Jump to content
Dogomania

Wiola&Miłosz

Members
  • Content Count

    5,156
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Wiola&Miłosz

  1. [CENTER] [COLOR=#0000cd][SIZE=4][I][B]Gandalf 2 letni pies w typie Goldena. Przebywający w schronisku w Bielsku Białej.[/B][/I][/SIZE][/COLOR] [COLOR=#0000cd][SIZE=4][I][B]Pies jest bardzo wylękniony. Nie podchodzi do ludzi, nie cieszy się ich widokiem.[/B][/I][/SIZE][/COLOR] [COLOR=#0000cd][SIZE=4][I][B]Jest zobojętniały. Zajęła sie nim fundacja "Drahma[/B][/I][/SIZE][/COLOR] [COLOR=#0000cd][SIZE=4][I][B]Dzisiaj na moja wielka prośbe do schroniska pojechała Asia ze ZŁOTEGO PSA.[/B][/I][/SIZE][/COLOR] [COLOR=#0000cd][SIZE=4][I][B]To co napisała o Gandalfie:[/B][/I][/SIZE][/COLOR] [SIZE=4][I][B] Oni nie maja gdzie psiaka wyjąć, ich "opieka" polega tylko i wyłącznie na tym, że posyłali tam swoją behawiorystkę, żeby pracowała z psem. Dziewczyna w tej chwili wyjechała na 2 miesiące, więc psem nikt się nie zajmuje. Pies nie wykazuje żadnej agresji i nigdy nie było takiego zdarzenia, żeby zachował się agresywnie, ale jest wylękniony. Behawiorystka przyjeżdżała do niego wyprowadzać go na spacery i oswajać z człowiekiem. Fundacja Drahma nie ma oczywiście nic przeciwko jeśli zajęlibyśmy się tym psiakiem, bo oni nie mają takiej możliwości. Pies ma 2 lata, jest niekastrowany. Nazywa się GANDALF.[/B][/I][/SIZE] [SIZE=5][B][I][COLOR=#ff0000][B]Gandalf jest przepiękny! Śnieżnobiały (no chyba, że akurat wziął kąpiel błotną), i duży. Być może przez to "duży" i zlękniony tak długo czeka na swój dom. Gdyby był mały, cieszył się na widok człowieka nie siedziałby w schronisku dłużej niż miesiąc![/B][/COLOR][COLOR=#0000cd] [/COLOR][/I][/B][/SIZE] [SIZE=4][I][B]A oto i on:[/B][/I][/SIZE] [/CENTER] [URL]https://lh5.googleusercontent.com/-77EMNlO1EuU/ULM2VYigNTI/AAAAAAAAVgA/Mld945BJzn0/s800/DSC_0572.JPG[/URL] [URL]https://lh4.googleusercontent.com/-9-iOsKoUnvE/ULM2X5SdpoI/AAAAAAAAVgI/H859Sq1sZ1A/s800/DSC_0573.JPG[/URL] [CENTER][SIZE=4][B][I] To jest ten stojacy psiaczek. Ten co lezy znajduje sie pod opieka Aurei i za kilka dni zostanie wyciagniety ze schronu. [COLOR=#0000cd] [/COLOR][COLOR=#0000cd] [/COLOR] Zobowiazałam sie do przyjęcia Gandalfa pod swój dach do momentu w którym nie będzie on na tyle wystraszony by mógł zostać wyadoptowany. Niestety schronisko nie służy w nauce dobrych relacji człowiek - pies. Szukamy dla niego transportu Bielsko - Rzeszów. Jak już pies znajdzie sie w dt będziemy pracować nad dobrymi relacjami. Napewno tez chłopaka czeka kastracja. Później szukanie domu. Pies znajduje się pod patronatem : Stowarzyszenie Help Animals w Malczycach oraz Forum Pomocy Retriverom "Złoty pies" ich wątek na Forum [COLOR=#0000cd]http://www.dogomania.pl/forum/threads/218842-Forum-pomocy-retriverom-Złoty-Pies[/COLOR][/I][/B][/SIZE] [SIZE=4][B][I] Proszę o pomoc w imieniu tego psiaka.... [COLOR=#ff0000]jego wygarzenie na fb [/COLOR][/I][/B][/SIZE][COLOR=#ff0000]https://www.facebook.com/events/305908512849207/ [/COLOR][IMG]https://lh4.googleusercontent.com/-y77aAsrCrFE/UOId2RW4rdI/AAAAAAAAI4w/cfjRH5iUA7Y/s800/Image1.jpg[/IMG][/CENTER]
