
Jeszcze wtedy się tak nie interesowałam psami. Dopiero jak była możliwość wzięcia Scoobiego to zaczęłam się interesować rasą husky, no i ogólnie psami (żywienie, itp.). Nie wiedziałam jeszcze wtedy o akcji rasowy=rodowodowy. Nawet wtedy nie słyszałam jeszcze o takim sporcie jak agility, którym teraz bardzo się interesuję.
Mam nadzieję, że tyle wyjaśnień Wam wystarczy. :roll:

Fotki w domu nie wychodzą takie ładne :razz: Tym bardziej, że w domu to Scooby najczęściej śpi (chyba, że ktoś coś gotuje :razz: :D) Ale dzisiaj postaram się wstawić filmik :D

Link to post
Share on other sites

No to daję najnowsze fotki - dzisiejsze :cool3:

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img48.imageshack.us/img48/8449/scoobyas5.jpg[/IMG][/URL]
tu gryzie swoją kość, w momencie, gdy robiłam fotkę to on zamknął oczy ;)

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img48.imageshack.us/img48/6392/ssa40058bs2.jpg[/IMG][/URL]
a tu obserwował samolot :cool3: to jego hobby :evil_lol:

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img522.imageshack.us/img522/2325/ssa40074tl2.jpg[/IMG][/URL]
na spacerku :)

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img522.imageshack.us/img522/5175/ssa40087xc2.jpg[/IMG][/URL]
znowu z kością :cool3:

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img48.imageshack.us/img48/1069/untitled2uj5.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img48.imageshack.us/img48/4577/untitled1jp0.jpg[/IMG][/URL]

Link to post
Share on other sites

[FONT=Georgia][SIZE=3][COLOR=Magenta][I][B]Dobry wieczór :loveu:

Zdjęcie z języczkiem jest booskie!
[/B][/I][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[IMG]http://img48.imageshack.us/img48/4577/untitled1jp0.jpg[/IMG]

Link to post
Share on other sites

[quote name='sunprince'][URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img88.imageshack.us/img88/5365/1scoobyqi6.jpg[/IMG][/URL]
[B]
[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img148.imageshack.us/img148/7182/2scoobyal8.jpg[/IMG][/URL]

[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img254.imageshack.us/img254/4016/2scooby4dn2.jpg[/IMG][/URL]

[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img154.imageshack.us/img154/7933/2scooby3gj0.jpg[/IMG][/URL]

[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img412.imageshack.us/img412/8823/2scooby6iu6.jpg[/IMG][/URL]

[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img136.imageshack.us/img136/3686/2scooby8ls2.jpg[/IMG][/URL]

[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img207.imageshack.us/img207/1107/2scooby7ws8.jpg[/IMG][/URL]
[/B]
[IMG]http://b62.grono.net/146/78/gallery-17894413-500x500.jpg[/IMG]

[IMG]http://b50.grono.net/30/140/gallery-19123077-500x500.jpg[/IMG]

[IMG]http://b62.grono.net/143/147/gallery-19123080-500x500.jpg[/IMG]
[/quote]

[FONT=Georgia][SIZE=3][COLOR=SeaGreen][I][B]Po prostu przepiękne zdjęcia, wspaniały psiak i cudowne widoki [/B][/I][/COLOR][/SIZE][/FONT]:mdleje:

Link to post
Share on other sites

no to macie filmiki :p:
jeden strasznie nudny jak Scooby kość gryzie -> [url]http://youtube.com/watch?v=7LdZAilqYwg[/url]

a drugi jak Scooby przeskakuje pierwszy raz przez hula hop :razz:
[url]http://youtube.com/watch?v=ZNDjm2uvGlY[/url]
za bardzo nie wie o co chodzi, ale widzi smakołyk, więc skacze :roftl:

Link to post
Share on other sites

[quote name='Anecioreczek'][IMG]http://img48.imageshack.us/img48/6392/ssa40058bs2.jpg[/IMG]
:lol::lol::lol::lol:
No widac ze to Lubiii:lol::lol::lol:[/QUOTE]

Lubi, lubi :D Zawsze musi się zatrzymać i poobserwować samolot jak jakiś leci :razz:

