Jump to content
Dogomania

łamAga

Members
  • Content Count

    26462
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

łamAga last won the day on April 16 2016

łamAga had the most liked content!

Community Reputation

280 Excellent

3 Followers

About łamAga

  • Rank
    MT i DC w jednym spali domu .... a MC przy okazji :P

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.dogomania.pl/forum/f80/moj-onkowy-synek-145663/

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Biography
    Kochającą psy 28 latką :))))
  • Location
    z małej miejscowości w Wielkopolsce :)
  • Interests
    Psy !!!! fotografia makro i nie tylko

Recent Profile Visitors

3844 profile views
  1. Taka tu cisz że aż dodam zdjęcia a co tam :D może kogoś przyciągnę ;)
  2. Nasza ma do towarzystwa jedynie kota , nie mamy w planach nowego psa więc będzie sie musiała przyzwyczaić .... apetyt ma wiec nie jest chyba aż tak źle ....
  3. Dziękujemy :* , mi się serce kroi jak widze ten jej smutek w oczach i nie wiem czy psy płaczą ale wiecznie ma upłakane oczy , i ta jej radość jak się drzwi od domu otwierają , leci patrzy czy to Qwendi ale jej tam nie ma ;( i przygaszona idzie na miejsce ;(
  4. Pepsia jak pepsia ma to chyba głeboko gdzieś ale Tamira tęskni , chodzi , szuka , popiskuje , ogólnie jest smutna , i co ktos drzwi otwera to patrzy z radoscia a za chwile przygasa :( kiedyś jej przejdzie ....
  5. Jest ciężko , bardziej niż sobie to wyobrażałam bo byliśmy na to tak jak by przygotowani , wiedzieliśmy ze nastąpi to w każdym momencie .... straszna pustka ....
  6. Jeszcze kilka dni temu rozmawiałam z Anią ( od Branda i Leona ) i z Justyną ( od Morusa) że mówiłam rok temu że Qwendi kolejnych wakacji nie dożyje a tu jednak zobaczy jeszcze morze .... no i nie zobaczy ;(
  7. Dziejszy spacerek ;) moze pozniej beda jakies zdjecia ;)
  8. łamAga

    Cioteły.

    No wreszcie cos się tutaj dzieje xD
  9. W dzisiejszych czasach szybko się to może zmienić :D
  10. Dziekujemy bardzo :) Qwendi w styczniu 26 skonczyła 11 lat ;)
  11. Tak będę sobie wstawiała co jakiś czas zdjęcia .... sama dla siebie :D
  12. sprawdzam łączność z dodawaniem zdjęć :D
×
×
  • Create New...