Jump to content
Dogomania

martynka

Members
  • Content Count

    316
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About martynka

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • AIM
    3436722

Converted

  • Location
    Wlkp
  1. Nie wiem jak to napisać bo nie ogarniam tego ale czy mi się wydaje czy te dwa psy to jeden i ten sam? Schron Poznań zajmował/uje się tą sunią [url]http://schronisko.com/?pgs=15[/url] Lotka Schron Wrzesnia ma te sunię w dziale "już w domku" [url]http://wirtualny-opiekun.pl/znalazly-id-41838.html[/url] Kira Jeśli to ten sam pies to ktoś go chyba zgubił
  2. martynka

    Buldożka Szyszka ma nowy dom !!!

    Pati tak swoją drogą. Ja pamiętałam, że cię znam, takze piszac, ze nie mozesz dojechac nie miałam nic złego na mysli. kiedys sie nas nie bałaś, a wrecz chyba przeciwnie. Pamiętasz??? ttp://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=34076&highlight=jessie+margo&page=4 [url]http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=34076&highlight=jessie+margo&page=5[/url] Pytałas potem czym sie rozni bezowy, czyli płowy od marengusa
  3. martynka

    Buldożka Szyszka ma nowy dom !!!

    pati ty chyba podpisujesz ludzi. Ja musze trzymac nerwy na wodzy co dzien i nie dziw mi sie ze czasem sobie odpuszczam, tym bardziej jesli chce pomoc psu. nie mow mi, że nie zapytałam ciebie jak i co jest z sunia, bo rozmowa z toba przez telefon, w którym cały czas mi przerywa nie jest super swietna i zrozumiala. Ja jestem świadoma reakcji psa, za długo w tym siedzę... dokładnie chciałam cie wypytac na miejscu, bo z telefonu nic nie szło dokładnie zrozumieć. Sama tez nic konkretnego nie piszesz o jej behawiorze. transport mam i dogodne dla staruszki warunki, ale zaczynam sie zastanawiać czy mam po nia jechać, bo ty nie wydasz mi psa. nastepna taka daleka wyprawe bede mogla zrobic zqa 3, moze 4 tygodnie...kiedy ktos bedzie w domu, aby reszta naszych psów nie musiała cały dzien siedziec sama. reszta to dyzury w lecznicy lub dyzury w domu z własna gromadą. Za 3-4 tygodni mam odbierac starego psa, który juz bedzie miał kaszanke zamiast mózgu... tym bardziej ze 100% pewnosci co jej jest nie masz: mlekotok moze byc jednym z pierwszych objawowo choroby cushinga... kazdy stres moze wywyołac u starszego psa niedobór tyroksyny i stan krytyczny... ja myślę o wszystkich ewentualnościach. Mi na niej jeszcze zależy... wiec lepiej szybko mi odpowiedz czy mi ja w tą sobote rano wydasz czy nie, bo musze to wiedziec natychmiast.
  4. martynka

    Buldog francuski GIZMO/DANTE MA DOM

    Wszystko mozesz... milosciwa jestes.. ale nie osadzaj ludzi bo oni to robia a nie ty, ty jestes tylko tutaj od rzadzenia ale Ci ludzie daja z siebie naprawde wiele (nie chodzi o pieniadze). Kto tego nie odczul, nie zrozumie. Trzeba nie lada odwagi, glupoty, poswiecenia i czasu na to by tymi adopcjami jakos kierowac a nie gloryfikowac, dopoki maja halo i informacje. Tym osobom nie chodzi o poklask ludzi, ktorzy siedza w wirtualnym swiecie , tylko i wylacznie o dobro psow. Czymkolwiek chcesz mnie straszyc albo skutecznie wyeliminowac z dogomanii- zobacz jaka osobe z siebie robisz... przestroga dla reszty. Powinnas rowniez wiedziec, ze takie samo IP moga miec osoby bedace w jednej sieci, a nie ma sieci wspolnej dla USA i Polski...
  5. martynka

