Jump to content
Dogomania

Bobby

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

  1. Bobby

    Royal Canin vs. Eukanuba...pojedynek gigantów

    off moje drogie Dogo :loveu::loveu: a co do tematu to ja karmiłam Bobby'ego najpierw Eukanubą a potem - ze względu na to, że u nas w zoologu nie ma ów karmy to kupuję Royala dla Yorkshire Terrierów... :cool3: a jakoś tak ładnie się sierśc mojemu "pinczerkowi" błyszczy:evil_lol: heh, ale zdrowy jest, widac...:lol: także to chyba zależy od psa co jakiemu służy... i już ;) pozdrawiam!!:loveu:
  2. gratuluję:loveu: lecz nie zapominajmy, że jeszcze wieeeeeele psów ma sytuację jak Blakie wcześniej... ale już zawsze to ogromny sukces :lol: jeszcze raz gratuluje odwagi, wytrwalosci i determinacji:razz::razz::loveu::loveu: dzieki wam świat staje sie lepszy!!! ;)
  3. Bobby

    kopiować czy nie?

    Moim zdaniem dyskusje na ten temat nie będą miały końca, gdy każdy każdego będzie próbował upokorzyc za ... Własne poglądy... To troszkę przykre, ale nie mamy wyboru. Ci, co kopiują - przeważnie z resztą rasowców też będą tak robic - i nam , którzy nie kopiują - praktycznie nic do tego... Nie możemy zakazac - mimo, że ów zakaz już istnieje. To czyjaś indywidualna decyzja, niepodważalna... Są lek wet. , którzy kopiują, są tacy, którzy nie ...A to, czy człowiek skopiuje psu ogon / uszy zależy od sposobu patrzenia na zwierzę ... Czy jako członka rodziny - czy źródło dochodów... I to jest właśnie to, w czym widzimy problem... :shake:
  4. to... pozostawie bez komentarza... [URL]http://www.allegro.pl/item346680314_bokser_bokserka_bokserki_oddam.html[/URL] :crazyeye::-(:-(:-(
  5. otóż nie wiem, czy ów "aukcja" jeszcze trwa, ale był ogłaszany kaukaz, dosc spooory psiak, przywiązany na łancuchu...zal mi się go tak jakos zrobilo... a komentarz właściciela ? mniej wiecej tak brzmiał - "Oddam kaukaza, dorosły, odrobaczony, miał szczepienia. oddaje go, bo zmusza mnie do tego sytuacja. najlepiej jakby trafil do kojca" :crazyeye: takie coś było napisane...:oops::shake::-(
  6. kurcze, ale allegro nie lepsze = kakukaz na łancuchu..;/ :-(:-(
  7. Bobby

    Najśmieszniejsze sytuacje z psami

    a no nie wiem ;] może mu się spodobał...:evil_lol: a może to była ... ona :loveu::loveu: heh, w kazdym bądz razie zabójczo to wygladało... taki mały piesio, wielkoscia nieco wiekszy od bazanta , wyje do niego a ten niewzruszony... odchodzi :-( heh:eviltong:
  8. Bobby

    Royal Canin vs. Eukanuba...pojedynek gigantów

    ja- oczywiście nie pochwalam takiego gadania (soorrrryy za wyrazenie) , że np. po Eukanubie mój pies miał chory żołądek, bo coś tam... - Ok- rozumiem - pies rozchorował się po karmie - ale to -jak już miliony razy bylo wcześniej wspominane- to nie tylko zależy od karmy- dla jednych psów dobra jest Eukanuba i po niej normalnie się rozwijają, a dla innych Royal Canin - bo mają piękną sierśc...:p Mój Bobby chętnie i od już 3 miesięcy non stop je Eukanubę Puppy & Junior Lamb&Rice... Jest zdrowy i nie ma żadnych bączków:eviltong: i mnóstwa koop;) Jego siersc też jest piękna - błyszcząca i mięciutka...:loveu: Więc nie wiem, jakby to było, gdyby Bobbcioo przeszedł na RC, bo poki co.. No nie ma takiej potrzeby. Pozdrawiam wszystkich;))) :lol:
  9. Bobby

