Jump to content
Dogomania

ola&neo

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ola&neo

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 01/25/1996

Converted

  • Biography
    czlowiekiem ktory uwielbia prace z psami
  • Location
    Polska, Bielsk
  • Interests
    clicker,frisbee,JRT,whippet,agility
  • Occupation
    uczeń
  1. [URL="http://www.dogomania.pl/forum/threads/231491-ca%C5%82a-prawda-o-schronisku-na-paluchu%21-pilne%21%21"]http://www.dogomania.pl/forum/threads/231491-ca%C5%82a-prawda-o-schronisku-na-paluchu%21-pilne%21%21[/URL] ja już stworzyłam wątek. :) dużo wczesniej od Ciebie :)
  2. ola&neo

    Zaklinacz Psów - Cesar Millan - książka

    [quote name='evel']Nigdy nie zapomnę, jak w jednym podparyskim parku widziałam pięć leonbergerów luzem, z dwoma właścicielami. Była to para - pies z suką i młode, ale duże już "szczeniaczki". Psy chodziły jak w zegarku :) A jeśli chcecie poczytać jak wygląda resocjalizacja psa "po polsku", w oparciu o fascynację Millanem to zapraszam: [url]http://www.dogomania.pl/threads/209231[/url] :roll:[/QUOTE] nie wiem czy mam racje ale ogladajac filmiki na tej stronie zauwazylam ze ta pani głaszcze pieska po głowie a przeciez psy nie lubia glaskania po głowie. :)
  3. ola&neo

    Neo

    czasami usmiech neo na zdjeciach mnie rozwala -zdjecie numer 3 i 5 :)
  4. ola&neo

    Neo

    nowe zdjęcia [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images40.fotosik.pl/831/dff5c5ae8d20a23a.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/849/c90e82b9b2166067med.jpg[/IMG][/URL] - jak sie na to zdjecie dobrze popatrzy to w rzeczywistosci Neo przekreca głowe :) [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images39.fotosik.pl/842/32d6f5035d4549cc.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images37.fotosik.pl/802/f297b455a78e3dfcmed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images43.fotosik.pl/849/4f70ee5d271f3535.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images46.fotosik.pl/797/720ecf324a413be0.jpg[/IMG][/URL]
  5. collie: dzisiaj ukroiłam mu kawał boczku i pociełam na kostki i do tego parówkę miał :) normalnie haustem mi smakołyki wyrywał :)
  6. ola&neo

    frisbee dla poczatkujacych

    hmmm czytam te wasze posty dotyczące dysków i mam w zwiazku z tym pytanie: to jaki jest najlepszy dysk dla poczatkujacych "rzucaczy"?? slyszalam ze sa dobre competitiony ale widze ze ma duzo negatywnych opinii...
  7. ola&neo

    Zaklinacz Psów - Cesar Millan - książka

    [B]iskra_wroc[/B] do rehabilitacji... hahaha widać ze zazdrosci ludziom tego wspanialego kontaktu miedzy psem np agilitowym a wlascicielem,bo on sam tak by nie potrafil wyszkolic psa :) ba,nie uda mu sie to stosujac te jego metody.
  8. czytalam gdzies ze wet zarabia na wsi ok 1100 zł.nie wiem czy to prawda. mieszkam na wsi a tu sa glownie uklady,wiec ciezko mi bedzie o dobra prace.... zapomnialam dodac ze kocham wprost mikroskop i szalenie sie ciesze kiedy cos tam znajde :) pani od biologii powiedziala ze robie wrecz wzorowe preparaty,lepsze od jej :)) hmmm moi rodzice wciaz powtarzaja ze z psow chleba miec nie bede wiec szukam i szukam zawodow w ktorych bede pracowala z psami . chcialam isc na weta ale jezeli mi sie nie uda to szukam alternatywy.
  9. [B]Collie:[/B] [video=youtube;Rums2zMvVn0]http://www.youtube.com/watch?v=Rums2zMvVn0&playnext=1&list=PL0CB68224E58884DA[/video] jak chcesz zeby ci nela sprzatala to podpatrz cos moze od silvii :D Nela jak widze jest terrierowata a taki najbardziej lubię :) zrobie malego offa: co daje zapisanie sie do ZKWP? ile to kosztuje?
  10. ola&neo

    program do tworzenia torów agility

    no ale potem trzeba placic a ja nie chce :) czasami przysylacie takie fajne torki wiec myslalam ze jest taki darmowy program
  11. ola&neo

