Jump to content
Dogomania

stasiek

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

  1. Nowofundland to inaczej WODOŁAZ !!! czyli wszystko ok!
  2. [quote name='Coyote Ugly FCI']Wróciliśmy [B] [COLOR=Red]KENTUCKY JACK z Grabskiego lok.1/ 5 CAC [/COLOR] [COLOR=DarkRed]NOWY CHAMPION SŁOWACJI[/COLOR][/B][/QUOTE] Gratulacje!!!!
  3. My dopiero w niedziele!!!!!Oj ciezko bedzie!!!Tylko 2 psy w kl ale za to jakie!!!!!!!!!!!!!!!
  4. Mam dwa nowofunlandy teraz obaj waza po 70 kg i nie wyobrazam sobie zeby mnie ciagneły na smyczy!! nowofundland wcale nie jest leniwym misiem i naprawde duzo czasu i sły musiałam uzyc zeby ich nauczyc posłuszenstwa Nie stosowałam zadnych kolczatek ani halterow tylko obroza , smycz i zabawa !i uczyłam tylko szarpnieciem smyczy a trwało to dosyc długo nie raz reka mnie bolała i bałam sie nastepnego spaceru Kiedys pamietam jak uparł sie moj piesek i do suczki ciagnał przywiazałam smycz do jakiegos kołka bo nie dawałam rady a on cała obroze porwał i tak do suczki poleciał!! od tego momentu zaczełam sie przykładac wiecej do nauki i powiedziałam sobie ze nie pozwole zeby pies mna rzadził !chodziłam z nim do parku gdzie ganiał sie z psami a po drodze nauka ! i teraz moj 4 latni pies jest super ! spacery sa dla mnie i dla niego przyjemnoscia !!!!!!!!!sam niesie swoja smycz pilnuje mnie zebym nigdzie nie odeszła [czesto mu sie chowam ]i co jest wazne rozumiemy sie jest miedzy nami wiez !
  5. Setery takie sa !!ja swojego chyba nigdy nie naucze ze koty trzeba omijac!!przy mnie nic nie zrobi ale jak mnie nie ma to zawsze je goni !!nie lubi tez małych psow i zawsze warczy i ostrzega zeby do niego nie podchodziły a z duzymi sie kumpluje [mam dwa nowofundlandy] tez psy .na spacerach chodzi a własciwie biega bez smyczy i na kazde moje zawołanie jest przy nodze .ale zeby tak było był na szkoleniu a seter jak raz sie czegos nauczy wykonuje to dobrze do konca swojego zycia
  6. Trzymam kciuki zeby nasi duzo CACIBow przywiezli !!!!!!!!!!!
  7. Moze ktos wie jaka trase wybrac zeby droga była ok !jade od strony Rzeszowa !!
  8. [quote name='narisowa']a ja jak potwierdzenia nie miałam, tak nie mam :( puchy w skrzynce :( ale na wykazie jesteśmy, więc może nas przyjmą ;)[/QUOTE] mozna do nich napisac maila i sie zapytac odpowiadaja po 10 min
  9. [quote name='bargest']Ja dostalam dzis potwierdzenie, ale przeraza mnie ten ciagle padajacy snieg.Moze do piatku cos sie zmieni bo jak my tam dojedziemy??Moze na Slowacje to lancuchy trzeba zabrac.[/QUOTE] Słyszałam ze po stronie słowackiej droga to same serpentyny!!!!!!!!!!!! w tych warunkach to az strach jechac!
  10. Słyszałam ze droga z Rzeszowa do Presov bardzo ciezka czy to prawda??
  11. co to takiego zaproszenie na EAST grog ??
  12. A jadac od strony Rzeszowa trzeba miec winiety???
  13. Ja tez juz mam potwierdzenie z wszystkimi danymi psa
×
×
  • Create New...