Jump to content
Dogomania

Monka.

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Monka.

  1. Monka.

    szczeniaki TTB nie powinny się bawić?

    I to jest szkoleniowiec? Podam przykład, fakt ze nie dotyczący szczeniaka ale dorosłego psiaka. Moja kumpela ma prawie 3 letniego staffika, ja małą kundlice. Wszyscy odradzali mi zeby nie pozwalała sie bawić Ramziowi w "bullkowym" stylu z Moją Dejzi ze wzgledu na różnice wagi ( Ramzio pawie 18, Dejzi 9) Psiaki mają regulany kontakt ze sobą, razem chodzą na spacery, prawda że Ramzes bawi sie mało delikatnie ( uwielbia ciągnać innego psa za uszy) ale jak przesadza to Dejzi mruknie i juz Ramzio wie że trzeba odpuścić. Dlatego odradzała bym Ci izolowanie psiaka, wręcz przeciwinie niech widuje sie z nimi jak najczęsciej bo poźniej bd mieć problem jak koleżanka wyżej wymieniła.
  2. Monka.

    A jak nauczyc psa chodzenia na tylnich lapach??

    Dejzi też stoi na tylnikch łapkach, ale nie tylko bo jeszcze chodzi i robi kołka wokół własnej osi. Zaczełam z nią ćwiczyć w te sposób ze trzymałam ją za pzednie łapki a i robiłam kilka kroków* dzieki temu Dejzi bez problemu sie utrzymuje i nie ma z tą sztuczką żadnych problemów ;) No i nie wymagaj tego u szczeniaka. Dejzi zaczeła cwiczyć jak miała roczek i toche. * rób tyle kroków ile widać ze może pies, nic na siłe. Stoponiowo zwiekszaj tą liczne, w zalezności jak idze psu.
  3. Monka.

    Agresja czy ostrzeżenie?

    Tak, Dejzi mi ufa.
  4. Monka.

    Agresja czy ostrzeżenie?

    Byłam wczoraj z Dejzi , koleżanką i jej psem ( samiec w typie staffika) Dejziula go bardzo lubi, ładnie sie bawią. Kiedy jednak usiadłysmy w lesie na takiej jakby polance, gdzie zaraz obok nas ( odległość gdzieś 5 m ) jest ścieżka która jest w miare czesto uczeszczana. Ramzes ( ten staffik zajął sie sobą, a Dejzi leżała obok mnie. Z za zakretu ( w odległości z 8-9 m) wyłonił sie człowiek i Dejzi zaczeła "mruczeć" coś jakby warknięcie ale nie do końca i tak przy każdym pzechodzącym człowieku. Byłam puszczona luzem, nie wstała nie pobiegła do człowieka i nie wykazała żadnego innego agresywnego zachowania. Dejzi jest bardzo lekliwym, wrażliwym psiakiem, ale nie wystepowało do tej pory nic tkaiego jak agresja lękowa, do ludzi jest ogolnie bardzo przyjaźnie nastawiona, daje sie pogłasakć. Kiedy idziemy jakąś dróżką Dejzi nie wykazuje "mruczenia" ani szczekania, przy siedzeniu w parku też nie ( moze to dlatego ze tam zawsze są ludzie?) Dodam że Ramzes nie podziela mruczenia Dejzi... Teraz mam wątpliwości czy to jest : a) początek agresji lekowej b) moze zwykłe ostrzeżenie "stada" ze zbliża sie obcy? c) coś jeszcze innego? Nie wiem co mam sądzić o jej zachowaniu, moze ktoś ma pomysł co to moze być i dlaczego sie tak zachowała?
  5. Monka.

    Agresja czy ostrzeżenie?

    Dejzi ma 2 lata i miesiąc (ur 20.07.08) Co do tej agesji to poobserowawałam ją i jestem pewna ze to było ostrzeżenie, faktycznie dejzi mogła sie czuć zagrozona. Na ostatnich spacerach takich zachowań, naszczeście ;) Co do bania sie tych przedmiotów to przetestowałam to dzisiaj i położyłam wiki plastikowy biały kosz, nie bała sie. Ale to czarnych dużych worów ze śmieciami podchodzi z rezerwą.
  6. Monka.

    BYDGOSZCZ-spotkajmy się!

    Chciałam was przeprośić ze z Dejzi też nie dotarłyśmy. Już miałyśmy wychodizć na autobus keidy przybiegła do mnie sąsiadka ze u niej w komórce ( szopie itp nie wiem jak to nazwać) jest dzika suka ktora sie oszczeniła. no to biegiem do niej, naszczeście jka sie okazało suka nie była taka dzika wiec po tym jak ją przekupiłam jedzeniem dala sobie założyć kaganiec, obroz i smycz. Razem z sąsiadką pojechałysmy do weteta. 5 szczeniaczkow i ich mama czują sie dobrze ale niezbędne jest lecznie. Sasiadka mamuśke zostaswia sobie a dla szczeniaków juz szuka potencjalnych włascicieli. niestety do odmu dotarła dopiero wieczoram i nie miałam jak was wcześniej powiadomić. Przepraszam, mam nadzieje ze mnie zrozumiecie. Musimy zorganizować kolejny spacerek, ktory mam nadzieje obedzie sie pzez przeszkód i wszyscy sie na nim zjawią ;)
  7. Monka.

    BYDGOSZCZ-spotkajmy się!

    Jest blisko ale żeby sie przejsć to jeszcze trzeba droge znać ;P O, jak miło że jeszcze nas pamietasz ;)
  8. Monka.

    BYDGOSZCZ-spotkajmy się!