  2. [SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]W dniu dzisiejszym w wyjątkowych okolicznościach zabraliśmy z przytuliska w Lublińcu przesympatycznego psiaka w typie Goldena/podhalańca. Jagger to na oko pies 4 letni, grubawy i mega sympatyczny. Jest po prostu psem zaniedbanym. Skołtuniony, z nadwagą, kamieniem na zębach. [/B][/COLOR][COLOR=#ff0000][B]NIE- nikt go nie chciał zabić, nikt go nie skatował![/B][/COLOR][COLOR=#0000cd][B] Po prostu go porzucił bądź nie chciał odnazezć .Nie mam zamiaru sie tutaj rozpisywać o jego losie. Po krotce... Został zabrany przeze Mnie i tzta do nas na DT i szuka domu. Musi sie nauczyc ogłady bo rozpiera go energia i miłosc do człowieka. Pomimo tego ze człowiek go porzucił lgnie do ludzi jak mucha do.. no właśnie:evil_lol: toleruje psy/koty wszytkich[/B][/COLOR][/SIZE]:loveu: [SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]bezkonfliktowe stworzenie;) A oto chlopaczek;) [/B][/COLOR][/SIZE][IMG]http://imageshack.us/a/img255/3100/dscn4589n.jpg[/IMG][IMG]http://imageshack.us/a/img571/2862/dscn4588o.jpg[/IMG][SIZE=4][COLOR=#0000cd][B] Tu zdjęcie jeszcze z Lublinieckiego przytuliska;)[/B][/COLOR] [IMG]http://i1116.photobucket.com/albums/k574/madziadance/teo_zpsd70a9805.jpg[/IMG] Jeśli ktokolwiek chcialby pomoc psiakowi to pies znajduje sie pod opieką [COLOR=#0000cd]OTOZ ANIMALS inspektorat w Lublińcu [/COLOR] A jeśli któraś ciocia/ wujaszek chca wspomoc groszem to: [COLOR=#b22222][B]Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt OTOZ "ANIMALS" Inspektorat w Lublińcu [/B] [B]nr konta 35 8457 0008 2006 0081 7813 0001 [/B][B]z dopiskiem „dla Jaggera” Dodatkowo jeśli ktoś ma na zbyciu duże legowisko, jakies zabawki i smycz automatyczna Jagger bedzie wdzieczny[/B][/COLOR]:loveu: [B][COLOR=#ff0000]No i ogłoszenia.... do szukania najlepsiejszego mega superowego domku. W imieniu psiaka Dziekujemy [/COLOR][COLOR=#000080]watek chloptasia na FPR Złoty Pies[/COLOR][COLOR=#ff0000] [/COLOR][/B][/SIZE]http://www.zlotypies.org/forum/viewtopic.php?p=27943#27943[SIZE=4][B][COLOR=#ff0000] koszty transportu do DT 347zł tekst do ogloszen [/COLOR][/B][/SIZE][I][B]Jagger szuka kochającego domku;-) Jagger- tak ma na imię. Choć obecnie w domu tymczasowym nazywany czasem Huba-Buba;-) Ma około 5-ciu lat. Jest psem w typie Golden Retriver a owczarek Podhalański. Jest psem niesamowicie łagodnym. Uwielbia spacery, zabawę, inne psy. Nie stanowią dla niego problemu koty- mieszka bowiem z dwoma. Zachowuje należytą czystość. Idealny kompan i przyjaciel. Może mieszkać w domku z ogródkiem lub w bloku. Nie niszczy, nie wyje, pozostawiony sam nie sprawia żadnych problemów. Jednym słowem pies ideał. Jagger szuka odpowiedzialnego człowieka który, poświęci mu troszkę uwagi będzie jego przyjacielem w życiu. Ten pies