    SARA - moja wymarzona sunia

    tak, wiele ludzi twierdzi, że kundelki to takie mieszańce, takie "byle co". Ja uważam, że to osobna rasa, przynajmniej najpopularniejsza:cool3: mój Bobby to miał być rasowiec, ale i tak każdy wiedział, że to nie o to chodzi.... Nie jest rasowy..... i fajnie:loveu: Twoja Sara jest fantastyczna, takie małe cudeńko:) buźźźka dla niej:))) i dla Ciebie of course....:lol:
  10. biedna Laxusia... [*] [*]...Opiekuj się innymi psiaczkami za TM....Kochana sunia....
  11. Bobby

    Pseudohodowla - Halinów

    tacy "hodowcy" nie mają uprawnień, doświadczenia, nic, kompletnie! To strasznie przykre, że od takiej rządzy pieniądza cierpią zwierzaki....Strasznie, ale to strasznie przykre...:angryy: :mad: :shake: Proszę o link na pW...
  12. Bobby

    Elo Rybka... Żałosne...

    wiecie, ja widziałam ten filmik, gdzie koleś połknął żywą jaszczurkę. Bardzo żal mi takich stworzonek. Ten filmik był około 30 sekundowy, był koleś, który położył jaszczurkę na język i jakoś tym językiem tak ruszał, że zwierzak został połknięty, a na koniec jeszcze pokazał puste usta....nie wiem co o tym myśleć, bo o takich ułomów, co dla neta nagrają różne dziwoty - nie brak..../film usunięty/
  13. Ja dam przykład. Jeśli dziecko jest na słońcu, rodzice biegną, dają wodę, coby udaru nie dostało, chowają do cienia, pilnują, SĄ ZA NIE ODPOWIEDZIALNI...A wiejski piesek(niedoświadczeni własciciele) - siedzi na słońcu, nie zawsze ma wodę, nie martwi się nikt o niego, bo to pies. Tylko! To okropne! Jak tak można?! Zawsze tym, co chcą psa, mówię - to taki obowiązek jak mały dzieciaczek! Wyobraź sobie, że musisz wstać o 1:00 w nocy, wyjść na dwór, musisz karmić, dbać i przede wszystkim- kochać. A uwierzcie mi, że nie każdy tak patrzy na psa, jako na obowiązek, który potem odpłaca wiernością i bezgraniczną miłością. Ludzie nieświadomie wypuszczają suczkę,żeby się wylatała, a jak suczka ma cieczkę, to wraca ze szczeniaczkami w brzusiu...I potem i suczka niepotrzebna i szczeniaki tym bardziej... To czarnu scenariusz, ale prawdziwy. Po pierwszym filmiku serce mnie tak zakuło, że nie mam ochoty patrzeć na ludzi..... :shake:
  14. Bobby

    PRAWDA-FAŁSZ,pytania dotyczące karm...

    feeee....i pomyśleć, że na świecie każda karma jest sztuczna, aż mi żal tych kundelków, ktore całe życie są trzymane na np. Chappi....A ja tak się starałam....:placz: Strasznie mi smutno, że moją niewiedzą szkodziłam młodemu psiurkowi....:oops: Dzięki za rady, to smutne, że nawet te "najlepsze" karmy nie są wcale takie dobre. Najwidoczniej będę musiała znaleźć czas na gotowanie... Na szczęście zaraz idę pod namiot i Bobby sobie poje wędlinek(hehe, namiot pod domem) bo Pancia ma-Pancia da. Bynajmniej Schnupciuś tak uważa. Jeszcze raz dzięki Wam wspaniali Dogo. Czekam na kolejne opinie!
  15. Bobby

    PRAWDA-FAŁSZ,pytania dotyczące karm...

    dzięki za odpowiedzi, ale ja nadal nie wiem co myśleć o Eukanubie. Nie mogę gotować psu tyle, co wy gotujecie, bo nie mam takiej możliwości. Je karmę na śniadanie i na kolację, na obiad ma czasami to, co my jemy(zupki, kotleciki;)) . Widzę, że po mieszance Puriny i Pedigree robi ładne kupki, nie ma narazie żadnych widocznych objawów choroby, np. żołądka lub jelit. Proszę osoby, które wiedzą o Eukanubie cokolwiek, żebym nie denerwowała się tak, choć to bardziej martwienie się o psiaka niż o pieniądze. U mnie w zoologu nie ma Acany. Chyba, że na necie poszukam kogoś, kto mógłby podarować mi próbki tej karmy, bo nie opłaca się kupować 15kg jeżeli nie wiem, czy Bobby ją polubi.... Z góry dzięki:lol:
×