Jump to content
Dogomania

lady_lina

Members
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

About lady_lina

  • Rank
    Advanced Member
  1. swoja droga jestescie w 10000%zdecydowani na te sunie czy bylaby mozliwosc jej oddkupienia,bo moja kumepla szuka haskiego szczeniaka a tez jest z Poznania,zdecydowali byscie sie na innego pieska,np sunie 1?
  2. [quote name='carolinascotties']mam też cichą nadzieję, ze pojawi się na dogomanii Wasz wątek ze zdjęciami :)[/quote] Wiadomo :cool3::cool3:
  3. [quote name='andzia69']podniosę maluszki do góry - już tak niedużo ich zostało, a niedługo nowe pewnie będą potrzebować pomocy:shake:[/quote] Ktore ze szczeniorkow szukaja jeszcze domku?(nie zbyt mam czas na przegladniecie calego watku:() Pozdrawiam:)
  4. Jaki on jest boski :crazyeye::crazyeye::crazyeye: to jeszcze aktualne,czy ten Pan sie zdecydowal? :)
  5. [quote name='Jowita Poznań'] ale...ale juz sobie postanowilam ze za 5 lat napewno bede miec swoj domek... a w nim oprocz moich dwoch kotow napewno dwa psy i uroczyscie obiecuje ze wezme jakies bidy! :)[/QUOTE] Hehe:) ja tak samo!
  6. Niestety dlugo nie zagladalam na dogo,jak to Hienek POWAZNIE chory?:( co mu jest?
  7. [quote name='gamoń']Zobaczymy czy da się złapac. Będę próbowac jeśli tylko nie będzie jej "opiekunki"[/QUOTE] Moze sie uda! trzymam kciuki.
  8. Soniu,a ty wciaz bez domku?:( faktycznie ta zima jest niepokojaca.. Soniuś,szukaj domku,3mam kciuki z calego serca!!
  9. Witam wszystkich nowych forumowiczów,pozdrawiam serdecznie!:)
  10. [quote name='loozerka']i ja trzymam kciuki i tak na marginesie też za to, by nowy domek choć trochę internetowy był, fajnie byłoby miec co jakiś czas relację o życiu Figi :)[/quote] 3mam kciukui za Fige!!!!!!!:) a relacje z domkow naprawde fajnie sie czyta :)
  11. Soniuś...Nie bylo mnie tak długo na dogo,a ty wciaz bez domku?:( kurcze,hop na 1 stronke slicznotko..
  12. Jak mnie tu długo nie było :)...A fotki jak zwykle MIODIO:D:D!!!:loveu:
×
×
  • Create New...