da ci dużo miłości, wierności i napewno odwdzięczy się za dobry dom:smile: Warunkiem adopcji jest podpisanie umowy adopcyjnej oraz wizyta przedadopcyjna. Kontakt: 500518249 Wioletta [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL] Kontakt:793147805 [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL] [/B][/I][COLOR=#000000][I],Hej!Jestem Jagger mam około 5 lat...Mieszkam obecnie w domu tymczasowym i moi tymczasowi opiekunowie nazywają mnie czasem Huba-Buba[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Jestem psem w typie Golden Retriver a może owczarek Podhalański....Mnie jako psu jest obojętne do jakiej rasy jestem podobny,bo liczy się serce,które mam a ono chce pokochać dobrego człowieka.[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Jestem psem niesamowicie łagodnym. Uwielbiam spacery, zabawę, i inne psy.[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Nie stanowią dla mnie problemu koty- mieszkam bowiem z dwoma.Co prawda nie ma jak psy,ale kot też musi gdzieś mieszkać..[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Zachowuję należytą czystość i jestem idealnym kompanem i przyjacielem.[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Mogę mieszkać w domku z ogródkiem lub w bloku,bo nie niszczę, nie wyję.[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Mogę też pozostawiać sam w domu,bo nie sprawiam żadnych problemów. [/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Potrzebuuję,a więc szukam dpowiedzialnego człowieka który, poświęci mi troszkę uwagi[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]i będzie przyjacielem na dobre i na złe. [/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Warunkiem mojej adopcji jest podpisanie umowy adopcyjnej[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]oraz wizyta przed i poadopcyjna.[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Czekam na Ciebie.[/I][/COLOR] [COLOR=#000000][I]Twój Jagger[/I][/COLOR]
  3. Tobi- Adopcyjniak dogomaniacki;) Niezla szuja i kawal uparciucha. W chwili obecnej kochany, tulasny piecho ktory nic by innego nie robil poza spaniem, spacerowaniem i zabawa:) Troszke zdjec z czasow dobrych i zlych:) Wszystko w jednym miejscu by nie smiecic tu i tam:) Zapraszamy:evil_lol: AltaCaraya, Tobiaszkowy i przyjaciele....:loveu::loveu::loveu:
  4. Witajcie :) Zakładam wątek ponieważ bradzo chcę się dowiedzieć czy tylko mój tzt jest w stanie odpowiedzieć tak by Mnie zatkało do tego stopnia że, nie wiadomo czy się śmiać czy płakać;)
  5. wiola pada na pysk ale sie jutro opgranie;) buzki
  6. Czesc.. sorry ze mnie nie ma ale troszke zle sie czuje... nie matrwcie sie nie umieram;) Ale poleglm odbuduje sie poczytam wyciagne wnisoki;) Jak widac nie jestem niezniszczalna;) Buziaki p.s z dasza ok;)
  7. No a ja podjelam probe wyjasnienia sytuacji na watku wiekszosci psow Michele/gisele i na watku ich hoteliku... Marysiu bo ty sie przemeczasz... Odpocznij wylez...
  8. Wiola&Miłosz

