Jump to content
Dogomania

Izis1984

Members
  • Content Count

    512
  • Joined

  • Last visited

About Izis1984

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Location
    Gdańsk
  1. Iwonka, przepraszam, jesli jestem zbyt nachalna ale ciekawi mnie los dziewczynki... Napisalas mi tylko, że ta znaleziona sunia zostaje u państwa, ktore ją znalazło ale na pytanie czy jest to ta sama sunia, która zaginela, nie dostałam odpowiedzi... Będę po prostu wdziedzna za "znaki", że zostalo to sprawdzone. Wiem ze na zagibone psy takie jak dogomaniacka Viza czy Daga czekaja rodziny przez cale miesiące i lata....
  2. MIMBLA76- to ja wyslalam Wam wiadomosc o tym watku. Mam nadzieję ze to Wasz psiak! Dobrze poogłaszaliscie swojego pupila, jesli ktos znalazłby samojeda i szukał w necie czy komus nie zginął, to nie sposób nie natknąć sie na Wasze informacje. Pozdrawiam
  3. "W dniu 15 sierpnia 2010 w okolicy miejscowości Krzeszówka (woj.małopolskie) zaginął pies rasy samoyed - duży, biały, kudłaty. Piesek wystraszył się burzy, wybił okno w domu i uciekł, więc może być ranny. Jest bardzo przyjazdy ludziom.Wabi się AMAL. W uchu ma tatuaż nr 018. Osoby mające informację, gdzie obecnie przebywa pies, uprzejmie proszone są o kontakt pod nr telefonów: 501 674 056, 501 199 111"
  4. Z tego co sie doczytalam na innych watkach to szukasz pieska dla ludzi spod Olsztyna, ktorzy zglosili sie w sprawie mix cane corso. Pies juz dawno wyadoptowany ale ludzie chcą dalej pieska tylko ma być z silnym charakterem i być dobrym stróżem- zgadza sie? Niech napisze brazowa ale nie sądze żeby to był pies "w ich typie". Tym bradziej psu po takich przejsciach, w tym najwazniejszym okresie czasu dla ksztaltowania sie jego psychiki, nie wróże predyspozycji na psa obronnego.
  5. Piękny jest! Co z chłopcem obecnie? Jest juz w DT?
  6. Hierarchia sie zmienila, prawdopodobnie stąd zmiany... Trzymajcie sie.
  7. :-( Ja wiem, ze zadne słowa teraz nie są w stanie pocieszyc. Ściskam.
  8. Znalazłam ogłoszenie: [URL]http://www.morusek.pl/ogloszenie/3640/szukam-reproduktora/[/URL] - moze to ona? Ilonajot, moze sprawdz jak reaguje na imie z ogloszenia?
  9. Oooo matko :shake: Czy to były boks Pudziana? mam nadzieje, jeśli tak, że bedziue dla niej rownie szczesliwy. Ciotki od bernardynów powidomione? Brazowa, ja obecnie wyjezdna jestem i nie mam jak pomoc ale obiecuje, ze jak tylko wroce to wejde w ten Starogard jak w pszenice :evil_lol: Powiadomcie dziewczyny od bernardynów a ja obiecuje w przeciagu paru dni trzasnąć 'malej` allegro.
  10. Izis1984

    Anglia

    Sylwia- maja swiadomosc, ze powrot łączy sie z kwarantanną ale to już ich problem :p Apropos tego, ze przy kazdym paszporcie robia badania to wydaje mi sie, ze wet niedoedukowany. Dziewczyna tlumaczyla mu, ze nie wraca i są przeciez kraje do ktorych kwarantanna w ogole nie jest potrzebna wiec po co standardowe podczepianie szczepien pod kazdy wydawany paszport :roll: ale uparty byl, stad wole sie upewnic :)
  11. Szuwar, juz dawno nie bylo fotek :evil_lol: Ja bym na smsa nie odpisala wcale. Szuwar a Tobie wspolczuje dylematu, serio :shake: Chociaz i tak osobiscie uwazam, ze mala sie zasiedzi i ostanie :oops:
  12. Piekna jest! Kana, ja mialam kiedys jamniorke krolicza z rodowodem, w rodowodzie miala czolowe polskie psy a siersc krotszą niż Twoja maleńka. Wsrod jamniorów dlugowlosych wlos nie zawsze jest do ziemi, co wcale nie oznacza, ze jest miksem z krotkowlosym albo cos :) Odkrywaj piękno dlugowlosych jamniorów i modl sie, zeby starszylo Ci sil, zeby ją wydać :D
×
×
  • Create New...