Jump to content
Dogomania

jfn

Members
  • Content Count

    325
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by jfn

  1. jfn

    OBEDIENCE - pytania :)

    Wydaje mi się, że nie ma żadnej granicy. Mój pies startował jak miał jedenaście miesięcy, widziałam na zawodach też młodsze. :)
  2. jfn

    Czarny owczarek długowłosy

    Róznią się bardzo, bardzo, bardzo znacząco charakterem i wyglądem, więc nie wiem, czy o takiego psa twórcy wątku chodzi...
  3. :placz::placz::placz:
  4. Bezustannie sie wiercacy gronek z obłędem w oczach. Obecnie jedyny przedstawiciel tego typu czarnego szalenca, ktory startuje w obi. Na pewno nie przegapisz. :evil_lol:
  5. [quote name='ayshe']jagna-to by byl film sensacyjny wart obejrzenia:kelt kontra zolte cusie:loveu::evil_lol:[/quote] Raczej: 'bosz co za szczescie tyle zabawek rozlozyli i to na zawodach' :crazyeye: surprajs :lol::multi:
  6. mch - a oszalalego gronka z faza na oznaczniki nie zfilmowalas przypadkiem? ;)
  7. jfn

    Hammer &Lucyna Wolf-Gang-Szkolenie

    A propos doskoku - to wyglada super, ale jak pies na zawodach robi to po raz 20, to bardziej widac, ze jest zmeczony niz przy obiegnieciu. :)
  8. Ja tez chetnie pocwiczylabym na obcych patyczkach :)
  9. jfn

    Nieprzynoszenie aportu.

    Nie przynosi tylko aportu czy też innych rzeczy?
  10. Istnieje takze opcja: "lemur". :cool3:
  11. jfn

    Plamki na języku...

    Moj tez nie ma plam...:ekmm:
  12. jfn

    trening kondycyjny ONa

    Schrekl mówił o godzinie pływania, godzinie biegania w piasku i półgodzinie zasuwania przy rozpędzonym rowerze.
  13. jfn

    Seminarium frisbee - Warszawa, 11 maja

    Czy ktos moze dysponuje w samochodzie miejscem dla czlowieka i psa z Warszawy? Bede baaaradzo wdzieczna. :cool3:
  14. jfn

    Nowy Dwór Maz. 05/06 Kwietnia 2008

    Pemborke dostal 3BOG, wiecej nie wiem...
  15. Laveta w trakcie. Ja uzywalam lavety super, efekty bardzo fajne. :)
  16. jfn

    Tresura (prosimy zakladac oddzielne tematy!)

    Aaale fajna dziewucha :loveu::loveu::loveu:
  17. No coz, to wszystko kwestia gustu i oczekiwan. :roll:;)
  18. jfn

    Sędziowie

    [quote name='zakla']I jeszcze jedno zapytanie- [COLOR=Red][B]Marek Czerniakowski[/B][/COLOR] ? Sędziował kogoś? Ja go jakoś kojarze z ONkami, ale może jakieś inne psy z I grupy?[/quote] Podnosze. :razz:
  19. jfn

    Tresura (prosimy zakladac oddzielne tematy!)

    Jesli komus zalezy na pracy ze swoim psem, bedzie stawal na glowie, zeby to osiagnac, zmienial trenerow, jezdzil na seminaria, czytal ksiazki, jednym slowem - nie bedzie sie poddawal. Nikt tego za przewodnika nie zrobi - jeden trener nie pasuje - jade do nastepnego, to przewodnik musi chciec i kombinowac, nawet mimo malego doswiadczenia. Chciec to moc. :razz:
  20. [quote name='ayshe']oby wiecej takich napalencow na onki.:multi:.super material na onkarza:multi:.[/quote] Mysle, ze do kazdej pracujacej rasy taki napaleniec to skarb. :)
  21. jfn

    Sprzet do IPO

    tak :evil_lol: Tez mialam gryzak jutowy dingo, przy pewnej dozie staran mozna bylo z niego formowac ludziki, odksztalcal sie ze az milo... :mad: Mam tez lancuszek, jest ok, ale ja uzywam go tylko do zwisania z szyi psa, wiec to raczej nie jest wiazaca opinia. :razz:
  22. jfn

    Sunia robi siusiu i kupę na łóżko

    To spraw jej ubranko, jak jej zimno. Pies robiacy do kuwety... o rrrany... :shake:
  23. :painting::new-bday::cunao::knajpa::beerchug::drinka: :popcorn:
  24. jfn

    Licencja dla ON

    [quote name='ayshe']e tam...zazdroscimy mu bohaterskiego psa i tyle:cool3::evil_lol::evil_lol::evil_lol:[/quote] No i sie wydalo... :morning::eviltong: Sledze jeszcze inne watki tego pana, nie ma jak poprawic sobie humor w poniedzialek rano. :lol::lol::lol:
×