Jump to content
Dogomania

przyrodnik

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Szanowni Dogomaniacy, Jestem nauczycielką przyrody w szkole podstawowej w Warszawie. W tym roku szkolnym dla dzieci w wieku 9 - 10 lat chciałabym poprowadzić kółko o zwierzętach (głównie psach), które krzewiłoby w najmłodszych wiedzę o sprawach bliskich sercu każdemu miłośnikowi psów. Chciałabym, aby po roku zajęć dzieci wiedziały, że pies: [LIST] [*]nie jest zabawką, która po chwili "użytkowania" może zostać wyrzucona lub przekazana komuś innemu [*]choruje karmiony resztkami z obiadu [*]czuje się nieszczęśliwy na łańcuchu, ale i siedząc wiele godzin sam w domu [*]musi wychodzić na spacer, choćby miał swój ogródek [*]jest z natury łagodny, ale nie można go prowokować pewnymi zachowaniami do samoobrony [*]rasowy=rodowodowy [/LIST] Poza tym też chciałabym rozmawiać z dziećmi o tym, że wspaniałym przyjacielem może być nie tylko modny yorkuś lub labek, ale i kundelek ze schroniska (byle z głową wybrany do odpowiedniej rodziny),że sterylizacja zapobiega bezdomności psów oraz o wymaganiach poszczególnych ras, tak, aby ktoś kto się na nie decyduje nie był niemile zaskoczony. Tematy są poważne, może dopiero za kilka lat dzieci będą mogły faktycznie wykorzystać tą wiedzę, bo teraz decyzje w ich domach podejmują rodzice. Wydaje mi się jednak, że im wcześniej układać im w głowach te tematy, tym większa szansa na zmiany w polskiej mentalności, w perspektywie długofalowej. Taka praca u podstaw:smile: Pomyślałam, ze warto, aby jak największa liczba osób pomagała mi w realizacji tego projektu. Chciałabym, aby na naszym kółku pojawiali się goście, razem ze swoimi psiakami i opowiadających o swoich zwierzętach urealniali omawiane tematy. Piszę zatem z prośbą o pomoc. Kto mógłby pojawić się u mnie raz w ciągu tego roku szkolnego aby opowiedzieć o swoim psie i o wybranym zagadnieniu? Poszukuję osób które: [LIST] [*]mają rasowego psa i zechciałyby opowiedzieć o danej rasie, jej historii, wymaganiach itp [*]mają kundelki ze schroniska i zechcieliby opowiedzieć o ich ciężkim życiu, a jednocześnie pokazać jak wspaniałymi pieskami są teraz dla swych właścicieli [*]mają starszego pieska i chcieliby opowiedzieć o tym, że starość czeka każdego psa i z czym to się wiąże [*]mają psa pracującego lub uprawiającego jakiś sport, który na szkolnym podwórku mógłby pokazać co co potrafi [*]mają psa asystującego i opowiedzieliby lub pokazali co umie taki pies i dlaczego nie wolno go zaczepiać gdy jest w pracy oraz dlaczego wolno mu wejść wszędzie ze swoim właścicielem [*]mają psa, który był w pseudohodowli i dysponują jego zdjęciami z dnia w którym do nich trafił (z tym że nie mogą one być zbyt drastyczne, ale też pokazywać, ze pieskowi ewidentnie nie było tam dobrze)po to aby uświadomić skąd może pochodzić "rasowy" piesek za 200 zł. [*]Itp. (inne pomysły mile widziane) [/LIST] Chciałabym żeby właściciele przychodzili ze swoimi psami, które dzieci (na zasadach ustalonych z właścicielem) mogłyby na koniec zajęć pogłaskać. Na te zajęcia nie otrzymuję żadnego dodatkowego budżetu, więc ewentualni [B]goście są wolontariuszami. [/B]Jest ktoś chętny do współpracy?
