Jump to content
Dogomania

Kostek

Members
  • Content Count

    3,750
  • Joined

  • Last visited

About Kostek

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przytulisko w przykrej sytuacji:

    http://www.dogomania.pl/threads/209488-Przytulisko-Znajdki-traci-DOM-traci-swoje-miejsce-i-przenosi-si%C4%99-W-POLE.-Pomocy!-%28

    I jednocześnie proszę o rozreklamowanie go....Bo sytuacja jest naprawdę podbramkowa, dla większości zupełnie niewyobrażalna :(

  2. w gminie trzeba jeszcze sie dowiedziec czy nie maja przypadkiem umowy z tym wetem na pomoc zwierzetom z wypadkow jesli maja to trzeba uderzyc inaczej...DIF jak bedziecie czegos potrzebowac dawaj znac pomoge Wam w tej sprawie bo mnie za przeproszeniem chu...trafil jak to czytalam...
  3. [quote name='koosiek']W Mińsku działa hycel - jest powiadomiony? [/QUOTE] tak na fb napisalam takze zeby ktos z azylu zadzwonil do gminy bo tam ludzie dzwonia za kazym razem jak psa zobacza w miescie bo histerii dostaja ze ich jakis wilk zje
  4. wybacz ale jak widze takie akcje to mnie nosi, przez to nawet moj wpis o zaginionej suni gdzies uciekl w tym poplochu
  5. kuzwa chyba jest dobrze jutro bede wiedziala czy mamy kase na operacje :) malo sie nie posralam ze strachu ze nic nie uda sie zalatwic i bedzie lipa ale jest swiatelko w tunelu
  6. hop hop czy ktos nowy do nas zajrzy?
  7. Kostek

    Psy z giełdy

    dlatego 99% z nas proponuje kundelka :)
  8. poprzedni bazarek sie zakonczyl zostaly nam 4 puszeczki kociego i/d gdyby ktos reflektowal a tu nowka sztuka tym razem psi hills b/d i u/d 5kg paczuszki [url]http://www.dogomania.pl/threads/203757-Hill-s-diety-u-d-i-b-d-dla-psa-paczki-po-5kg-na-ratowanie-%C5%BCycia-Elzy-do-15-marca-do20?p=16455945#post16455945[/url]
  9. Kostek

    Psy z giełdy

    [quote name='Sunshinee']Właśnie napisałam temat w adopcjach, zobaczymy jakie będę miała propozycje - wtedy będę wybierać:)[/QUOTE] wybierz sie tez w miedzy czasie do schroniska...wydaje mi sie ze tez moglabys sprobowac wziac psiaka na tak zwany tymczas...wtedy mialabys pewnosc ze chcesz miec psiaka i np obowiazki Cie nie przewyzsza..sprawdzisz sie sama i przy okazji pomozesz jakiemus psiakowi a moze i to wlasnie ten u Ciebie zostalby na stale
  10. Szamanko prosze o zamkniecie tego steku bzdur i oszczerstw mam tez prosbe czy moglabys w 1 poscie badz temacie dopisac ze watek zostal zamkniety z racji bujnej wyobrazni autorki i z powodu lamania przez nia regulaminu?Psiak zostal adoptowany ze schroniska w ktorym jestem wolontariuszka wiemy ze na dogo ploty rozchodza sie szybko a ja chce uniknac sytuacji gdzie przez ludzka zawisc i glupote inne psy beda mi miesiacami siedzialy w schronisku bo jakiemus anonimowi sie ugrzalo w glowie ze ktos tam psy maltretuje
  11. [quote name='pumcia02']Aria ma siwy pysk :( cale dzieciństwo w azylu i pewnie nic lepszego jej nie czeka :([/QUOTE] najgorsza to ta permanentna elergia...
  12. aha i jeszcze jedno jak sie kogoś cytuje to raczej wypadaloby podac zrodlo i wypowiedz wziac w cudzyslow...
  13. [COLOR=red][B]UNIKANIE PRZEZ CIEBIE ODPOWIEDZI NA PYTANIA MOWI SAMO ZA SIEBIE[/B][/COLOR] zastraszana?no przeciez twierdzisz ze to wszystko prawda to co nagle boisz sie odpowiedzialnosci za swoje slowa? dlaczego nadal nie zglosilas tego przestepstwa? w krezelu nie bylo dolow wiec znowu pudlo... cos marna masz wiedze nt zwierzat oj marna...mam nadzieje ze chociaz weterynarza masz madrzejszego od siebie edit: dziekuje Szamanko za wpis bo najwidoczniej fakty nie trafiaja...
×