    Buldog francuski GIZMO/DANTE MA DOM

    Dzień dobry wszystkim. Bardzo długo mnie tu nie było jako osoby piszacej z wiadomych niektorym wzgledów, jednak dzisiaj mam o porstu dosc. Chefrenek za kogo ty sie uwazasz. ZAchowujesz sie tutaj jak ojciec dyrektor we wlasnej osobie. Malo tego, nie tylko tutaj. Jak mozesz byc wogole moderatoerm, przeciez potrafisz tylko klamac, wywolywac burdy. Dalas popis w marcu na forum e- psy, gdzie podalas sie raz za faceta, dwa pod nickiem gargamel, 3 podajac sie za lekarza chirurgi kostnej (twardej jesli wolisz) i hodowce z USA. Matkujac wszystkim i w sposob natarczywy odpisujac na posty, ktore mogly dac wiele innym gdyby byly normalnie a nie chamsko napisane. Przeczytalam twoje posty i po prostu mnie zemdlilo. Co do Dantego... powiedz mi ile zrobilas dla tych biednych psow??? myslisz ze zakladanie nowych watkow i wrabianie w adopcje innych daje ci jakiekolwiek prawo do osodzania osob ktore bezposrednio cos robia? Na pierwszej stronie tematu Dantego wszyscy chórem krzyczeli LAvinia i Maupa4!!! A teraz pretensje, bo nie ma zdjec? Opanujcie sie troche. Skoro tak dobrze znasz sie na weterynarii powinnas wiedziec ile kosztuje utrzymanie takiego psa i ile potrzeba zachodu przy jego rehabilitacji. Faktycznie i dla twojej wiadomosci, taki pies mowiac doslownie robi pod siebie kupe, siku trzeba mu pomagac (nie raz dziennie, bo pies raz dziennie nie sika, przynajmniej mi tak z danych fizjologicznych wiadomo), trzeba zajac sie jego rehabilitacja (znow dla ciebie- chodzeniem na szaliku, plywaniem, chocby we wannie itd), podawaniem lekow, dla ktorych nie ma odpowiednikow w tabletkach (Przewaznie uzywane Nivalin i COcarboksylaza), do tego w tabletkach wit B. i wiele wiele innych rzeczy trzeba przy takim biednym piesku robic... Brak twojej praktyki z takimi przypadkami chyba cie zmusza do komentowania pracy innych ludzi. Brak rowniez swiadomosci o stosunku ludzi do chorych przewlekle psow... Nie jest tak kolorowo w naszym pieknym kraju jak sie wszystkim wydaje. Zeby rozliczac kogokolwiek, najpierw trzeba rozliczyc siebie... P.S. Prosze aby ten post pozostal mimo wszystko. Trzeba miec tez troche samokrytyki wobec siebie.
  6. [QUOTE]Czasem wet może coś zbagatelizować trzeba spytać czy wyklucza nasze podejrzenia. Weci choć bogaci w wiedzę nie są nieomylni.[/QUOTE] co tym bardziej jak dla mnie potwierdza fakt, że nie powinny chorób klasyfikować osoby, które o weterynarii nie mają pojęcia. Wymienianie się doświadczeniami a klasyfikacja jednostki chorobowej to 2 różne sprawy. Wymiana doświadczeń powinna następować po usłyszeniu diagnozy od osoby kompetentnej. Chefrenek z całym szacunkiem, ale nie pierwszy raz próbujesz doradzać co do weterynarii na dogo, a mnie nie raz krew już zalewała, kiedy próbowałaś stawiać diagnozy. Mylisz się często, chociaż zawsze piszesz ostrożnie, tak, aby nikt nigdy nie mógł Ci nic zarzucić. Nie baw się w weterynarza, bo nie masz o tym pojęcia, może jedynie poza książkowym lub "linkowym". CZasem możesz zrobić tym dużo krzywdy biednym psiakom. Od Twoich rad czasem krew się mrozi w żyłach, a nie wiadomo, ile razy skutki durnego mmyślenia były nieodwracalne.
  7. dlatego nie strasz i nie klasyfikuj, bo dodatkowe nerwy przed zdiagnozowaniem takiego zachowania przez lekarzem albo behawiorystą. [quote name='Chefrenek']Ja nie napisałam że to jest padaczka (i jak ją leczyć) tylko że czytałam że takie zachowanie może podchodzić pod padaczkę. A to jest różnica. Poza tym dałam link do tego artykułu. ;)[/quote] do tego posta mialo to byc
  8. martynka

    Maszynka Andis AGR+

    miło z polecacie, bo własnie zamówiłam. Do tej pory strzygłam osterem, ale niestety pierwszy bez zarzutu działał 5 lat a 2 następne padały po pół roku :( ZAstanawiałam sięnad andisem, ale widzę, że jsteście zadowolone :) macie może jakis dobry namiar na degażówki jednostronne?
  9. outcast przy walce z nuzyca, najbardziej wskazana walka tactikiem :) a jesli juz zaprzestaliscie kapieli w smierdzacym swinstwie to zakup hexoderm siemie tez dobra sprawa u mnie sprawdza sie podgotowane w ryzu pod koniec gotowania albo postaiwone, rozrzedzone zamiast wody do picia
  10. martynka

    Nasze 5 bulwiastych szczęść :)

    watki Yaris i Margo faktycznie dość często pokazuja się, ale często też nie możemy ich otworzyć. Najbardziej nam zależało na wątku Jessie, którego jak się dowiedzieliśmy, nie ma nawet w archiwum, także jest nie do odzyskania :(
  11. martynka

    Nasze 5 bulwiastych szczęść :)

    Bajeczkę oczywiście pisaliśmy wspólnie :) CZasem, kiedy jesteśmy w domku, przychodza namdo głowy głupie pomysły a ten narodził się przy grillu, kiedy z Borsukiem wyobrazlilismy sobie nasze bulwy w takiej sytuacji. Reszte, tylko troche ubarwic i bajeczka gotowa :)
  12. martynka

    Nasze 5 bulwiastych szczęść :)

    Roniś oczywiscie musiał zaznaczyć swoją obecność wśród tylko pięknych kobiet :p [IMG]http://img523.imageshack.us/img523/8633/ssa51662aw3.jpg[/IMG] ciociu Asiu !!!! Przecież to nasza gruba Stich!!! :)
  13. martynka

    Buldożek francuski + OFF

    Nie wiem co mam powiedzieć... szok...
  14. martynka

    Nasze 5 bulwiastych szczęść :)

    Cukiereczek po ściągnieciu szwów dostał jeszcze większego diabła niż miał :)
  15. martynka

    Nasze 5 bulwiastych szczęść :)

    ja bym jeszcze poczekała, pewnie znowu im sie cos pomiesza
×