Jump to content
Dogomania

kroboy1

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

1 Follower

About kroboy1

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Biography
    Michał
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    Dogomania hehe
  • Occupation
    grafik komputerowy
  1. Konkurs polega na tym że poprostu robimy psu zdjęcie jak robi jakąś sztuczkę na jeden post można dać max 3 zdjęcia nie ma żadnych kategoii wygrywa ten kto zrobi zdjęcie najładniejszej sztuczki można też filmik dać jeżeli jest to sztuczka np. ósemka.
  2. Znaczy nie znam widzialem juz kiedys w necie tak wogule mam 9 lat...
  3. przeslus ja nie sądze aby tak było znam dużo ludzi którzy tak mówią po polsku i jest ok ... Prosił bym o innych wypowiedzi :D na temat shib komend itp.... :D
  4. Też bym taki chciał mieć wodopój xD
  5. kroboy1

    Zi- Nari Roal

    Noo też mam ochote xD
  6. kroboy1

    szaTanoshii :D

    [IMG]http://img12.imageshack.us/img12/1323/dsc01802x.jpg[/IMG] [B]Fajny uśmieszek xD[/B] widać jaki zadowolony hehe
  7. [IMG]http://i13.photobucket.com/albums/a269/jabola/RISO3.jpg[/IMG] jaki fajny xD :D Rozbrajający ten języczek jeszcze :D
  8. Ale mnie chyba źle zrozmumiales juz odrazu tu napisalem nie zakladalem nowego wontku canicrossie chodzi mi o bieganie a nie o jeżdżenie :P
  9. Aha no dobra jak będę czegoś jeszcze potrzebowal napisze :) :D :p
  10. Aha dzięki bardzo mi pomagasz może dodamy siebie do przyjaciol :D?
  11. No właśnie... Chodzi mi tylko o rozmiar manmatów bo słyszałem że są najlepsze :/ Więc niewiem A czy można z nim biegać jak ma 2 miesiące? I jak byście jeszcze odpisywali na pytanie o szelki
  12. Siema wszystkim :D Chciał bym się zapytać jakie szelki będą najlepsze dla shiby chodzi na rower i jak by były to uniwersalne ;) ? :???: I gdzie takie można zakupić w Warszawie? :roll:
×
×
  • Create New...