  2. Szanowni Dogomaniacy, Jestem nauczycielką przyrody w szkole podstawowej w Warszawie. W tym roku szkolnym dla dzieci w wieku 9 - 10 lat chciałabym poprowadzić kółko o zwierzętach (głównie psach), które krzewiłoby w najmłodszych wiedzę o sprawach bliskich sercu każdemu miłośnikowi psów. Chciałabym, aby po roku zajęć dzieci wiedziały, że pies: [LIST] [*]nie jest zabawką, która po chwili "użytkowania" może zostać wyrzucona lub przekazana komuś innemu [*]choruje karmiony resztkami z obiadu [*]czuje się nieszczęśliwy na łańcuchu, ale i siedząc wiele godzin sam w domu [*]musi wychodzić na spacer, choćby miał swój ogródek [*]jest z natury łagodny, ale nie można go prowokować pewnymi zachowaniami do samoobrony [*]rasowy=rodowodowy [/LIST] Poza tym też chciałabym rozmawiać z dziećmi o tym, że wspaniałym przyjacielem może być nie tylko modny yorkuś lub labek, ale i kundelek ze schroniska (byle z głową wybrany do odpowiedniej rodziny),że sterylizacja zapobiega bezdomności psów oraz o wymaganiach poszczególnych ras, tak, aby ktoś kto się na nie decyduje nie był niemile zaskoczony. Tematy są poważne, może dopiero za kilka lat dzieci będą mogły faktycznie wykorzystać tą wiedzę, bo teraz decyzje w ich domach podejmują rodzice. Wydaje mi się jednak, że im wcześniej układać im w głowach te tematy, tym większa szansa na zmiany w polskiej mentalności, w perspektywie długofalowej. Taka praca u podstaw:smile: Pomyślałam, ze warto, aby jak największa liczba osób pomagała mi w realizacji tego projektu. Chciałabym, aby na naszym kółku pojawiali się goście, razem ze swoimi psiakami i opowiadających o swoich zwierzętach urealniali omawiane tematy. Piszę zatem z prośbą o pomoc. Kto mógłby pojawić się u mnie raz w ciągu tego roku szkolnego aby opowiedzieć o swoim psie i o wybranym zagadnieniu? Poszukuję osób które: [LIST] [*]mają rasowego psa i zechciałyby opowiedzieć o danej rasie, jej historii, wymaganiach itp [*]mają kundelki ze schroniska i zechcieliby opowiedzieć o ich ciężkim życiu, a jednocześnie pokazać jak wspaniałymi pieskami są teraz dla swych właścicieli [*]mają starszego pieska i chcieliby opowiedzieć o tym, że starość czeka każdego psa i z czym to się wiąże [*]mają psa pracującego lub uprawiającego jakiś sport, który na szkolnym podwórku mógłby pokazać co co potrafi [*]mają psa asystującego i opowiedzieliby lub pokazali co umie taki pies i dlaczego nie wolno go zaczepiać gdy jest w pracy oraz dlaczego wolno mu wejść wszędzie ze swoim właścicielem [*]mają psa, który był w pseudohodowli i dysponują jego zdjęciami z dnia w którym do nich trafił (z tym że nie mogą one być zbyt drastyczne, ale też pokazywać, ze pieskowi ewidentnie nie było tam dobrze)po to aby uświadomić skąd może pochodzić "rasowy" piesek za 200 zł. [*]Itp. (inne pomysły mile widziane) [/LIST] Chciałabym żeby właściciele przychodzili ze swoimi psami, które dzieci (na zasadach ustalonych z właścicielem) mogłyby na koniec zajęć pogłaskać. Na te zajęcia nie otrzymuję żadnego dodatkowego budżetu, więc ewentualni [B]goście są wolontariuszami. [/B]Jest ktoś chętny do współpracy?
  3. Szanowni Dogomaniacy, Jestem nauczycielką przyrody w szkole podstawowej w Warszawie. W tym roku szkolnym dla dzieci w wieku 9 - 10 lat chciałabym poprowadzić kółko o zwierzętach (głównie psach), które krzewiłoby w najmłodszych wiedzę o sprawach bliskich sercu każdemu miłośnikowi psów. Chciałabym, aby po roku zajęć dzieci wiedziały, że pies: [LIST] [*]nie jest zabawką, która po chwili "użytkowania" może zostać wyrzucona lub przekazana komuś innemu [*]choruje karmiony resztkami z obiadu [*]czuje się nieszczęśliwy na łańcuchu, ale i siedząc wiele godzin sam w domu [*]musi wychodzić na spacer, choćby miał swój ogródek [*]jest z natury łagodny, ale nie można go prowokować pewnymi zachowaniami do samoobrony [*]rasowy=rodowodowy [/LIST] Poza tym też chciałabym rozmawiać z dziećmi o tym, że wspaniałym przyjacielem może być nie tylko modny yorkuś lub labek, ale i kundelek ze schroniska (byle z głową wybrany do odpowiedniej rodziny),że sterylizacja zapobiega bezdomności psów oraz o wymaganiach poszczególnych ras, tak, aby ktoś kto się na nie decyduje nie był niemile zaskoczony. Tematy są poważne, może dopiero za kilka lat dzieci będą mogły faktycznie wykorzystać tą wiedzę, bo teraz decyzje w ich domach podejmują rodzice. Wydaje mi się jednak, że im wcześniej układać im w głowach te tematy, tym większa szansa na zmiany w polskiej mentalności, w perspektywie długofalowej. Taka praca u podstaw:smile: Pomyślałam, ze warto, aby jak największa liczba osób pomagała mi w realizacji tego projektu. Chciałabym, aby na naszym kółku