    Mini Hotelik - michelle04-woj.dolnośląskie

    [quote name='michelle04']Miło mi Ciebie widzieć Wiola&Miłosz:glaszcze: Nie lubię babrać się błodzie, więc nie podejmę dialogu.[/QUOTE] Moze powinnas? Dla dobra sprawy? Gdzie przebywa Kesh? Bowiem dziewczyna chcaca go adoptowac znalazla go w schronisku? Ten twoj hotelik miesci sie na terenie schroniska? Bo czegos nie rozumiem., Prosze o wyjasnienie
  9. [quote name='zachary']Wiola, okey, jeśli wyniki wskazują tylko na trzustkę a nie również zarobaczenie. Martwię się o Wasz "żywy inwentarz" dwu i czworonożny i stąd moja sugestia. Mam na imię Iwona.[/QUOTE] Milej mi zwracac sie do ciebie po IMIENIU iwonko.. dasza jest w zlym stanie,,, niesteststy... co mam napisac wiecej? Ma apetyt( jeszcze) ma pchly, ma wybiedzenie... wkleje jutro opinie weta... zalosne ale trzeba z nia zrobic porzadek.. trzeba w koncu usunac te guzy,,, trzeb ja w koncu wysterylizowac,,,, ' jakkobuy stan daszy nie wykazuje na to by zsabieg mozna przeprowadzic normalie czyli glupi Jas boketan etc. jest to niemozliwe,,,, no way... Jesli wet uzna ze jej stan zagrza zyciu ja nawet tych guzow nie usune alke na boga... czy 2 tyg po cieczce to odpowiedni stan? kto byl decyzyjny? bo ja znajac konsekwencje nie podjelabym sie...
  10. [COLOR=#000000]dwa razy zapowiedziana wizyta dw razy olewka[/COLOR];-) [COLOR=#000000]watki?[/COLOR] [COLOR=#000000]prosze bardzo[/COLOR];-) [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/235894-Sunia-szkielet-z-krowim-%C5%82a%C5%84cuchem-na-szyi-%21%21%21-Pomocy%21%21%21/page52"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...1%21%21/page52[/URL] [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/212819-Kesh-wracil-do-Dt-potrzebuje-wsparcia-i-nowego-domu-pomozcie/page70"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...omozcie/page70[/URL]
  11. [COLOR=#000000]dwa razy zapowiedziana wizyta dw razy olewka[/COLOR];-) [COLOR=#000000]watki?[/COLOR] [COLOR=#000000]prosze bardzo[/COLOR];-) [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/235894-Sunia-szkielet-z-krowim-%C5%82a%C5%84cuchem-na-szyi-%21%21%21-Pomocy%21%21%21/page52"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...1%21%21/page52[/URL] [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/212819-Kesh-wracil-do-Dt-potrzebuje-wsparcia-i-nowego-domu-pomozcie/page70"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...omozcie/page70[/URL]
  12. [COLOR=#000000]dwa razy zapowiedziana wizyta dw razy olewka[/COLOR];-) [COLOR=#000000]watki?[/COLOR] [COLOR=#000000]prosze bardzo[/COLOR];-) [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/235894-Sunia-szkielet-z-krowim-%C5%82a%C5%84cuchem-na-szyi-%21%21%21-Pomocy%21%21%21/page52"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...1%21%21/page52[/URL] [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/212819-Kesh-wracil-do-Dt-potrzebuje-wsparcia-i-nowego-domu-pomozcie/page70"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...omozcie/page70[/URL]
  13. Wiola&Miłosz

    Dolnośląskie schronisko-nadzieja umiera ostatnia.

    [COLOR=#000000]dwa razy zapowiedziana wizyta dw razy olewka[/COLOR];-) [COLOR=#000000]watki?[/COLOR] [COLOR=#000000]prosze bardzo[/COLOR];-) [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/235894-Sunia-szkielet-z-krowim-%C5%82a%C5%84cuchem-na-szyi-%21%21%21-Pomocy%21%21%21/page52"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...1%21%21/page52[/URL] [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/212819-Kesh-wracil-do-Dt-potrzebuje-wsparcia-i-nowego-domu-pomozcie/page70"]http://www.dogomania.pl/forum/thread...omozcie/page70[/URL]
  14. Wiola&Miłosz

