Jump to content
Dogomania

Gocha

Members
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

About Gocha

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.flegeton.republika.pl

Converted

  • Location
    Czarków k/Pszczyny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To wszystko zalezy od ułożenia psa, oczywiście mowa o dorosłych, moje też wychodzą tylko trzy razy dziennie, w tym jeden spacer dłuższy min ok godziny, a i tak ręsztę dnia w domu przesypiają, mam borzoje. Nawet moje maluchy wiek 4 i pół miesiąca, zaczynają się pomału przyzwyczajać do coraz mniejszej ilości spacerów, aktualnie wychodzą już 5 - 6 razy w tym jeden spacer dłuższy, czasami dwa dziennie.
  2. Gocha

    Stare foty BORZOI

    No to Elza jest nasz juz dwie, ja tez potrzebuje to do rodowodów.... i podobnie jak Ty szukam: m.in. Bojara Nessona, aidy Anemos Rohana Sociusa, ....
  3. Gocha

    Co wy tak milczycie ??

    Może jeszcze kiedyś się odezwą.... :lol:
  4. Gocha

    Stare foty BORZOI

    Tak maila juz dostałam, dzięki, a Arię jakoś sobie zgram, kurcze wysłałam jeszcze meila do Kazimierza R, może on coś będzie miał?? w końcu to jego hodowla :lol: :lol: dzięki serdeczne
  5. Gocha

    Stare foty BORZOI

    Miła, a czy możesz mi je przesłać pocztą na moj adres, ja zrobię odbitki i zaraz Ci je odeślę, plizzz Bo chodzi mi właśnie o takie odbitki na papierze zdjęciowym, no chyba że masz możliwośc nagrania ich na płytkę ??? wszystkie koszty oczywiście zwrócę.
  6. Gocha

    Stare foty BORZOI

    Nie o takie mi nie chodzi, ja mam foty od 1991 roku, ale konkretnie chciałabym kilka zdjęć, konkretnych psów, jak np Rohan Socjus, Aria Stepowy Goniec, Bohun Stepowy Goniec , czyli psy/suki z lat 70-90. Dzięki
  7. Gocha

    Stare foty BORZOI

    Słuchajcie , poszukuje zdjęć borzoi " starej daty" czyli np Rohana Sociusa, itp, może macie lub Wasi znajomi mają jakieś zdjęcia z wystaw sprzed lat....
  8. Gocha

    maluchy

    foty mam ale już trochę stare, - oczywiście mogę przesłać na emaila...
  9. Gocha

    A oto Willy :)

    Hmm, już nie takie maluszki 4 września skończy ły 3 miesiące i rosną jak na drożdżach, będę z nimi na klubowej w Świerklańcu.
  10. Gocha

    Wystawa Klubowa Chartów

    Ja poproszę jeszcze o info, czy na klubowej w Świerklańcu będą przyznawane dla Chartów Polskich tytuły Zwyc, Klubu ??? Bo słyszałam , że ten tytuł został już przyznany na Klubowej Chartów Polskich. Czy to prawda ???
  11. Gocha

    Wystawa Klubowa Chartów

    Kacha a może ujawnisz co nieco w naszych klasach, czyli babykach championach psy i weterany suki???
  12. Gocha

    ZYWIENIE SUROWYM

    No to jak o surowym zaczeliście to ja też mam pytanie, czy możliwe jest , że np po wołowinie lub cielęcinie, szczeniak ma biegunkę, czarnawe jak krowie placki, czy może to poprostu z przejedzenia ??? bo w sumie bawi się i apetyt ma
  13. Gocha

    maluchy

    Tak w Świerklańcu będę z całą moją czworką, z Tatusiem Rhaswanem, z łysą mamusią Fatimą i z koślawymi maluchami... :lol: :lol: do zobaczenia
  14. Gocha

    A oto Willy :)

    Cześć Maciejek, witam Cię również ja z moimi czterema borzojkami a co do powyższego to powinno mu to przejść, - za jakiś czas nie powinien zwracać na Twojego kota uwagi...
  15. Gocha

    zdjątka naszych chartoli ;)

    Cześc Wszytkim znowu, Nareszcie mam zdjęcia moich szczeniaczków, ale na płytce, czy ktoś będzie tak dobry i pomoże mi je tu wkleić???? :lol:
×