Jump to content
Dogomania

Carbonara

Members
  • Content Count

    681
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Carbonara

  1. [COLOR=#141823][FONT=Helvetica]Our Friends planned arrive to Sweden .The road will pass through Germany, Denmark and Sweden. There are two or three places for puppies or adult dogs. If anyone needs transport with qualified caregivers, the whole day we invite you to contact us.[/FONT][/COLOR] [COLOR=#141823][FONT=Helvetica]Nasz Przyjaciel planuje podróz do Szwecji przez Niemcy i Danię. Sa wolne dwa lub trzy miejsca dla psiaków: szczeniat lub dorosłych. Gwarancja całodobowej opieki przez wykwalifikowanego behawiorystę. Zapraszamy do kontaktu!!! Mozliwosc dostarczenia psiaka pod wybrany adres. Itsnieje mozliwosc transportu dla psiaków do Polski z Danii, Szwecji i Niemiec Zapraszamy do kontaktu 506213630 lub mailowo [email][email protected][/email][/FONT][/COLOR]
  2. Witam serdecznie Pilnie poszukuje transportu dorosłego psa staffordshire bull terier z Warszawy do Włoch-konkretnie do Rzymu. Będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc w tym temacie. Pozdrawiam Justyna
  3. Witam serdecznie, poszukujemy pilnie pomocy w transporcie malutkiego staffika 8 tyg, z Chorzowa z wystawy do Warszawy lub okolic Warszawy. Niestety własicielka suczki ma za dwa dni powazna operację i nie może osobiście odebrać maluszka. Oczywiście dokładamy się do paliwa. Będziemy bardzo wdzięczni za pomoc
  4. Witamy serdecznie szukamy odpowiedzialnego domu dla 19 miesiecznefo samca rasy staffordshire bull terrier. Własciciele pieska z wielkim smutkiem musieli podjac taka decyzję poniewaz na stałe musieli wyjechac do Niemiec i w landzie w którym mieszkaja nie ma szans na posiadanie staffika. piesek jest ułozony , bardzo zadbany, wychowany w domu z dziecmi. Bardzo stabilny charakter. Chetny do zabawy i nauki. wolny od chorób genetycznych L2hga i Hc. doskonałe pochodzenie rodzice to Ch. Bullhaw Avesoweofthat imp UK , mama Small Comics Gi Jane import Belgia. Zapraszamy do korespondencji Sprawa pilna!!!! [URL="http://imageshack.us/photo/my-images/12/55689855918364410749813.jpg/"][IMG]http://img12.imageshack.us/img12/1140/55689855918364410749813.jpg[/IMG][/URL] Uploaded with [URL="http://imageshack.us"]ImageShack.us[/URL] Witam Ironek od niedzieli mieszka z nami. To przemiły piesek, fajnie ułozony ,temperamentny i wesoły. jest bardzo spragniony miłosci i czułosc oraz uwagi człowieka. Jest bardzo pozytywnie nastawiony do innych psów , nie wykazuje dominacji. Ironek szuka nowego domu za darmo ale musimy miec pewnosc ze jest bardzo chciany i ze bedzie bardzo kochany przez nowa rodzinę. wklejamy kilka aktualnych zdjeć. [IMG]http://imageshack.us/a/img838/7076/21459089436b1s.jpg[/IMG] [IMG]http://imageshack.us/a/img844/6811/2145908921594s.jpg[/IMG] [IMG]http://imageshack.us/a/img846/5549/080ip.jpg[/IMG] Pozdrawiamy JJ
  5. Witam serdecznie pilnie poszukuje transportu dla malutkiego staffika z Warszawy lub okolic do Vilna. Oczywiscie transport płatny. bede bardzo wdzieczna za pomoc. prosze o kontakt na priv lub emial. dziekuje i Pozdrawiam Justyna
  6. Witam serdecznie poszujue informacji na temat exportu psa do sounth africa. słysząłam ze pies potrzebuje 5 razy test krwi. Czy ktos z Panstwa ma moze doswiadczenie w tej materii ??? Pozdrawiam serdecznie ustyna
