Jump to content
Dogomania

Anka_ZG

Members
  • Content Count

    1,936
  • Joined

  • Last visited

  1. No to po dluuugiej nieobecnosci chociaz jedno wakacyjne zdjecie:) [URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images43.fotosik.pl/180/c422a1494b1e6497.jpg[/IMG][/URL] Za duzo sie dzieje u nas i nie mamy czasu na wiecej:( moze jeszcze kiedys wroca stare, dobre czasy z dogo:( Tymczasem pozdrowienia dla wszystkich No moze jeszcze 3, jakosc kiepska, ale robione tel, wybaczcie [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images37.fotosik.pl/176/6e14b01dcd2b99e0med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images43.fotosik.pl/180/25dfd0491f838e0d.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/180/fccd639825358a25.jpg[/IMG][/URL] A u nas dalej zima w bannerku...;( wstyd!!
  2. czesc gwiazda:) co tam u Twoich suczynek słychac?:) dawaj zdjeciocha nowe:) Nesia slicznie wyrosla:loveu:
  3. [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images43.fotosik.pl/133/aae3a5a521a8d807med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/133/8ee9e51efea665c2med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images47.fotosik.pl/133/93560083673e4168med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images46.fotosik.pl/133/0c54bc273c42f1b6med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images45.fotosik.pl/133/96a767e6bd8ad9b4med.jpg[/IMG][/URL] i na dzis to tyle. musicie sie zadowolic niestety narazie tym co jest, ale naprawde nie mam czasu na nic. dzis mialam 2 egzaminy w szkole, jutro 2 i w piatek dwa, a do tego jeszcze dochodzi praca codziennie do 17:( wracam, ze Spajkusiem do lasu na spacerek, ale na robienie zdjec juz mi brak sil:( milego ogladania:)
  4. No to ostatnie zdjecia znad morza;) [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images40.fotosik.pl/129/339c65baeb06b810med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/129/d4440d702c988df3med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images46.fotosik.pl/133/063464bbd8a02823med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images47.fotosik.pl/133/df22686f3e0ff973med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/133/1b729e825c9ac9d8med.jpg[/IMG][/URL]
  5. [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images37.fotosik.pl/129/8266f35bbaa40268med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/133/9a518b19a9082357med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images49.fotosik.pl/133/3d20c15a02340de0med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images40.fotosik.pl/129/b3d3f048f5049f0emed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images41.fotosik.pl/129/87b32c5287167bb1med.jpg[/IMG][/URL] na dzis tyle;) jutro wstawie jeszcze z 10;)
  6. Witam wszystkich serdecznie!!! Wstawiam jeszcze majowkowe zdjecia znad morza;) kilka zdjec z serii "wyjec pospolity":cool3: [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images37.fotosik.pl/129/86175dea2913e9bamed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images43.fotosik.pl/133/c5e26da39ff1c8fbmed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images37.fotosik.pl/129/9c36389cf898817emed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/129/acd5dce7655bbdbemed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images49.fotosik.pl/133/09101659c2f35f66med.jpg[/IMG][/URL]
  7. Hej:) My u was z wizytą pierwszy raz;)Nie mogłam nie wpaść i nie podziwiać maluszka, jest rozkoszny:loveu::loveu::loveu::loveu: Od razu przypomina mi się mój spajkuś jak był maleńki:loveu: [URL]http://img194.imageshack.us/img194/9981/26717592.jpg[/URL] przerozkoszne zdjecie:) Reszta również;) [quote name='Przemek92'] Problemik nr 1 *********************************************** Powiedzcie mi drodzy forumowicze, co ja mam robić aby Koki nie gryzł i wskakiwał łapkami na łóżko o 5 rano? Przeważnie dajemy mu wtedy kawałek kości z mięskiem, ale to działa tylko na 15 min. Zaczyna to być denerwujące. Podpowiedzcie jak to u was było... Co jak co ale jeszcze w życiu nie miałem lepszego budzika. :evil_lol::laugh2_2: ***********************************************[/quote] Hmmm Mały będzie gryzł bo swędza go ząbki i bedzie gryzł wszystko:) Pewnie przychodzi bo smutaskowo mu;) A to juz wasza decyzja czy pozwolicie maluchowi aby spał z wami w wryku,póki co jest jeszcze maleńki, to może sam nie wejdzie na wyrko, chyba ze ktos mu pomoże:eviltong::p Ale wiem z doswiadczenia, że jak juz sie pozwoli spać mu w wryku, to ciezko bedzie go tego oduczyć:p pozdrawiam i bedziemy zagladac;)
  8. [quote name='Lucky.']Świetny on jest. Moja jak blismy nad morzem do bała się wejść nad morze . Ile on ma ?[/quote] Spajki to wydra w wcieleniu psa, takze zadnej wody się nie boji;) A ma prawie rok i 8 miesiecy;)
  9. [quote name='cockermaister']Śliczne fotki wszystkie i Spajki cudowny :loveu::loveu::loveu::loveu::loveu:[/quote] Dzieki:lol: przekaże rudemu;) [B]Asiu [/B]jakos nie potrafie zlikwidować grzywki spajkuniow, nam sie bardziej podoba on z grzywką, więc juz chyba zawsze ona zostanie:lol: A bylismy ostatnio u fryzjera, bo młody juz tak obrósł, że nie dawałam rady przy czesaniu. ale uszek nie kazałam tak wygolić maszynką, tylko scieniować no i grzyweczka została;) Spajkuniu chyba przyzwyczaił się już do fryzjera;)
  10. [quote name='deer_1987']Ladnie wyrosl :D[/quote] Dzieki;) ale on to juz chyba nie rosnie;) no może wszeż, chcoiaż w jego wypadku to też raczej nie:cool3:
  11. I odpoczywamy:loveu: [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images41.fotosik.pl/116/2b0c0c5610ace513med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images41.fotosik.pl/116/deb7df549aea8040med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/116/e7ada4de460a5491med.jpg[/IMG][/URL] padł jak kawka:) W ostatni dzien pobytu nad morzem, to nie miał juz siły chodzić, aż szurał łapkami, ale dalej piszczał zeby go zabrać na plaze:razz: Na dzis to tyle. milego ogladania :)
  12. pływamy;) [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images44.fotosik.pl/121/86a35f6b6ac08cebmed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images41.fotosik.pl/116/bb1f9665fddfedacmed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images38.fotosik.pl/116/2ba626590b1a1dfamed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images48.fotosik.pl/120/414cc908e1547f34med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images41.fotosik.pl/116/b443d56a8498794fmed.jpg[/IMG][/URL]
  13. on zawsze chciał miec pittbula;) [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/120/c39a72bf00a6f660.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images49.fotosik.pl/120/50e714c5fe78b3b9med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images50.fotosik.pl/120/8c485b774b6dfe9bmed.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images39.fotosik.pl/116/236f04d527388d71med.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl][IMG]http://images39.fotosik.pl/116/1906492579ba7b19med.jpg[/IMG][/URL]
×
×
  • Create New...