Jump to content
Dogomania

Kiessa

Members
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Kiessa

  • Rank
    Advanced Member
  1. wiem mi tez sie tu strasznie podoba(zresztą wszędzie bo i tak jest przecudna:loveu:) ale gdyby to zdjecie bylo na innym tle to by bylo fajniejsze:roll:
  2. a dzięki dzięki za miłe slowa;) dawno mnie nie bylo wiec wrzucam nowe fotki:razz: [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/galoopik.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/gonczyogon.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0001.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0011.jpg[/IMG] nie patrzcie na tlo bo jest okropne.. [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0029.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0030.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobuck
  3. Na smycz można bachory brac,ale one umieją ją sobie odczepic a psy nie :evil_lol: To zawsze jest wina rodziców.Oni(rodzice) zapracowani,wogole nie przejmują sie tym co robią ich dzieciaki.Jak bym dorwala takiego g*****arza co dokucza zwierzakom to bym go złapała za bluzke (czy za cos ;)) i walnęla go o sciane.Poitem bym mu tak przytlukla jak on zbij jakiegos psa czy inne zwierze.Kiedys jak mialam 7 lat widzialam jak jacys 16-latkowie rzucali w psa rzepami.Okropnie się na nich wydarłam a oni sie tylko smiali:angryy:.Naprawde gdyby jakis bachor cos zrobil jakiemus zwierzakowi krzywde to bym go
  4. Aha;) ja ostatnio byłam w Krk(czyli w sierpniu) ale nie na wystawie tylko tak po prostu;) mam nadzieje ze będziesz z sunką na wystawie w Lublinie. No a teraz dawajcie zdjecia:cool3:
  5. mnie też dawno TUTAJ nie było :evil_lol: a tak co do galerii kropkow to wklejajmy tutaj bo inne rasy w swoich dzialach tez mają swoje galerie;)no wiec wklejajcie jak najwięcej zdjec;) Kika- kiedy byłas w Krakowie? Oraz czy bedziesz w przyszlym roku na wystawie w LBN?? Bo musze poznać Bafiske :loveu:
  6. ooooo dopiero teraz odkrylam tą galerię :cool3: WIęCEJ ZDJęC !!!
  7. Ja tez kupiłąm kolczatke swojemu psu i gdy tylko zorientowała się ze ma cos metalowego na szyi-przestala ciągnąc. Gdy chodzilam z nią na kolczatce wogole nie ciągnela,a na zwyklej obrozy dusila sie.Próbowałam ze smakołykami ale szybko jej sie znudzily.Teraz kupiłam jej szeleczki.Najpierw zakladalam szelki i kolczatke i zapinalam na szelki.Dzięki temu szla ladnie.Teraz chodzi tylko w szelkach,a kolczatke zalożylabym jej tylko w jakims nowym miejscu,zeby nie ciągnela z wrazenia ze jest w nowym miejscu. Kolczatki nie są zle,jesli ktos ma delikatnego psa nie powinien jej stosowac.Oraz jesli ktos m
  8. Nawet tego nie mów:placz:ja nie chceeeeeeee:-( nie chce do [B]S[/B]towarzyszenia [B]Z[/B]apyziałych[B] K[/B]ujonów [B]O[/B]raz [B]Ł[/B]ajz [B]A[/B]nalfabetycznych;) a tak własciwie to jeszcze troche,najgorsze jak będzie juz ostatni tydzien!!!!
  9. Ojeju o czym ja gadam:shake: przecież JESZCZE są wakacje:multi: dobra jutro może jeszcze zrobie jakies fotki to wstawie;)
  10. A wy byście nie byly szczęsliwe jakby was ktos wypuscił np ze szkoly??:eviltong: Ostatnio codziennie ją spuszczam bo już sie sucz słucha,zmądrzała:p,wczesniej spuszczalam ją czasami bo byly z nią problemy,ale poradzilysmy sobie;)
  11. [quote name='*luthien*'][B][I]chcesz, żebym się przed wszystkimi ośmieszyła??[/I][/B] [/quote] no nie:mad: co za brak wiary w siebie:diabloti: ty na serio masz talent do robienia zdjęc!! Kazdy ci to powie:eviltong:
  12. [B]ciąg dalszy nastąpił:p [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/sloncewoczy.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/szuka.jpg[/IMG] złap mnie! [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0016.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_00187.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0019.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0027.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/woda.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/album
  13. Zdjęcia :cool3: [B]idziemy na spacerek?;) [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_00289.jpg[/IMG] kamycek:multi:! [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/Lunausmiech.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0009-1.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0010-1.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0012.jpg[/IMG] [IMG]http://i65.photobucket.com/albums/h220/AgaiLuna/IMG_0021322.jpg[/IMG]
  14. ale tutaj Figa ślicznie wyszła:loveu: [IMG]http://img222.imageshack.us/img222/5603/jjjig1.jpg[/IMG]
  15. No i gdzie te zdjęcia?!:mad: Ja swoją Lunke tez na smakołyki kusze żeby ładnie na zdjeciach wyszła:diabloti: trzymam cos w ręku i kiedy ona się w niego wpatruje ja pstrykam zdjęcie;) A Figulec jak zawsze przepiękny:loveu:
×
×
  • Create New...