Link to post
Share on other sites

[quote name='haska_12']Scooby... i love you :evil_lol: Hehe... zakochałam sie w jego pyszczaku i umaszczeniu :loveu: Jest booooski! :loveu:
Filmiki niesamowite.. :loveu: A fotki ze strony wstecz jeszcze lepsze :loveu:[/QUOTE]

[quote name='DaMi007']Haska zostaw go :P ja sobie go zamawiam jako wirtualnego baya :P (już 2 ale to co :P ) Wymziaj go odemnie i daj wielkiego buziaka w morduchne od Girl Darii:P[/QUOTE]

[quote name='haska_12']Nie zostawie :loveu:[/QUOTE]

[quote name='Anecioreczek']no i bedą sie biły:shake:[/QUOTE]

:grin: :grin:

Foteczek dzisiejszych brak, ale jutro postaram się coś wrzucić :D :)

Link to post
Share on other sites

:hand::hand:Witam ja tu 1-y raz przywitac sie chciałam:sweetCyb::Rose:

Sliczny haszczak, przeczytałam cała galerie i najbardziej podobaja mi sie tez nad wody ;) filmik tez fajny.:p

Ja tylko zapytam w kwesti formalnej (skrzywienie juz;) ):Czy znasz rase husky i wiesz ile ruchu potrzebuja?

Link to post
Share on other sites

[quote name='Usia']:hand::hand:Witam ja tu 1-y raz przywitac sie chciałam:sweetCyb::Rose:

Sliczny haszczak, przeczytałam cała galerie i najbardziej podobaja mi sie tez nad wody ;) filmik tez fajny.:p

Ja tylko zapytam w kwesti formalnej (skrzywienie juz;) ):Czy znasz rase husky i wiesz ile ruchu potrzebuja?[/QUOTE]

Witam, witam :)

Przed wzięciem określonej rasy do domu raczej się zbiera informacje o niej, prawda? Tak, znam rasę husky i wiem ile ruchu potrzebują.

[quote name='Anecioreczek']a co Tu Tak cicho?:(
Gdzie Fotki Scoobiego?:([/QUOTE]

Proszę o wybaczenie. :D Ale w poprzednim tygodniu była taka brzydka pogoda, że w ogóle fotek nie robiłam.
Za to mam kilka wczorajszych, zmniejsze i wrzucę :D

Link to post
Share on other sites

No to jedziemy :D

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img490.imageshack.us/img490/9940/pict3743my1.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img490.imageshack.us/img490/1858/pict3746fb9.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img490.imageshack.us/img490/9456/pict3750gn7.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img490.imageshack.us/img490/4128/pict3752od2.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img163.imageshack.us/img163/2431/pict3753cr8.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img244.imageshack.us/img244/3650/pict3754qy6.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img244.imageshack.us/img244/5792/pict3756nu6.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img244.imageshack.us/img244/5171/pict3757cl9.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img490.imageshack.us/img490/2161/pict3772iz9.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img244.imageshack.us/img244/8194/pict3759gt3.jpg[/IMG][/URL]

Link to post
Share on other sites

A tak poza tym muszę się pochwalić. :D
Idzie nam coraz lepiej na szkoleniu. Nie musieliśmy już nigdzie odchodzić, cały czas byliśmy razem z grupą. A Scooby ślicznie się skupiał na mnie i miał w nosie inne psy. :]

Link to post
Share on other sites

[quote name='sunprince']
Przed wzięciem określonej rasy do domu raczej się zbiera informacje o niej, prawda? Tak, znam rasę husky i wiem ile ruchu potrzebują.
[/quote]
Raczej tak powinno byc ale nie kazdy sie do tego stosuje i bierze pieska bo:... niebieskie oczka, bo puchaty, bo ładny itp. a potem efekty sa takie ze pdy laduja w schronach bo zaczynaja niszczec sa agresywne.Róznie bywa, a ja tylko pytam ;)


A co do fotek ta jest super
[URL="http://imageshack.us/"][IMG]http://img163.imageshack.us/img163/2431/pict3753cr8.jpg[/IMG][/URL]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...