  7. dziekujemy za przemiłe komentarze, bardzo dawno nas tu nie było...az wstyd :)) Vesper jakis czas temu dołaczyła do nas przesmieszna ruda stafficzka Lilicha :))) a 4 tygodnie temu doczekalismy naszego kolejnego pokolenia po Loli i Troyu 7 słodkich malców:) . wczoraj odbyły pierwszy spacer, krótki bo pogoda była nie do wytrzymania :) ale doskonale sobie poradziły , jakbym im pozwoliła to rozlazły by sie w sekunde po całym ogrodzie w poszukiwaniu nowych przygód. [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/388/069ga.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 [IMG]http://img859.imageshack.us/img859/2378/063ob.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 [IMG]http://img404.imageshack.us/img404/9348/078jh.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 Xerxes- czeka na nowy domek :))) [IMG]http://img521.imageshack.us/img521/2968/082wj.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 sunieczka z białym krawatem czeka na nowy domek:) [IMG]http://img834.imageshack.us/img834/5397/088qc.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 druga sunieczka zwanan w domu Casanovą czeka na swojego ludzia:) [IMG]http://img805.imageshack.us/img805/3366/086l.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 Leon [IMG]http://img401.imageshack.us/img401/3848/087hm.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 Bijou [IMG]http://img99.imageshack.us/img99/2224/083xk.jpg[/IMG] By [URL=http://profile.imageshack.us/user/carbonarastaff]carbonarastaff[/URL] at 2012-07-30 POzdrawiamy serdecznie :)
  8. Witam serdecznie poszukujemy transportu dla staffika z Karkowa do Warszawy. pokrywam koszty. bede bardzo wdzieczna za pomoc. piesek jest niekłopotliwy i doskonale ułozony. Justyna
  9. wITAM Poszukuje transportu dla 2 letniego staffika z Warszawy do Lyonu. Transport moze byc rózniez z okolic Opola do Lyonu lub okolic. bede wdzieczna za pomoc oczywiscie pokrywam koszty takie podrózy. Byc moze ktos ma namiary na firme która przewozi psiaki. Pozdrawiam Justyna
  10. Witam serdecznie poszukuje handlera dla staffika w klasie młodziezy na wystawę Cacib w Lesznie. będe bardzo wdzieczna za pomoc , niestety sama nie moge pojechac a własiciel psa bardzo się stresuje mimo iz psiak jest przygotowany. prosze o kontakt na e-mial [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL] lub telefonicznie 506213630
  11. [quote name='Sylwia K']gorące pozdrowienia dla wszystkich przeuroczych psiaków oraz ich właścicieli![/QUOTE] Witajcie!!!!! dziekujemy bardzo za przemiła wizytę :)) mamy nadzieje ze troszke pomoglismy :)
  12. [quote name='Toller']Balice? Podkrakowskie Balice? Ale jaja, to niedaleko od nas :) Czyli najpierw trzeba sie zwrócić o zgodę do ZK, potem poczekać na miot, udokumentować pochodzenie każdego malucha, i to przedstawić w ZK?[/QUOTE] bardzo ciekawy temat :)) równiez przygladam sie warunkom wykonania takiego krycia i czekam na rozwinięcie tematu .
  13. Trzymam kciuki za malutka Gabinie :))) Bedzie dobrze dziewczynki . Obstawiam wieczór , noc na wysyp mopików :)):evil_lol:
  14. [quote name='Viky i Ja']No dobra to ja stawiam na szósteczkę ;) A co niech ma Gabinka dużą rodzinkę :evil_lol:[/QUOTE] a ja stawiam na czwórke :))):lol:
  15. Witam interesują mnie kursy organizowane w najbliższym czasie w warszawie. czy ktoś może wie coś na ten temat ??? Będę wdzięczna :)
  16. Carbonara

