Jump to content
Dogomania

stellanovaa

Members
  • Content Count

    544
  • Joined

  • Last visited

About stellanovaa

  • Rank
    Banned

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.stellanova.pl
  • Skype
    stellanovaa

Converted

  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. stellanovaa

    Białystok 2009

    [img]http://i30.tinypic.com/dorymu.jpg[/img] Amber Stellanova na ringu [img]http://i28.tinypic.com/kb83ut.jpg[/img] Amber i Kevin na ringu :) Przed rozpoczęciem sędziowania była czas na trening ;) [img]http://i27.tinypic.com/2la99ap.jpg[/img] Mops Amber Stellanova na ringu mopsów zajeła I lokate , ocenę W.O. oraz tytuł: "Najlepsze Szczenie" tym samym dostała nominacje do udziału w finałach na ringu honorowym. [img]http://i26.tinypic.com/2hn9ye1.jpg[/img] A to już Miya Stellanova
  2. stellanovaa

    wymioty

    [quote name='kasiara']On faktycznie pożera a nie je, mozna mu mierzyc czas ze stoperem ale zawsze tak jadl, to jest żarloczny szczeniak :-?[/QUOTE] To , ze jest żarłoczny to dobrze. Szczeniak powinien dużo jeść jeśli ma zapewnione duuzo ruchu to jedzenie pójdzie tylko na zdrowie a co za tym idzie na prawidłowy rozwój. Mopsik to taka rasa gdzie piesek ma być kuleczka, zaokrąglony - nigdy małym mopsom nie wydzielam pokarmu :) Tak wygląda prawidłowy szczeniaczek mopsik: [URL=http://img195.imageshack.us/i/ma1m.jpg/][IMG]http://img195.imageshack.us/img195/4176/ma1m.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://img16.imageshack.us/i/ma3v.jpg/][IMG]http://img16.imageshack.us/img16/5495/ma3v.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://img91.imageshack.us/i/ma2v.jpg/][IMG]http://img91.imageshack.us/img91/725/ma2v.jpg[/IMG][/URL]
  3. stellanovaa

    wymioty

    [quote name='kasiara']Może zaczne od końca - pies jada suche RC dla szczeniaków ras małych i nic wiecej.[/QUOTE] W zadnym wypadku maly mopsik nei moze ejst suchej karmy, ktora jest neinamoczona. Poza tym powinno sie maluszkowi dodawac oprócz sztucznego jedzenia równeiz prawdziwe : mieso, troszke makaroniku czy ryzu, marchew-miazga i biały serek :lol:
  4. stellanovaa

    Pryszcze u mopsika

    Pryszcze wskazują na jakiś stan zapalny :evil_lol: Moze byc to wysypka, uczulenie, podraznienie. Zalezy czy jest tego duzo i czy długo sie utrzymuje. Pokjedyncze małe dwa pryszcze moga byc w wieku młodzieżowym ale powinny być przemijające i tak jak u ludzi należy z nimi "walczyć" przez ich dezynfekcje. Gorzej gdy swedzą pies drapie bo moze sobie po prostu wprowadzić infekcje a sprawa bedzie wtedy o wiele poważniejsza. Smaruj dwa razy dziennie. Po prostu aby zdezynfekować.
  5. stellanovaa

    Agresywny mops

    Musisz bardzo uważać bo Twój mops moze "z nerwów" stracić życie. Po prostu kiedyś przy czy po takiej awanturze serce mu przestanie bić. Ja bym radziła uwazać i obserwować co moze być przyczyną konfliktu. Nieraz to są wrecz niuanse i dlatego trzeba uwaznie obserwować. Zamykanie po tym nic nei daje bo pies tylko kojarzy dana rzecz w trybie natychmiastowym. Tzw. akcja-rekacja. Po to nic nie daje. tylko w czasie a to jest trudne z uwagi na istniejący konflikt. Lepiej stosowac tu zasade " przed "
  6. stellanovaa

    Chory mops-ataki dusznosci, mdleje, prosze o pomoc

    Mopsy przez swój skrócony przewód nosowy są narazone na takie ataki szczególnie w upały. Trzeba z mopsikiem bardzo uważać , zapewnić mu cień, zimna wodą i chłodne miejsce. Jesli cos sie dzieje , jest upał i pies przewraca sie z goraca - mdleje trzeba natychmiast obnizyc mu temperature ciała. Lać go lodowata woda , obłozyc recznikami zmoczonymi zimną wodą. Na wystawach (i nie tylko) w czasie upałów juz niejednokrotnie były takie przypadki gdzie własciciel nie pomyślał o zabezpeiczeniu pzrez upałem mopsa i w ten sposób niejednego psa uratowano. Jazda samochodem w upale bez klimy moze tez tak sie zakonczyć. Pies bardzo dyszy , chlodzi sie tym co ma czyli jezykiem, ale serce pracuje na wysokich obrotach i dochodzi do omdlenia, zapasci albo jeszcze gorzej. Pamietajmy ze mopsy to specyficzna rasa i bardzo nalezy uważac i obserowac swojego psa. Zabezpeiczyc go przed upałami. Jesli samochod nie ma klimatyzacji na to równeiz są sposoby. Jesli ktos bedzie chcial wiedziec jakie - napisze.
  7. stellanovaa

