Jump to content
Dogomania

Tagir

Members
  • Content Count

    214
  • Joined

  • Last visited

About Tagir

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Location
    Poznań
  1. Tagir

    GALERIA SZCZENIAKÓW

    Piękne aniołki jak diabełki !!! :D
  2. Tagir

    Czarne buliki

    Pręgusa?? eee wolę ciemniejsze ;)
  3. Tagir

    Gallery (prosimy zakladac oddzielne tematy)!

    No wlaśnie sie okazuje ze juz tak duzo ich nie zostało 8)
  4. Tagir

    Gallery (prosimy zakladac oddzielne tematy)!

    Fotki pstrykniete i podesłane do wklejenia na strone !;) Juz za chwile powinny sie tam pojawiać a tym czasem tu póbki ;) [img][URL=http://img227.imageshack.us/my.php?image=pies23zt.jpg][img]http://img227.imageshack.us/img227/696/pies23zt.th.jpg[/img][/URL][/img] [img][URL=http://img227.imageshack.us/my.php?image=suka49ne.jpg][img]http://img227.imageshack.us/img227/1766/suka49ne.th.jpg[/img][/URL][/img] [img][URL=http://img227.imageshack.us/my.php?image=pies19ky.jpg][img]http://img227.imageshack.us/img227/3561/pies19ky.th.jpg[/img][/URL][/img]
  5. Tagir

    zęby i zgryz bullterriera - komentarz do wzorca

    Pierdzielisz.... :o :o :o ( chyba mnie coś omineło)
  6. Tagir

    zęby i zgryz bullterriera - komentarz do wzorca

    A skąd to u tak młodej suni ?? Choroba ,błędy żywieniowe czy jak?? :o
  7. Tagir

    poczatek

    Żeby nie było potem że to jakas reklama choc na to by wychodziło ale nie zacząłem :)Jeśli ktos chce pogadać o tej sprawie zapraszam...jest strona i tel. (061) 866-25-09
  8. No ale oprócz Lukierka przybyły jeszcze jakies bule chyba !!:) Czekamy z niecierpliwościa na aktualny spis ! :wink: PLIS
  9. Dzis dzwoniłem do Pana Pławińskiego do domu.Niestety rozmawiałem tylko z jego żoną i dowiedziałem sie tyle ze nie wiadomo ile jest zgłoszeń bo nie sprawdzali jeszcze.Mam dzwonic wieczorkiem i sie upewnić czy moje zgłoszenie doszło bo po urlopie dopiero dzis sprawdzą zgloszenia.Mysle że nie ma sie na razie czego bac !:)
  10. Oooo ja tez planuję urlop w Kudowie przy okazji wystawy !! Gdzie przyjmuja z pieskami ?? i za ile??:)
  11. Tagir

    MAMY PROBLEM

    A ja mam luzik na te sytuacje! I faktycznie dawno nie miałem tyle miejsca na chodniku...hehehe
  12. Tagir

    Sopot 2005

    Tylko psów nie poprzeziebiajcie ! :wink: Trzymam kciuki za wszystkich !
  13. Matko takie puchary, że aż ślinka leci hehehe. Jestem niedouczony w tej kwestii wiec poprosze o Twoje zdanie. Jak to jest z tym nieuznawaniem tej rasy przez największa organizacje kynologiczną? Co jest powodem Twoim zdaniem? Populacja przecież spora no i jak się dowiaduję rownież z udokumentowanym pochodzeniem a to podstawowy wymóg.Przypuszczam, ze i kilka odrębnych linii hodowlanych jet również.Pozostaje mi jeszcze jeden powód - zbyt duże podobieństwo do innej uznanej juz rasy. Co jest powodem? A moze nikt nie stara sie o uznanie Pitów przez FCI tz. nie ma że tak powiem lobby hodowlanego na tyle dużego i pewnego swych racji zeby przypisac sobie i danemu krajowi powstanie tego typu psów bojowych?
  14. Super ! A jak z resztą rodowodowej populacji? Natknąłem sie kiedyś na strone domowa reproduktora który jako pies z rodowodem szczycil sie wlasnie tego typu rarytasikami jak te puste pola i dziwne nazwy bez numerów jakichkolwiek i to wlasnie on byl nazwany tym jednookim bo faktycznie ma jedno oko.Kiedy indziej ktos sprzedając szczeniaka z papierami szczycił sie własnie tym psem jako ojcem szczeniąt...jak to jest??Czy to jakas przypadkowa hodowla czy standard ??
  15. Znalazłem chyba kolejną hodowlę.Suka z "Rzymskich Legionów" ma matkę z hodowli WILKUS - chyba nie ma jej w spisie?? [url]http://republika.pl/henio11/rodolyni.htm[/url]
×