Jump to content
Dogomania

LAURA

Members
  • Content Count

    477
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About LAURA

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 06/13/1992

Contact Methods

  • AIM
    1363734
  • Website URL
    http://www.azarin.com.pl

Converted

  • Location
    Konstancin-Jeziorna
  • Interests
    kynologia, handling, sztuka, literatura, muzyka, sport...
  1. LAURA

    Międzynarodowa wystawa Poznań 8-9.11.2008

    Janusz45, Dzieki za filmiki! bylo nam bardzo milo sie na nich zobaczyc:loveu: Moze ktos ma zdjecia SALUKI z BOG i BIS??
  2. LAURA

    Basenji - Asiaczek- przyjaciele

    Ogromne gratulacje Asiaczki!!! :D Nie czekaliscie na BIS Juniorow specjalistycznej to my go zgarnelysmy! ha! :)
  3. LAURA

    JH Chorzów

    którą??? :D
  4. LAURA

    Chorzów - 48 KWPR - dn. 14.09.2008r.

    Shetanka- a masz moze wiecej saluczka z BIS Puppy i BOG X ?? :)
  5. LAURA

    Chorzów - 48 KWPR - dn. 14.09.2008r.

    A ja 'EM - Probiotyk' i fajna smycz automatyczna 'Flexi' ;)
  6. LAURA

    II MWPR Białystok 30-31.08.2008

    [quote name='tikrasbildukas'][URL="http://public.fotki.com/terjeru-klubas/parodos08/bialystok_cacib/"]Fotorelacja[/URL] (niedziela) [/quote] Czy moge prosic o zjecia rudej saluki na maila? :) [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL] Sa piekne!:loveu:
  7. LAURA

    Międzynarodowa Wystawa w SOPOCIE

    k.iwona - wielkie gratulacje!!! z tego wszystkiego zapomnialam jeszcze na wystawie po juniorach i grupach pogratulowac - przepiekne affki :) moja saluki tez sie spisala - otrzymala kolejny BOB Junior i BOB wiec bardzo sie cieszymy :)
  8. LAURA

    11 maja XXX Jubileuszowa Mazowiecka WPR - Płock

    Gratulacje dla wszystkich!! :) To i my się chwalimy - saluki BUNNAHABHAIN "Alisa" : dosk1, Junior Winner, BOB Junior, BOB, BOG III :D (Alisa ma 10 mies.)
  9. LAURA

    Linki na temat chartów

    Saluki w Polsce :) [URL="http://www.salukis.topcharty.net"]www.salukis.topcharty.net[/URL]
  10. LAURA

    KIELCE Międzynarodowa, 18-19.11.2007

    Gratulacje dla wszystkich! :D Posiada ktoś fotki z pudla BIS Weteranow/ sobota ?? :)
  11. LAURA

    Junior handling

    Gratulacje dziewczyny! :) OLA -BRAWO!!!!!! :d :d
  12. LAURA

    Junior handling

    [quote name='LOCZEK'][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red]To sa właśnie WYGRANI starszej grupy-GRATULACJE:multi:[/COLOR][/SIZE][/FONT] [URL]http://img413.imageshack.us/img413/9341/nowydwrmazowiecki2007jeuk5.jpg[/URL] [/quote] o, dziękuje za zdjecie! ;) moge je wstawić na swoją strone??
  13. LAURA

    Junior handling

    Agasiu, ja też trace pozycje! haha :D Mam nadzieje, ze w koncu zamiast 59pkt wpiszą mi 99... :P
  14. LAURA

    Junior handling

    Agasiu..co ty chcesz od swoich min...lepiej zobacz moje :P Fotki świetne!!!!! Jescze raz dziękuje Asiaczku! :D
  15. LAURA

    Warszawa - krajowa w dn. 08.09.2007 r.

    świetne zdjecia!:D [URL]http://images21.fotosik.pl/415/05d42c8f3e289043.jpg[/URL] o, jak miło :D:D
×