    Mini Hotelik - michelle04-woj.dolnośląskie

    [QUOTE][COLOR=#000000]Gisele prosze byc wypowiedziala sie na ten temat gdzie przbywa kesh..[/COLOR] [COLOR=#000000]gdzie przebywa pirat bo napisalas ze w hoteliku,., jakim hoiteliku?[/COLOR] [COLOR=#000000]Hotelikiem zwiesz dzierzoniowkie kraty?[/COLOR] [COLOR=#000000]Jesli tak zglaszam sprawe do moda...[/COLOR] [COLOR=#000000]I zrobie to zaraz... mam dosc ciaglego oszukiwania nas..,.[/COLOR] [COLOR=#000000]nieodpowiadania nia pytania..[/COLOR] [COLOR=#000000]pisania do Mnie won swinio...[/COLOR] [COLOR=#000000]. ludzkie sumienie mi nie pozwala...[/COLOR] [/QUOTE] to jest zaufane DT? Przesledzcie watki zastanowcie sie na co placicie... ciezko zarobiona kase,... niestety ale jesli DT to chron to wybaczcie mamy inna terminologie pomagania zwioerzakom .. Pozdrawiam Klasz top jest watek psa? pomagasz ? gdzie zawsze upominasz sie o kase? za 10 zL> faktur brak? [QUOTE] dziewczyny jest wieksza niz myslalam zamiast 230 bedzie 240? rozumiem ze 10 z;l to tak zawrotna suma ze warto za nia sie szczypac z laskami?[/QUOTE] kolejna to sprawana watku daszt doczytacie... npo 2 tyg od cieczi sterylka> A twoj wet to nie wqiem w kamieniolomach sie chowal? moj sie zlapal za glowe... mowil taniej bedzie jej morbotal podac stara sunia 8 letna z rozsianymi guzami,.. z chora trzustka .... z watroba o podwyzszo ryzyku,, warto? ja nie zaryzykuje,,,, tyle w temacie.. pojawia sie mnostwo pytamn zero odpowiedzi jestesmy swinie? moze mozecie Mnie nazywac jak chcecie .. wisi mi to.. \pw ktopre wysylascie sxwiadczy o was nie o mnie
  15. [QUOTE][COLOR=#000000]Gisele prosze byc wypowiedziala sie na ten temat gdzie przbywa kesh..[/COLOR] [COLOR=#000000]gdzie przebywa pirat bo napisalas ze w hoteliku,., jakim hoiteliku?[/COLOR] [COLOR=#000000]Hotelikiem zwiesz dzierzoniowkie kraty?[/COLOR] [COLOR=#000000]Jesli tak zglaszam sprawe do moda...[/COLOR] [COLOR=#000000]I zrobie to zaraz... mam dosc ciaglego oszukiwania nas..,.[/COLOR] [COLOR=#000000]nieodpowiadania nia pytania..[/COLOR] [COLOR=#000000]pisania do Mnie won swinio...[/COLOR] [COLOR=#000000]. ludzkie sumienie mi nie pozwala...[/COLOR] [/QUOTE] to jest zaufane DT? Przesledzcie watki zastanowcie sie na co placicie... ciezko zarobiona kase,... niestety ale jesli DT to chron to wybaczcie mamy inna terminologie pomagania zwioerzakom .. Pozdrawiam Klasz
  16. [QUOTE][COLOR=#000000]Gisele prosze byc wypowiedziala sie na ten temat gdzie przbywa kesh..[/COLOR] [COLOR=#000000]gdzie przebywa pirat bo napisalas ze w hoteliku,., jakim hoiteliku?[/COLOR] [COLOR=#000000]Hotelikiem zwiesz dzierzoniowkie kraty?[/COLOR] [COLOR=#000000]Jesli tak zglaszam sprawe do moda...[/COLOR] [COLOR=#000000]I zrobie to zaraz... mam dosc ciaglego oszukiwania nas..,.[/COLOR] [COLOR=#000000]nieodpowiadania nia pytania..[/COLOR] [COLOR=#000000]pisania do Mnie won swinio...[/COLOR] [COLOR=#000000]. ludzkie sumienie mi nie pozwala...[/COLOR] [/QUOTE] to jest zaufane DT? Przesledzcie watki zastanowcie sie na co placicie... ciezko zarobiona kase,... niestety ale jesli DT to chron to wybaczcie mamy inna terminologie pomagania zwioerzakom .. Pozdrawiam Klasz
  17. Wiola&Miłosz

    Dolnośląskie schronisko-nadzieja umiera ostatnia.