    Zaklinacz Psów - Cesar Millan - książka

    PZP : chyba moge wybierac swoj autorytet?? chodzilo mi glownie o to ze nawet victoria wie ze nie wolno przytulac psów ktore sa agresywne... ty widze ze nie za bardzo bo mowisz o tym ze dzieci maja na psa dobry wplyw itp. a co powiesz o tym ze 99% psów nie lubi byc glaskanym po glowie?? czy tez wymyslisz jakas teorie ze to wprost przeciwnie,ze psy kochaja glaskanie po glowie,zblizanie reki do jego psyka wbrew jego woli,marsz wprost na psa itepe itede... jezeli pies jest agresywny w stosunku do ludzi to male dziecko ktore go przytula, a nie wie ze nie wolno, odbiera jago zagrozenie i atakuje. :) jezeli wg szanownego PZP pisze cos zle nie mnie poprawi :) pozostali dogomaniacze tez :) ja tu tylko pisze :)
  12. ola&neo

    Zaklinacz Psów - Cesar Millan - książka

    [quote name='Polski zaklinacz psów']bo macie za ciasne główki dlatego wam ręce opadaja, znam taka sytuacje gdy [B]dziecko podeszło do agresywnego psa i go przytuliło i wiecie co... agresywne psy też maja serce, zaczoł go lizać [/B]i od tej pory był agresywny do wszystkich, którzy chcieli podejść do tego dziecka' tłamsik, nie wiem czy zauważyłaś, że to już jest dziecko w wieku szkolnym, a takie dzieci nie sa już 2-latkami, które szukają kontaktu z przyjaznymi osobami'[/QUOTE] hahaha to mnie powalies. psy odbierają przytulanie jako oznaka walki. kiedy my sie przytulamy do siebie pies nas rozdziela tyłem (przynajmniej moj tak robi), bo tył nie ma zebow a pies mysli ze przez przytulanie walczymy. nawet victoria stillwell w ktoryms odcinku w ktorym dziecko przytulało sie do jakiegos amstaffa mowila zeby psa nie przytulac bo nas ugryzie. wiec nie gadaj tu mi glupot.
  13. ola&neo

    Zaklinacz Psów - Cesar Millan - książka

    ja jestem zdania ze nie ma uniwersalnej metody dla kazdego psa,jak juz wczesniej pisaliscie. tak samo jak u nas ludzi z kursem angielskiego-dla niektorych jest lepsza metoda callana a dla innych ta tradycyjna :) jednak najpierw powinnismy poznac naszego psa zeby samodzielnie stosowac jakies techniki-obojetnie czy tradycyjne czy pozytywne. jezeli chodzi o agresje to ja sie nie wypowiadam bo nie mam zielonego pojecia,moi znajomi nie maja agresywnych psów. przeczytalam ostatnio w najnowszym numerze PP o obrozach elektrycznych i tak sobie mysle ze obroza bylaby idealna do przywolania gluchoniemego psa oraz podczas polowan :) oczywiscie nalezaloby ustawic na minimalna moc zeby nie sprawic mu dyskomfortu :) nie powinnismy obrozy naduzywac bo pies ucieknie poza zasieg i koniec . we wszystkim trzeba zachowac umiar. moral tej bajki jest krotki i niektorym znany - jesli nie chcemy skrzywdzic psa,nie stosujmy metod cesara sami :)
  14. zna moze ktos taki program za darmo?? z tego co wiem jest taki ale tylko za darmo przez 30 dni potem trzeba placic :-(
  15. ola&neo

    Hodowla BC w pobliżu Bydgoszczy

    dajesz dwa duze konga,jakies lamiglowki niny ottoson i pies spedzi kilka godzin na głowkowaniu :)
×