pojawiali się goście, razem ze swoimi psiakami i opowiadających o swoich zwierzętach urealniali omawiane tematy. Piszę zatem z prośbą o pomoc. Kto mógłby pojawić się u mnie raz w ciągu tego roku szkolnego aby opowiedzieć o swoim psie i o wybranym zagadnieniu? Poszukuję osób które: [LIST] [*]mają rasowego psa i zechciałyby opowiedzieć o danej rasie, jej historii, wymaganiach itp [*]mają kundelki ze schroniska i zechcieliby opowiedzieć o ich ciężkim życiu, a jednocześnie pokazać jak wspaniałymi pieskami są teraz dla swych właścicieli [*]mają starszego pieska i chcieliby opowiedzieć o tym, że starość czeka każdego psa i z czym to się wiąże [*]mają psa pracującego lub uprawiającego jakiś sport, który na szkolnym podwórku mógłby pokazać co co potrafi [*]mają psa asystującego i opowiedzieliby lub pokazali co umie taki pies i dlaczego nie wolno go zaczepiać gdy jest w pracy oraz dlaczego wolno mu wejść wszędzie ze swoim właścicielem [*]mają psa, który był w pseudohodowli i dysponują jego zdjęciami z dnia w którym do nich trafił (z tym że nie mogą one być zbyt drastyczne, ale też pokazywać, ze pieskowi ewidentnie nie było tam dobrze)po to aby uświadomić skąd może pochodzić "rasowy" piesek za 200 zł. [*]Itp. (inne pomysły mile widziane) [/LIST] Chciałabym żeby właściciele przychodzili ze swoimi psami, które dzieci (na zasadach ustalonych z właścicielem) mogłyby na koniec zajęć pogłaskać. Na te zajęcia nie otrzymuję żadnego dodatkowego budżetu, więc ewentualni [B]goście są wolontariuszami. [/B]Jest ktoś chętny do współpracy?
  4. Szanowni Dogomaniacy, Jestem nauczycielką przyrody w szkole podstawowej w Warszawie. W tym roku szkolnym dla dzieci w wieku 9 - 10 lat chciałabym poprowadzić kółko o zwierzętach (głównie psach), które krzewiłoby w najmłodszych wiedzę o sprawach bliskich sercu każdemu miłośnikowi psów. Chciałabym, aby po roku zajęć dzieci wiedziały, że pies: [LIST] [*]nie jest zabawką, która po chwili "użytkowania" może zostać wyrzucona lub przekazana komuś innemu [*]choruje karmiony resztkami z obiadu [*]czuje się nieszczęśliwy na łańcuchu, ale i siedząc wiele godzin sam w domu [*]musi wychodzić na spacer, choćby miał swój ogródek [*]jest z natury łagodny, ale nie można go prowokować pewnymi zachowaniami do samoobrony [*]rasowy=rodowodowy [/LIST] Poza tym też chciałabym rozmawiać z dziećmi o tym, że wspaniałym przyjacielem może być nie tylko modny yorkuś lub labek, ale i kundelek ze schroniska (byle z głową wybrany do odpowiedniej rodziny),że sterylizacja zapobiega bezdomności psów oraz o wymaganiach poszczególnych ras, tak, aby ktoś kto się na nie decyduje nie był niemile zaskoczony. Tematy są poważne, może dopiero za kilka lat dzieci będą mogły faktycznie wykorzystać tą wiedzę, bo teraz decyzje w ich domach podejmują rodzice. Wydaje mi się jednak, że im wcześniej układać im w głowach te tematy, tym większa szansa na zmiany w polskiej mentalności, w perspektywie długofalowej. Taka praca u podstaw:smile: Pomyślałam, ze warto, aby jak największa liczba osób pomagała mi w realizacji tego projektu. Chciałabym, aby na naszym kółku pojawiali się goście, razem ze swoimi psiakami i opowiadających o swoich zwierzętach urealniali omawiane tematy. Piszę zatem z prośbą o pomoc. Kto mógłby pojawić się u mnie raz w ciągu tego roku szkolnego aby opowiedzieć o swoim psie i o wybranym zagadnieniu? Poszukuję osób które: [LIST] [*]mają rasowego psa i zechciałyby opowiedzieć o danej rasie, jej historii, wymaganiach itp [*]mają kundelki ze schroniska i zechcieliby opowiedzieć o ich ciężkim życiu, a jednocześnie pokazać jak wspaniałymi pieskami są teraz dla swych właścicieli [*]mają starszego pieska i chcieliby opowiedzieć o tym, że starość czeka każdego psa i z czym to się wiąże [*]mają psa pracującego lub uprawiającego jakiś sport, który na szkolnym podwórku mógłby pokazać co co potrafi [*]mają psa asystującego i opowiedzieliby lub pokazali co umie taki pies i dlaczego nie wolno go zaczepiać gdy jest w pracy oraz dlaczego wolno mu wejść wszędzie ze swoim właścicielem [*]mają psa, który był w pseudohodowli i dysponują jego zdjęciami z dnia w którym do nich trafił (z tym że nie mogą one być zbyt drastyczne, ale też pokazywać, ze pieskowi ewidentnie nie było tam dobrze)po to aby uświadomić skąd może pochodzić "rasowy" piesek za 200 zł. [*]Itp. (inne pomysły mile widziane) [/LIST] Chciałabym żeby właściciele przychodzili ze swoimi psami, które dzieci (na zasadach ustalonych z właścicielem) mogłyby na koniec zajęć pogłaskać. Na te zajęcia nie otrzymuję żadnego dodatkowego budżetu, więc ewentualni [B]goście są wolontariuszami. [/B]Jest ktoś chętny do współpracy?