    Wystawa Miedzynarodowa Warszawa 2009

    My juz po wystawie Warszawskiej - niezmiernie zadowoleni :jupi: Na wystawę (jak co roku) pojechał Kevinek i uczył sie w/g wskazówek swojej mamy: [URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images39.fotosik.pl/156/98272a39d479839fmed.jpg[/IMG][/URL] [URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images47.fotosik.pl/160/59577917a7db4620med.jpg[/IMG][/URL] [URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images41.fotosik.pl/156/d9a358f065d50b42med.jpg[/IMG][/URL] Psy klasa szczeniąt " Teco Stellanova " I lokata ocena: W.O. Wygrał również porównanie z suką z klasy szczeniąt i tym samym zdobył tytuł Najlepsze Szczenię w Rasie - BOB PUPPY [URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images45.fotosik.pl/160/a78e8b6965d72769med.jpg[/IMG][/URL] [URL="http://img16.imageshack.us/i/59940169.jpg/"][IMG]http://img16.imageshack.us/img16/1146/59940169.jpg[/IMG][/URL] Stella wystawiała Zoraka Tayekuny pierwsza lokata , medal złoty, CWC - wielkie brawa! [url]http://img16.imageshack.us/img16/7845/64513735.jpg[/url] SUKI klasa młodziezy Miya Stellanova przed wejściem na ring ćwiczyła i tu śmiechu było co nie miara. Bo do ćwiczen przyłączyła sie buldozka "Hello Stellanova" , ktora chodziła sobie wolno. Ale ponieważ była uczona stać w pozycji wystawowej przez Stellę wiec słysząc jak Stella przemawia do Miyi myślała, że ona również ma sie "pokazywać" [url]http://img38.imageshack.us/img38/7875/69244856.jpg[/url] [url]http://img509.imageshack.us/img509/9438/w13.jpg[/url] [url]http://img291.imageshack.us/img291/1782/56320183.jpg[/url] [url]http://images37.fotosik.pl/156/df5017e6c2c46fe4med.jpg[/url] SUKI klasa posrednia: [url]http://img140.imageshack.us/img140/2577/w16.jpg[/url] [url]http://images38.fotosik.pl/156/11d7dc184f8849eemed.jpg[/url] [url]http://images45.fotosik.pl/160/a07302ecb20f71f0med.jpg[/url] I lokata nasza Hopcia :jupi:
  8. stellanovaa

    Mops Buldog Basenji - Stellanova i przyjaciele

    W dniu 4 marzec 2009 w hodowli "Stellanova" na świat przyszły szczenięta mopsów : W dniu 4 marzec 2009 w hodowli "Stellanova" na świat przyszły szczenięta mopsów : [URL=http://img117.imageshack.us/my.php?image=gapcia09.jpg][img]http://img117.imageshack.us/img117/5218/gapcia09.jpg[/img][/URL] [URL=http://img165.imageshack.us/my.php?image=gapy09.jpg][img]http://img165.imageshack.us/img165/9679/gapy09.jpg[/img][/URL] [URL=http://img3.imageshack.us/my.php?image=gappp8.jpg][img]http://img3.imageshack.us/img3/8018/gappp8.jpg[/img][/URL]
  9. stellanovaa

    Mops Buldog Basenji - Stellanova i przyjaciele

    A to moje wczorajsze zdjecia bulwek: [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images40.fotosik.pl/51/a134326ece47d458.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images34.fotosik.pl/441/91a8248f567b0489.jpg[/IMG][/URL] Buldog francuski Berlussconi Canis Bul "Sasib" oraz Jessi Stellanova :multi:
  10. stellanovaa

    Mops Buldog Basenji - Stellanova i przyjaciele

    [quote name='_ChiQuiTa_']szkoda, ze do mojego żaden nie przyjechał :placz:[/QUOTE] Nie martw się ;) zawsze takie maleństwo może sie nagle znaleźć pod choinką ;) kto wie jaka Tobie niespodziankę sprawi mikołaj :evil_lol: A ja mam nową buldozkę - preguskę :multi:
  11. Gratuluje i ja :) Sliczne te Twoje cuda. A ja powiem w sekrecie, że pudelek biały , miniaturka to moje niespełnione marzenie....
  12. stellanovaa

    Mops Buldog Basenji - Stellanova i przyjaciele

    :) Ha, ha to super :multi: Pozdrawiamy cieplutko :)
  13. stellanovaa

    Gina Foremka

    [quote name='waljum']Zgodnie z przykazem, zakładam niniejszym galerię mopsów. <tadaaaam> A oto nasza mała paskuda na agility u Laluny (nie ma to tamto) :lol::lol::lol: [url]http://images31.fotosik.pl/174/4717d52e471ea30em.jpg[/url] [url]http://images33.fotosik.pl/174/00f3b25c801b7006m.jpg[/url] [/quote] Pozdarwiam serdecznie wspaniałą piękną i najmądrzejszą w świecie "paskudę" Niech ćwiczy zapamiętale na pewno będzie okrzyknięta najmądrzejszą mopsiczką w świecie :)
  14. stellanovaa

    Gizmo&Emir - mopsiki

    Ciesze sie, że tu trafiłam :) Piękne zdjęcia - gratuluję. Wprost nie mogę sie napatrzeć :) Cudo !!! Pozdrawiam cieplutko :)
  15. stellanovaa

    Ile kosztuje szczeniak basenji

    [quote name='basenjifiona']hmm, na stronie nie mają szczeniąt tylko jakieś plany tego roczne :)ciekawe czy coś nowego w skojarzeniu :evil_lol:[/QUOTE] To nie ja sprzedaje tego psa tylko ktoś kto ode mnie kupił i ma wyjechać za granicę :) A co do planów ... To moja słodka tajemnica :evil_lol:
×