Jump to content
Dogomania

Martyna

Members
  • Content Count

    803
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Martyna

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • AIM
    1947270
  • Website URL
    http://www.fcr.prv.pl

Converted

  • Location
    Warszawa
  1. Martyna

    Katowice CACIB 2012

    Czy moze ktos miałby miejsce w samochodzie aby mnie przygarnac z psem? Flaty są 17 marca! :-)
  2. Titko CWC, BOS & BIS uzytkow :-) Guciek dzieki za podwozke i gratki dla suczyny :-) czy ma ktos moze fotke z BIS uzytkow?
  3. Guciek ja nie jestem za bardzo ogarnieta ale moze jedziesz przez Pulawy?? bardzo chetnie bym sie zabrala z Tio :-) jest grzeczny :D
  4. a moze ktos ma nocleg do odstapienia lub wie gdzie jeszcze sa miejsca? Please :-)
  5. czy ktos moze ma ochote na te wystawe??? jedziemy z 2 lub 3 flatami na czwartek i piatek :-) mamy miejsce :-) w razie czego kontak z Anka [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
  6. To i ja sie pochwale, bo mi psiaki poszalaly ;-))) Tio CACIB&BOB, a Afi Najlepszy Weteran, a potem razem BIS par hodowlanych :-))) sama nie wiem jak im sie to udalo, ale moze ktos pstrykna fotke??? please :-)
  7. i to mi sie bardzo podoba :-)
  8. ja dostalam tylko mailem :-) Czy ktos moze sie orientuje jaka jest odleglosc z dworca PKP na stadion w Swidniku?? pociag przyjezdza 10.15, przed soba mam 18 psow i sie zastanawiam czy zdaze ;-)
  9. [quote name='Dominika i Porto']Czy może ma ktoś fotki z BOG VIII gr ... Szcegolnie mojego siersiciucha z III lokaty na BOG . No i moze Hovka z BOG ... plis[/quote] ja tez sie ladnie usmiecham o fotki z BOG 8 :-))
  10. Hej, :)

    Jestem Wiktoria i mam 12 lat. Wraz z moją koleżanką założyłyśmy fundacje pomagającą schroniskom i bezdomnym zwierzętom. Jeśli chcesz nam pomóc, zasugerowac co jeszcze moglibyśmy zrobic, lub po prostu napisac co sądzisz o naszym pomyśle, to wejdź (i, jeśli możesz, wyślij ten link do innych): Blog o naszym Związku Przyjaciół Zwierząt - Onet.pl Blog

    Wiem, że to tylko zwykły blog, i zwyczajna fundacja, ale jeśli choc jeden pies dzięki nam się "uśmiechnie" :), to było warto.

    Pozrawiam.

  11. mysle, ze to raczej nie ma jakiejs duzej roznicy ;-) lamb & rice jest :-) i jest w promocji :-) nie wiem czy link przejdzie, ale jak klikniesz na karmy/suche/pro plan to to jest pierwsza pozycja [url=http://www.telekarma.pl/p1451/pro.plan.adult.large.breed.athletic.lamb.amp.rice.18.kg.htm]PRO PLAN ADULT LARGE BREED ATHLETIC LAMB & RICE - Dla dorosłych psów ras dużych. O atletycznej budowie ciała. :: karma dla psów[/url]
  12. Agnes ja mam teraz robusta - kulki sa okragle, dokladnie wielkosci 50gr. Tez zamowilam z telekarmy, zjadly polowe pierwszego, ale jesli bys zamawiala Lamb & Rice to ja moge kupic jeden :-)
×
×
  • Create New...