  5. Dziękuję za podpowiedź, rzeczywiście przeniosę wątek, bo póki co wychodziłoby na to, ze nikt nie jest zainteresowany współpracą...:( W pierwszym zdaniu mojego posta piszę, że jestem z Warszawy :)
  6. Szanowni Dogomaniacy, Jestem nauczycielką przyrody w szkole podstawowej w Warszawie. W tym roku szkolnym dla dzieci w wieku 9 - 10 lat chciałabym poprowadzić kółko o zwierzętach (głównie psach), które krzewiłoby w najmłodszych wiedzę o sprawach bliskich sercu każdemu miłośnikowi psów. Chciałabym, aby po roku zajęć dzieci wiedziały, że pies: [LIST] [*]nie jest zabawką, która po chwili "użytkowania" może zostać wyrzucona lub przekazana komuś innemu [*]choruje karmiony resztkami z obiadu [*]czuje się nieszczęśliwy na łańcuchu, ale i siedząc wiele godzin sam w domu [*]musi wychodzić na spacer, choćby miał swój ogródek [*]jest z natury łagodny, ale nie można go prowokować pewnymi zachowaniami do samoobrony [*]rasowy=rodowodowy [/LIST] Poza tym też chciałabym rozmawiać z dziećmi o tym, że wspaniałym przyjacielem może być nie tylko modny yorkuś lub labek, ale i kundelek ze schroniska (byle z głową wybrany do odpowiedniej rodziny),że sterylizacja zapobiega bezdomności psów oraz o wymaganiach poszczególnych ras, tak, aby ktoś kto się na nie decyduje nie był niemile zaskoczony. Tematy są poważne, może dopiero za kilka lat dzieci będą mogły faktycznie wykorzystać tą wiedzę, bo teraz decyzje w ich domach podejmują rodzice. Wydaje mi się jednak, że im wcześniej układać im w głowach te tematy, tym większa szansa na zmiany w polskiej mentalności, w perspektywie długofalowej. Taka praca u podstaw:) Pomyślałam, ze warto, aby jak największa liczba osób pomagała mi w realizacji tego projektu. Chciałabym, aby na naszym kółku pojawiali się goście, razem ze swoimi psiakami i opowiadających o swoich zwierzętach urealniali omawiane tematy. Piszę zatem z prośbą o pomoc. Kto mógłby pojawić się u mnie raz w ciągu tego roku szkolnego aby opowiedzieć o swoim psie i o wybranym zagadnieniu? Poszukuję osób które: [LIST] [*]mają rasowego psa i zechciałyby opowiedzieć o danej rasie, jej historii, wymaganiach itp [*]mają kundelki ze schroniska i zechcieliby opowiedzieć o ich ciężkim życiu, a jednocześnie pokazać jak wspaniałymi pieskami są teraz dla swych właścicieli [*]mają starszego pieska i chcieliby opowiedzieć o tym, że starość czeka każdego psa i z czym to się wiąże [*]mają psa pracującego lub uprawiającego jakiś sport, który na szkolnym podwórku mógłby pokazać co co potrafi [*]mają psa asystującego i opowiedzieliby lub pokazali co umie taki pies i dlaczego nie wolno go zaczepiać gdy jest w pracy oraz dlaczego wolno mu wejść wszędzie ze swoim właścicielem [*]mają psa, który był w pseudohodowli i dysponują jego zdjęciami z dnia w którym do nich trafił (z tym że nie mogą one być zbyt drastyczne, ale też pokazywać, ze pieskowi ewidentnie nie było tam dobrze)po to aby uświadomić skąd może pochodzić "rasowy" piesek za 200 zł. [*]Itp. (inne pomysły mile widziane) [/LIST] Chciałabym żeby właściciele przychodzili ze swoimi psami, które dzieci (na zasadach ustalonych z właścicielem) mogłyby na koniec zajęć pogłaskać. Na te zajęcia nie otrzymuję żadnego dodatkowego budżetu, więc ewentualni [B]goście są wolontariuszami. [/B]Jest ktoś chętny do współpracy?
×
×
  • Create New...