    My jeździmy 52 ale nie każdy do Myśla jeździ... A ten co jeździ to : [B]BŁONIE[/B] Szubińska - Żwirki i Wigury Szubińska - Gnieźnieńska Szubińska - Piękna Plac Poznański Nowy Rynek Zbożowy Rynek Rondo Jagiellonów Markwarta - 3-go maja Rondo Ossolińskich Plac Weyssenhoffa Sułkowskiego - UKW Sułkowskiego - Kamienna Sułkowskiego - Czerkaska [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r015.htm"]Leśne[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r016.htm"]Modrzewiowa - Gdańska[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r017.htm"]Gdańska - Rekreacyjna[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r018.htm"]Myślęcinek[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r019.htm"]Zamczysko - Gdańska[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r020.htm"]Armii Krajowej - Zamczysko[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r021.htm"]Jeździecka - Gdańska[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r022.htm"]Jeździecka - Ogród Botaniczny[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r023.htm"]Jeździecka - Hipiczna[/URL] [URL="http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/rozklady/0052/0052r024.htm"]Jeździecka - Dżokejowa[/URL] [B]PODKOWA[/B]
  9. Monka.

    Plaże z psem (Polska i inne kraje)

    Też tam byłam tyle że 2-11 lipca ;) Też w Chłapowie, tym samym wejściem wchodizliśmy na plaże. Byłam z psiakiem, niby przy wejsciu jest zakaz ale weszliśmy bez problemu ;)
  10. Monka.

    Frisbee w Bydgoszczy

    My mamy zamiar sprobować cwiczyć :) A wy na jakim etapie jesteście? Na razie tylko planujecie czy już ćwiczycie? Pozdr :D
  11. Monka.

    BYDGOSZCZ-spotkajmy się!

    Musimy ustalić jakiś teramin :) Jakieś propozycje?
  12. Monka.

    Nakrapiana Krówka nareszcie MA DOM!!

    Super że Krówcia znalazłam swój domek :) Oby wiecej takich zakonczeń historii psiaków ze schroniska
  13. Świetny filim! Oby iwecej bylo takich ludiz jak ty :) Dobra robota, gratulacje
  14. Monka.

    Morze i plaża - o czym trzeba pamiętać...??

    My z Dejzi jedziemy w tym roku do Chłapowa, 10 dni nad morzem :) Tyle ze mam stresa bo to nasz pierwszy wyjazd z Dejzi... Był ktoś z psiakiem w Chłapowie?
  15. Monka.

    Jesteśmy już po zabiegu!!!!

    Evl - daj znać po wizycycie u weta co z sunią, szkoda zeby sie tak meczyła biedna... Dejzi też jest po sterylce ( od zabiegu minoł rok i miesiac) z zabiegu jesteśmy bardzo zadowoleni :) Dejzi nie przytyła, jaka spokojana była taka jest. Zabieg poszedł dobrze, szybko doszła do siebie, tyle ze pilnowania mielismy sporo bo do szwów sie troche dobierała... No i watpilwości miałam sporo bo zdecydowaliśmy sie "ciachnać" ją przed pierwszą cieczką ale nie żałuje i polecam wszystkim :)
  16. Wczoraj (01.04.10) znalzałam przwiazanego do drzewa w lesie suczke. Jest to szczeniak, ma okolo 3-4 miesące. Dobrze dogaduje sie z naszą suczką, je suchą karme. Powoli uczy sie chodzic na smyczy. Jest to bardzo inteligentny psiak [IMG]http://www.dogomania.pl/images/smilies/icon_smile.gif[/IMG] Niestety nie mogę go zatrzymać dlatego szukamy dla Kory nowego domku. Jest do odebrania w Bydgoszczy Tel. 665146013 fotka : [URL="http://yfrog.com/5kobraz193nj"][COLOR=#4444ff]http://yfrog.com/5kobraz193nj[/COLOR][/URL]
  17. Monka.

    4 miesięczna Kora szuka domu!

    Tak, sunia nadal jest u mnie
  18. Okazalo sie ze ze wzgledow rodzinnych niestety jechać niemoge... Mam nadzieje ze moze za rok sie uda Oby zlot sie udał i byście sie nan im odbrze bawili :)
  19. Monka.

    Dog meet dog

    Ja już tam jestem ;) i zapraszam innych bo to fajna stronka może być ;)
  20. Czy ew. mozna sie dopisać ? I czy niepełnoletnie osoby bez opieki osoby doroslej mogą jechać? bo być moze rodzice sie zgodzą :)
  21. Ja korzystałam z tej akcji w tamtym roku i polecam bo naprawde jest taniej :) pora uswiadamiać znajomych
  22. Monka.

    Obroża w domu ??

    Dejzi w zasadzie obroży nie nosi wogole bo : - w domu chodiz bez żadnych obroży czy szelek, - na spacerku szelki + smycz Ew. jak przychodzą goście to zakładam szelki (ale to i tak barozo rzadko) zazwyczaj jak przychodza do nas dzieci
  23. Też widziałam ten artykuł... Poprostu porażka, a pseudo milośnicy psów nie maja serca i nie kochają psów tylko zależy im na wygranej... Szkoda słów ;(
  24. Oby szybko znalał nowego, opowiedzialnego wlasciciea i wymarzony dom! ;) Ja bym go wzieła, bo Dejzi nie robilaby problemów ale rodzice nigdy sie na to nie zgodzą....niestety
  25. Monka.

    Z psem nad morze

    Kenzo dzeki, Już sie z Andzią skontaktowałam ;) yuki , ja narazie zima z psem nad morzem nie błam ale być morze za rok sie wybierzemy wiec też jestem zainteresowana ewntualnymi informacjami
×