Jump to content
Dogomania

julita104

Members
  • Content Count

    1,513
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About julita104

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Location
    Łódź
  1. [quote name='Chefrenek']Pewnie straszyć nim chce :D[/quote] to ja bede straszyc moim psem z avatarka :P hehehe a co do alergii - ja bym nie oddala moich skarbow nawet jakby alergia była. chyba zawsze da sie cos wymyslic. moj maz ma alergie na psa i zył całe zycie z psem u rodzicow, troche prychał i smarkał ale jakos zyl :P teraz mamy psy bezsiersciowe i jest ok, ale jakby były siersciowce tez musiałby zyc :P no od meza to napewno pies jest wazniejszy, nie :diabloti: hihihi (dobrze ze moj maz nie czyta forum :P)
  2. [quote name='diabelkowa']normalnie dawno mnie tak nikt nie chwalil :) no to wysylam PW do niuski ]:-> haha niuska zmienila avatar hahaha nie dziwie jej sie ;)[/quote] :evil_lol: :evil_lol:
  3. ale jak patrze jak dyskusja sie rozwija to mi rece opadaja z powodu nowych wynurzeń pseudo psiarzy cytat: "Uwielbiam zwierzęta i jestem przeciwna zabijaniu itd.. Ale są sytuacje, że uśpienie to jedyna możliwość :" normalnie az sie we mnie gotuje :angryy: :mad: :angryy: :mad: to ja wogole psychiczna jakas jestem po z yorkami dreptałam na pt i do psiego przedszkola :-)
  4. moze jak sie znudzi to tez sie pozbedzie? za ten glos sprzeciwu to mnie tam zlinczuja pewnie zaraz :P ja mam dwa psy i licze ze wszystko pogodze jak dziecko sie pojawi. w zyciu nie przeszlaby mi przez glowe mysl zeby pozbyc sie psa. rozumiem ze dziecko jest wazne, ale wypowiedzi takich osob mozna potraktowac tylko i wylacznie jako brak dobrych checi pogodzenia dziecka i ziwerzaka. niestety to nie pierwsze miejsce gdzie spotykam sie z tego typu wypowiedziami. ostatnio na spacerze baba sie mnie spytala "to co pani zrobi teraz z psami?" (jestem w bardzo widocznej ciazy). wybałuszyłam na nia oczy bo wogole nie wiedzialam o o chodzi. teraz juz wiem co miała na mysli wakacje, dziecko , szczekajacy pies (wedlug wiekszosci ludzi przeciez to niemozliwe zeby to była wina czlowieka )itp - coraz wiecej psow bedzie trafiało na ulice :placz::placz:
  5. ratujcie !!! zobaczcie co niektorzy wypisuja - dziecko sie rodzi, piesek rozrabia to trzeba go wyrzucic lub uspic :angryy: a niestety moja siła głosu nt szkolenia czy odpowiedzialnej miłosci wobec czworonoga jest w mniejszosci pomozcie przemowic ludziom do rozumu..... [url]http://www.forum.e-mama.pl/viewtopic.php?t=18310&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url] niestety opinia ze gdy rodzi sie dziecko to pieska trzeba wyrzucic jest coraz wiecej :(((((((
  6. [quote name='owczarnia']Sorry za sarkazm, ale najbardziej chyba głupota pańci.[/quote] otóż to :bad-word::zly7:
  7. julita104

    Łódź 2007

    [quote name='Martach1'][SIZE=6][COLOR=red]Nadal będe wdzięczna za wskazanie trasy z dworca Łódź - Kaliska do terenu wystawy.[/COLOR][/SIZE] [SIZE=6][COLOR=#ff0000]Bardzo prosze o pomoc bo za 4 godzinki mam pociąg.[/COLOR][/SIZE][/quote] ja bym polecila autobus lini 99 wsiadasz na przystanku dworzec łódź kaliska a wysiadasz za 16 przystankow na przystanku o nazwie stadion start chyba najprosciej dla osoby spoza łodzi. a w ktora strone masz wsiasc to spytasz na dworcu albo na przystanku. masz jechac w strone startu, srodmiescia a nie retkini. tu masz rozkład [URL="http://www.mpk.lodx.pl/rozklady"]www.mpk.lodx.pl/rozklady[/URL] ew taxi 42650-50-50 9191 nie wsiadajcie w taxi pod dworcem bo to zazwyczaj oszusci - taka niestety prawda. zadzwoncie i zamowcie lepiej nt pytan co do zabrania ze soba psa nie wystawianego ja zawsze wchodzilam z moimi psami jak ich nie wystawialam - konieczna jest ksiazeczka zdrowia + zasw o szczepieniu. siedzi weterynarz ktory rzekomo bada psy ale my badani nigdy nie bylismy. (moze dobrze nam z oczu patrzy :-) )
  8. julita104

