Jump to content
Dogomania

Dark Icon

Members
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Dark Icon

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.basset.friko.pl

Converted

  • Location
    Legnica
  1. Kapsio je od dłuższego czasu Bento (z krótką przerwą na worek Acany ale wróciliśmy). Teraz zakupiliśmy worek Lamb&Rice dla dużych ras. Kapsio wniebowzięty, wielkie krokiety i przyjemność gryzienia. Przegryza to surowymi gnatami wołowymi i jest szczęśliwy (tak mi mówi do uszka wieczorem)
  2. Dark Icon

    O karmie ACANA...

    A my z Kapsiem zrezygnowaliśmy z Acany i wróciliśmy do Bento Kronen. Powodów wiele takiej decyzji.
  3. A ja nie gotuję tylko daję surowe. Kapsio wcina mordziacha mu się cieszy i jest OK. Ma zmienną dietkę czyli suche z surowym.
  4. Dark Icon

    O karmie ACANA...

    Może dlatego było miło bo chciałas kupić? Ja gdy pytałem przed kupnem oraz gdy zamawiałem też byłem milutko traktowany, po kupnie się to zmieniło. A pan po dwóch dniach sie odezwał i mają mi przysłać dokument sprzedaży. Poczekamy zobaczymy.
  5. Dark Icon

    O karmie ACANA...

    Wychodzi również na to że oni nie znają polskich przepisów dotyczących sprzedaży. Zapytałem się dlaczego nie dostałem żadnego dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury), odpowiedź: bo sobie tego nie zażyczyłem przy zamówieniu a dowodem zakupu jest list przewozowy. Kuriozum jakieś. Ja na to że nie muszę sobie tego życzyć a obowiązkiem sprzedającego jest wystawienie takiego dokumentu, na to Pan że mam wysłać im NIP to oni wystawią fakturę, ja na to że nie ma takiego obowiązku i fakturę można wystawić bez NIP gdyż jest on wymagany jedynie przy obrotach pomiędzy podmiotami gospodarczymi, odpowiedż: brak kontaktu i odpowiedzi. hehehe... uparty jestem ale to taka moja mała zemsta za olewanie mnie i traktowanie jak przygłupa. a pan nazywa się Darek Naworol, nie polecam kontaktów z tym panem.
  6. Dark Icon

    O karmie ACANA...

    Wczoraj odezwał się pan z Acany. I wyszło na to że to wszystko moja wina (tak to odebrałem). Okazało się również, że jestem jedyną osobą do której nie dochodzi poczta elektroniczna oraz poczta zwykła z firmy Acana. Wprawdyie przy zamawianiu tego objawu nie ma ale coz tak bywa...
  7. Dark Icon

    O karmie ACANA...

    Przed chwila zrobiłem mały test. Wysłałem do nich mail z innego konta z pytaniem o zakup karmy. Coż się okazało? Ano to, że odpowiedzieli po kilkunastu minutach. Czyli pocztę odbierają tyle że mnie olewają w mało sympatyczny sposób. Napisałem więc jeszcze raz, tym razem jako ja i teraz czekam. Coś czuje że ten worek był pierwszym i ostatnim.
  8. Dark Icon

    O karmie ACANA...

    Kapsio tez nie narzeka, ja jednak bardzo takich zachowań nie lubię. Uważam jednak że nie powinno się pozwalać na takie zachowania. A tak po prostu to nie rozumiem co za problem jest napisać słowo przepraszam i po sprawie.
  9. Dark Icon

    O karmie ACANA...

    Wszyscy sioe zachwycają a ja wetknę łyżke dziegciu :roll: Karma jest ok jednak obsługa to coś fatalnego i żenującego. typowo polskie podejście. Ale po kolei. Zanim zamówiłem karmę (20 kg worek) rozmawiałem z Acaną (poprzez e-mail z ich strony). Moje pytania były proste. Chodziło o to by z karmą przysłali miarkę oraz by powiadomili mnie o wysyłce tak bym był na jej przyjęcie przygotowany (czyli pieniądze z bankomatu i obecność w domu). Oczywiście wszystko mi obiecali że będzie ok (jeden list od p. EWA NAWOROL a drugi już nie podpisany). Zamówiłem karmę i czekałem na jakieś info. Jakiż było moje zdziwienie gdy będąc w pracy (30 km od legnicy) zadzwonił do mnie kurier że stoi z przesyłką pod drzwiami, ja na to że na nic nie czekam (bo przecież miano mnie poinformować o wysyłce) ale pytam od kogo to. Kurier mówi że z wrocławia i podaje jakieś nazwisko. ja na to że nie wiem o co chodzi ale niech poda numer telefonu do wysyłającego to się dowiem co to jest (na opakowaniu nigdzie nie było nic o zawartości). Okazało się że to karma. Zadzwoniłem do kuriera by przywiózł ją do mnie wieczorem jak już bede w domu. Przywiózł, odebrałem i... brak jakiegokolwiek rachunku sprzedaży (nawet paragonu) czyli jakby w środku były myszy to moja strata. oczywiście brak miarki i jestem zmuszony ważyć karmę Kapsiowi na wadze co jest niezmiernie upierdliwe. Myslę "nic to" zapomnieli ale to przecież żaden problem podesłać i rachunek i miarkę. Pisze więc jedego maila z informacją że nie ma tego co obiecano (nie wspominam nic o braku informacji o przesyłce). Mija tydzień żadnej odpowiedzi. Myślę sobie "może wirus, awaria poczty", wysyłam więc kolejnego maila i... No cóż minęło od tamtego czasu ponad dwa tygodnie i żadnej informacji, chociażby powiedzenia sorry zapomnieliśmy, zdarzyło się. Nawet pocałuj nas... tez nie otrzymałem. Firma udaje że jej nie ma? Tak sie zastanawiam że jeśli w takiej sprawie nie raczą odpowiedzieć to co by było gdyby wynikł jakiś problem z ich karmą? Inne firmy przynajmniej coś odpowiadają a Acana... milczy. Jak dla mnie to żenujące i świadczy o braku dbałości o klienta. Czyżby firmie nie zależało na klientach? To pytanie zostawiam bez odpowiedzi.
  10. Ta zamknięta lista to jakiś polski wymysł. Jest kub hodowców to powinna byc możliwość zapisania się (tak jest np. Niemczech). A już lista oczekujących to jakas paranoja. Takie ceregiele by kupić karmę Pro. Dlatego zrezygnowałem z Royal`a bo w Polsce to amatorszczyzną pachnie. Karme z linii Pro kupowałem w Niemczech, a ostanio lkupowałem royala 4800. Jednak jak zobaczyłem ten "klub" to dałem spokój.
  11. No to i my z Basią dajemy zdjęcie. Tegoroczne w lesie. i kolejne czyli Basia w morzu i ze swoją ulubioną zabawką i jeszcze jedno czyli pozycja na Rumuna :) A na resztę zdjęć zapraszamy do galerii na stronie domowej Kapsia czyli www.basset.friko.pl
  12. Co prawda to prawda :) Basset is the best !!!
  13. A witamy, witamy Znajomych z ringów wystawowych. Grono kłapousznych przegubowców powiększa się :)
×
×
  • Create New...