    Cruft's 2010

    dziekuje bardzo za pomoc w tych numerkach szalonych hahaha [quote name='Smile of Red Witch']Justyna z którymi Staffiorkami będziesz na Crufts?? Ja wybieram się gościnnie ;)[/QUOTE] Kochana pojawie się tylko z Carbo :)) i mam nadziezje ze sie tam odnajdziemy :))
  17. Carbonara

    Cruft's 2010

    [quote name='Dream']ostatnie trzy cyfry ;)[/QUOTE] ostatnie trzy cyfry numeru karty ?
  18. Carbonara

    Cruft's 2010

    witajcie w zwiazku z tym ze jestem totalna noga w sprawach bankowych czy moze mi ktos pomóc i powiedziec jaki numer z karty, trzy czy czterocyfrowy mam wpisac na zgłoszeniu do numeru ATC w miejsu gdzie jest napisane inssue number czy chodzi o numer widniejący na drugiej stronie karty przy podpisie własiciela ??? :oops: Pomocy
  19. Chomik sprawa dotyczy staffika. [quote name='jefta']nie wiem czy ogólnie we Włoszech czy tylko w wilczakach, ale tam do hodowlanki nawet rodowodu nie potrzeba... to zgłaszanie miotow to podobno skomplikowana sprawa i moze trwac latami nawet. proponuje skontaktować się z właścicielem Alicante (pisze po angielsku) , bo widzę, że ma zrobioną w polsce bonitację, więc rodowód pewnie wywalczyli. A widziałam na forum maile z ENCI ze niby niezgloszony miot. powodzenia.[/QUOTE] nie ukrywam ze sprawa jeste ciezka...ale dowód zapłaty na nazwisko hodowczyni mam, mam skan rodowodu matki i zdobęde ojca... ( mam nadzieje) potem zacznie sie bój o krew tatusia do badań genetycznych... niestety na krew matki nie moge liczyc bo suka została sprzedana do Włoch. Na szczescie jest krew jej rodzienstwa w Polsce jak i jej rodziców czyli dziadków naszej Nolki. wiec napewno bedzie to nas kosztowało wiele zachodu , nerwów i pieniedzy..... ale trzeba to zrobic... chociazby zeby babie przytrzec nosa..... jezeli ta cała dokumentacja nic nie da to bedziemy sie sądzic... trudnoo....:shake:
  20. Piekne psiaczki !!!! Justynka swietnie dbasz o swoje pociechy , az miło popatrzec :))
  21. [quote name='jefta']czytałam o takim przypadku wilczaka z Włoch i walce z hodowcą i ENCI na wilczakowym forum ale za diabły nie mogę tego teraz znaleźć. poszukam jeszcze. edit: temat został usunięty, ale z historii wywnioskowałam o którego psa chodzi tak na 98%. e-mail prawdopodobnego właściciela [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL] i stronka hodowli w której [U]mieszka [/U] [url]http://www.cantodolobo.com/[/url][/QUOTE] dziekuje bardzo :)) będe działac :))
  22. [quote name='FLY']Nadal wierzysz, że to są naprawde jej rodzice? Na jakiej podstawie? A jeśli nawet, to z jakiegoś istotnego powodu miot nie został zgłoszony... (2gi miot w roku??-taki "poza hodowlą"?, może próba reproduktora?)[/QUOTE] mysle ze sa to jj rodzice bo jest do nich podobna , ma ich ewidentne cechy a poza tym dlatego pisze o badaniach genetycznych:))
  23. Witam rok temu kupiłam suczkę od Polki która posiada zarejestrowana hodowle we Włoszech. Wiedziałam kim jest ta Pani ( to znaczy tak mi sie wydawało) wiec nie spisałam umowy tylko moja kolezanka u której mieszka teraz sunia pojechała po mała. Sunia miała wtedy 7 miesiecy. Okazało sie ze jest jeszcze dos sprzedania jej siostra. . Cieszyłysmy sie ze kupiłysmy przecudowna sunie i bedzie miała super domek. Aga własicielka NOlki , opiekuje sie nią wspaniale . Swietnie sunie zsocjalizowała, doprowadziła do porzadku....ale po 6 miesiacach zaczeły sie schody. Pani W. nie przesyłała nam rodowodu cały czas tłumaczac sie ze we włoszech tak długo sie czeka. Miałysmy potwierdzenie tych faktów od innych hodowców wiec cierpliwie czekałysmy.... i tak czekamy do dzisiaj. czyli 13 miesiecy. Pani W. zmieniał wielokrotnie numer telefonu, unika kontaktów , ukrywa się... Zaczeło mnie to niepokoić wiec napisałam do ENCI i dowiedziałam się ze nie maja dokumentów tego miotu.....zgroza!!!!!! I teraz zastanawiam sie czy jest jakis sposób na wyrobienie rodowodu naszej suni. Okazało sie jednak ze matka Nolki równiez została sprzedana wiec teraz szukamy kontaktu to obecnych własicieli. Ojciec Nolki mieszka w Polsce u rodziny Pani W. :shake::shake::shake::angryy::angryy::angryy::angryy: Bedziemy bardzo wdzieczne za wszelkie sugestie czy moze ktos z Was miał taka niemiła sytuacje i udało sie z tego wybrnąc. MYslałysmy o badaniach genetycznych potwierdzajacyh pochodzenie i na ich podstawie i rodowodu rodziców wyrobic dokumenty
  24. [quote name='dzasta'] [url]http://images8.fotosik.pl/126/ce16450614772c65.jpg[/url] [url]http://images6.fotosik.pl/567/1484998a0fa2172b.jpg[/url] [url]http://images8.fotosik.pl/126/4d42ac7b318e820c.jpg[/url] [url]http://images6.fotosik.pl/567/ea14722a4a2069e6.jpg[/url] [url]http://images8.fotosik.pl/126/97aeb5ba6f10b19b.jpg[/url] Pozdrawiamy i trzymajcie za Gabinkę jutro mocno kciuki żeby się ładnie pokazała :D[/QUOTE] piekna sunia :))) i jaka główka :)) mniam mniam :)) ja tam zawsze trzymam kciuki za ta co mnie nie lubi hahahah
×
×
  • Create New...