Jump to content
Dogomania

monikapal

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. monikapal

    Kiedy zacząć szkolenie?

    Czesc, Aniu P, czy moglabys mi podpowiedziec do jakiego przedszkola w Poznaniu chodzilyscie? moze byc na priv, zeby nie bylo, ze reklama;-) [email][email protected][/email] pozdrawiamy monika i celta
  2. monikapal

    Siemię lniane

    czesc, My zaczelismy siemie podawac w momencie drobnych klopotow zoladkowych ("zwrotki"...) i wlasnie wtedy zaczelam podawac gotowane siemie lniane plus odrobina cukru, zeby w ogole to ruszyla;-) (to za rada weta). A na codzien teraz dosypuje do ryzu cale ziarenka (bo mielone jest odtluszczone, a te cenne skladniki sa wlasnie - jak ktos napisal - w "glucie"). Razem gotuje (wychodzi troche bardziej kleiste niz sam ryz) i potem mieszam z mieskiem i warzywami. Ale jeszcze za krotko zeby mozwic o efektach :P pozdrawiamy celta i Monika
  3. monikapal

    Kto ma wyżła?? Pochwalcie się :D

    Ups... :oops: Przepraszam, ale za malo zmniejszylam, teraz powinno byc ok;-) pozdrawiamy
  4. monikapal

    Kto ma wyżła?? Pochwalcie się :D

    czesc :D mam wreszcie zdjecia Celty (wyzel weimarski) i musze sie pochwalic. To jest malenstwo jakies 3 tygodnie temu:-) mam nadzieje, ze uda mi sie wkleic zdjatko :wink: pozdrawiam Celta i monika
  5. monikapal

    nowy wyzelek

    Czesc:-) No to jak widze kolejny weimarek w Poznaniu :lol: Ile ma tygodni, jak ma na imie i w ogole? pozdrowka celta i monika
  6. monikapal

    nowy wyzelek

    Czesc :) Hodowla nazywa sie Bobiecinski Las. Naprawde piekne pieski. Jesli chcesz zobacz sama link w linkowni (nie reklamuje, bo nie ja sprzedaje, to po prostu piekna strona :) ) A Tobie ile jeszcze zostalo czekania? Kiedy sie urodzi malenstwo i w jakiej hodowli? pozdrawiamy monika i Celta
  7. monikapal

    nowy wyzelek

    Czesc :D Dzieki za wskazowki. Chwile po wsylaniu tego maila przetrzasnelam dzial "zywienie":-) No i na pewno zabierzemy mala na jakies spotkanie na Cytadeli:-) Zdjecia jeszcze nie mam, bo dopiero zaczelismy film (niestety, nie mam cyfraka). A nie dajemy rady robic za duzo zdjec, bo Celta jak widzi aparat, to chyba z przekory zawsze ucieka na swoje poslanie, a nastepnie wypina tylek na caly swiat;-) To naprawde prawdziwe polowanie, zeby uwiecznic jak jest mala. Ale jak tylko skonczymy film (mamy zamiar mocno powalczyc w ten weekend) to na pewno sie pokazemy:-) pozdrawiam monika
×