    [QUOTE][COLOR=#000000]Gisele prosze byc wypowiedziala sie na ten temat gdzie przbywa kesh..[/COLOR] [COLOR=#000000]gdzie przebywa pirat bo napisalas ze w hoteliku,., jakim hoiteliku?[/COLOR] [COLOR=#000000]Hotelikiem zwiesz dzierzoniowkie kraty?[/COLOR] [COLOR=#000000]Jesli tak zglaszam sprawe do moda...[/COLOR] [COLOR=#000000]I zrobie to zaraz... mam dosc ciaglego oszukiwania nas..,.[/COLOR] [COLOR=#000000]nieodpowiadania nia pytania..[/COLOR] [COLOR=#000000]pisania do Mnie won swinio...[/COLOR] [COLOR=#000000]. ludzkie sumienie mi nie pozwala...[/COLOR] [/QUOTE] to jest zaufane DT? Przesledzcie watki zastanowcie sie na co placicie... ciezko zarobiona kase,... niestety ale jesli DT to chron to wybaczcie mamy inna terminologie pomagania zwioerzakom .. Pozdrawiam Klasz
  18. Gameta to taki typ baby ze pyta czy czegos ci nie trzeba;) Bardzo to sobie cenie... Tak trzeba mi masazu ciepl,ej wody relaksu... zalatwisz?;) Nie no powiem szczerze ze po raz pierwy ktos mnie o to zapytal;) Gameto dziekuje.. choc wszystko mam:) ehhh ja tocze sprawe dalej czeka mnie ciezka przeprawa o prawde... ciezka.... A na pokrzepienie,, Moja cora zdrowa nie ma zewnetrznych objaw zoltaczki mazywa sie Karina Marcjanna.. Trzeciak. Po mamusi by miala ladniejsze ale coz... wszystko jest ok streacila na pocztaek wage ale zbieramy na plus.,.. bedzie dobrze prawda?
  19. [quote name='agnieszka32']Wiola, akurat bełkotu xxxx52 nie brałabym poważnie pod uwagę. A właściwie - to wszystko co pisze włożyć między bajki trzeba ;-) [/QUOTE] Nie no myslkalam ze tutaj sa posty w 100% powazne.. ja zamierzam psa wyadoptowac do danii... licze sie z kazda krytyyka etc;)
  20. [quote name='mari23'][B] LIPANCREA 16 000 - [/B]mam te tabletki - wysłać? to sa takie "fasolki", które mogą sie rozpuścić dopiero w dalszej części przewodu pokarmowego, dlatego musza być połknięte w całości[/QUOTE] Marysiu ja zakupilam na teraz ale jesli masz na zbyciu to owszem.. No wlasnie takie brazowe Fasolki;) Dasza juz dostala.. Szukamy jeszcze czegos taniego na watrobe oslonowo.:)
  21. [quote name='zachary']Wiola, czy Daszka była odrobaczana więcej niż jednodniową kuracją?[/QUOTE] U mnie nie byla jeszcze odrobaczana.. Dostalam info od weta ze nerki wporzadku, watroba tez ok natomiast ma kurde no... teraz zapomnialam.. Generalnie ma stan zapalny bo iles tam jest tych bialych krwinek. Jutro wkleje wszystkie badania. Dzisiaj troszke mam na glowie;) Dzisiaj dostala takze juz dostala pierwsza tabletke tego leku..
  22. Sorewicz ale dzisiaj czasowo nie dam rady zrobic tych zdjec dzisiaj na dworze bo juz ciemnoi, chlupa a dopiero co wrocilismy z Dasza od weta.. Dzisiaj chlopak zostal zakropiony. Obroza zamowiona
  23. Moriss witaj.. czyli jesli dobrze zrozumialam to pies jest w schronisku a ma osobny watek i na niego jest zbierana kasa? Czy jesli mozesz to ewentualnie moglabys podeslac link? Bardzo dziekuje ze wypowiedzialas sie racjonalnie. Ucalujemy ucalujemy:loveu: ale jak wrocimy od weta.. Kupa daszy pozostawia wiele do zyczenia.. Jedziemy zaraz robic krew i kupsko ktore zebralam. Wyniki beda wieczorem.. troszke sie martwie... Pozniej wkleje zdjecie z odpchlania. Ciocia Funia zamowila juz obrozki:)
  24. Wiola&Miłosz

    Teraz to Misiek tez ma dom:)

    [quote name='zioberek87']ciotka ty za niedługo w robokopa się zamienisz :)[/QUOTE] tiaa... Powoli wpadam w tryb ciaglej pracy...
×