    suchy szampon

    a ja mam pytanko kapałam moje yorki co 2-3 tygodnie teraz przez pare miesiecy nie bede mogła sie schylac, meczyc itp itd (lekarz zabronił) i tu jest problem bo jak nie schylac sie kąpiąc półtorakilowego psa :shake: wymysliłam sobie ze co jakis czas pojade psy wykapac u fryzjerki do ktorej chodzimy, ale to sa dwa psy, wiec duzo czasu, one nie sa do tego przyzwyczajone-stres, straszne ceregiele. Mysle wiec o suchym szamponie albo rekawicy ekonetti. Czy taki suchy szampon to rozwiazanie dorazne czy moze zastapic np co druga kapiel? Kurcze chciałabym jak najlepiej rozwiązac tą sytuacje, ale zeby ani psy sie zbytnio nie stresowały i włos wyglądał ok.
  9. [quote name='Agata_B'][SIZE=4][COLOR=red][/COLOR][/SIZE] Sabinko wytłumacz mi jedą rzecz . . . - ty w ten dzień, w który zginęła Lili miałaś już nową Yorkę ???[/quote] nie miała, a co to wogóle za pytanie? chyba taką ciekawosc mozna sobie darowac a wogóle to po co odgrzebujecie temat sprzed roku ???? juz nie wpominając o tym że Sabinka od pół roku nie bywa na dgm.
  10. julita104

    Piwo dla psa

    [quote name='Kamcia_14'][B][I]Taa... najnowszy wynalazek !! Guma orbit dla psa. Odświeża [/I][/B] [B][I]oddech i czyści zęby . Dwa w jednym ![/I][/B] [B][I]Za jedyne 20 zł !! Prawdziwa okazja :evil_lol:. [/I][/B][/quote] jak moja sunia miała cieczkę to dostawała drażetki odswieżające oddech w kształcie malutkich kosteczek :-) działało i jakże rozkosznie wyglądało :-) jej to chyba wszystko jedno było, ale pancia miała radoche :-)
  11. julita104

    Nużeniec

    [quote name='Gwiazdeczka*'][B]zreszta jak zwracasz komuś uwage to nie musisz na kogoś naskakiwać[/B][/quote] a ty nie musisz pisac dwoch postow jeden pod drugim Jak coś piszesz to pomysl najpierw Zastrzyk zastrzykowi nie równy. Nie wiesz co psu podawano-jaki lek. Mógł to by antybiotyk, a równie dobrze mógł byc to steryd, bo weterynarze sa rozni. Jak się dowiesz to wtedy będzie można porozmawiac. I nie naskakuje na Ciebie tylko spokojnie stwierdzam fakty. Bazyl a masci zadnej nie trzeba ?
  12. julita104

    Nużeniec

    [quote name='Gwiazdeczka*'][B]niestety tak majej babci suka dostawała zaszczyki(długo) bo podobno maść jest mniej skuteczna ale zaszczyki daje sie tylko bardzo odporyn psom bo podobno delikatne mogłyby umrzec nawet jak dawali sabie to bylo ryzyko!!tak mówił weterynarz[/B][/quote] zastrzyki to raz dwa pomysl czasem zanim napiszesz takie pierdoły
  13. [quote name='Tolutkowa']Czytałaś mój scenariusz :evil_lol: ? Toż ja tam to napisałam! Większość ludzi pada z wrażenia kiedy im mówię, że york to pies myśliwski i naprawdę potrafi baaaardzo dużo dzięki swojej inteligencji, zwinności, sprytowi i wielkiemu serduchu! Dlatego wpadłam tutaj abyście mnie dokształcili, postudiowałam troszkę różne tematy i .... jednak wiekszość wolałaby ozdóbkę :shake: . Dobrze, że nie noszą psiaka jako kołnierza :diabloti: .[/quote] zmeczony york swietnie sie sprawdza jako kołnierz! jak wracamy ze spaceru (jakiegos wyjazdowego) albo z cwiczen to jeszcze chca przez okno powyglądac w aucie i Toli zdarza sie na ramieniu obok szyi usnac. Idealny kołnierzyk :evil_lol: Ale racja, że wiekszosc wolałaby ozdóbkę, bo tak sie york kojarzy - mała rozszczekana szczota która nic tylko lezy na kanapie i szczeka w wolnych chwilach. ale cóż jest piękniejszego niż taki piesio (to oczywiście Majutek, kopiuję ze strony, myślę że nikt sie nie obrazi, a fotka autorstwa Wind jest cudna) [IMG]http://www.agility.strefa.pl/obrazki/galeria/majka/images/IMG_7861x_jpg.jpg[/IMG] zreszta yorki nadaja sie nie tylko do sportów chętnie towarzyszą w podróżach rowerowych (idealnie mieszczą się w koszyku), są dobrymi piechurami i towarzyszami podrozy - a nawet jak sie zmęczą to można takiego towarzysza wziąc pod pachę i isc dalej :-) A do takiego pokazu mozna by tez dorzucic pokaz tanca z psem. Nie wiem czy jest jakis tanczacy york w Polsce (nam sie spodobało, ale Tofik dopiero "raczkuje"), ale moze na jedna dyscypline mozna by inna rase przemycic a york mógłby towarzyszyc.
  14. [quote name='waldek2']Jeżeli chodzi o hodowle Bakarat to mogę pomóc. Oto OCEAC Bakarat - wspaniały reproduktor Oraz moje osiem pociech po właśnie oceanicu [/quote] Osiem!!!!!!!!!!!! Niesamowite!!! Maluchy przecudne!!!! Gratuluje!!!!!
×
×
  • Create New...