Jump to content
Dogomania

CARMEN1

Members
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

  1. Drogie Ciotki proszę o wysłanie dokładnego adresu @ do pani Zofii Mrzewinśkiej gdyz ten który jest na str [url]http://pies.onet.pl/13,3,42,zofia_mrzewinska,porady,ekspert.html[/url] nie jest dokładny..nie moge się poradzic ...na str jest napisane że list został wysłany do redakcji a w odpowiedzi na mój adres @ jest napisane że list nie może być dostarczony......ewentualnie do P.Andrzeja Kłosińskiego jeśli któraś z was drogie Ciotki ma..najlepiej bezpośredni adres...nie przez portale internetowe
  2. O są fotki Dziękuję Madziu :) część z nich nie jest dobrej jakości bo to wina aparatu ...te reklamówki to faktycznie :) jedna z nich jest dla Cami (jedzonko ..miski na wodę ) co by dziewczynka nie czuła pragnienia przy grillu .. ona uwielbia wyjazdy...;) zresztą ja także..3fotka była robiona z rana nim jeszcze wstaliśmy..jak już pisałem czasami sypia ze mną ;P ... ząbale faktycznie-Bielusie dbam akurat o to .. nie znajdziecie drogie Ciotki u niej kamienia ;) na 1.zdjęciu jak widać leży wyciągnięta .. akurat się bawiliśmy a ona chwilkę odpoczywała ;) na dniach doślemy coś jeszcze..
  3. Evelin a może chciałabyś nas odwiedzić ?? :D Cami jeśli chodzi o miasto to jeszcze jest taka nie ufna lata na wszystkie str ale to tez kwestia czasu;) nauczę ją jeszcze spokojnych spacerów możecie być pewne. a wtedy gdy nas widziałaś to szliśmy do mojego lokalu ...(mam sklep z zegarkami na słonimskiej21 ) także jeśli coś trzeba zapraszam ;) zawsze taniej będzie ;) . jeśli chodzi o sunie siostry to mam takie pytanko...czy podczas podawania kropel od kleszczy można podawać advocate ??
  4. Drogie Ciotki mam pytanko.Siostra ma piesia rasy pit-bull (red nose) i mamy taki problem. Mianowicie suczka jest słaba jeśli chodzi o odporność, ale nie to jest głównym problemem. mała choruje na nużycę. lekarze podają jej lek o nazwie GROVERMINA do ustnie który od dłuższego czasu nie przynosi efektów. Proponowałem siostrze lek Advocate nie wiem czy to poprawna nazwa ale miałem na myśli lek który podawałem Carmen ( a tak na marginesie jest Cała i zdrowa) ale jej lekarze mówią że nie można podawać tego leku podczas leczenia na alergie .... co tu robić?? podczas leczenia na alergie podają jej sterydy...by się nie drapała...właściwie to podam Wam nr tel do niej i ona wam wyjaśni o co tam tak naprawdę chodzi jeśli nie byłoby problemu to Prosimy o Pomoc! i kontakt 516-170-253 Ewelina z góry Dziękuję Carmen1
  5. Jeśli Ci w życiu nie idzie , jeśli wszystko złe jest , Nie znajdziesz przyjaciela lepszego niż pies . On dobrze wie , gdy jesteś smutny , nadąsany , On liżąc Cię po ręce usuwa życia rany . Kiedy po ciężkim dniu pracy wracasz strudzony , Witając Cię , Twój przyjaciel wesoło merda ogonem . Od razu czujesz się lepiej , raźniej Ci na duszy , A pies chcąc Cię usłyszeć nadstawia swoje uszy . Kiedy jesteś sam w domu , on nie pozwoli się nudzić , Przynosi Tobie piłeczkę , by do zabawy pobudzić . Zawsze gdy mu każesz- łapę z chęcią podaje , Nie zapomni Cię zbudzić zanim sam wstajesz . Jak przyjdzie pora na spacer patrzy w Twoje oczy , Na spacerze zachęca byś z nim biegał ochoczo . Na nim możesz polegać , pies Cię zawsze zrozumie , Chciałby Ci dużo powiedzieć i szkoda , że nie umie .
  6. [url]http://www.youtube.com/watch?v=A0hC4pbhe-s[/url] a o to filmik :D wybaczcie słabą jakość szczeknięcia są naprawdę głośnie nie pozorna jest Cami a szczeka jak duży owczarek
  7. nie no zaraz ....chyba odejdę od kompa bo już nie mam na to sił..............ciągle jakiś błąd itd itp
  8. [IMG]http://www.dogomania.pl/[IMG]file:///C:/Moje%20obrazy/stefek/stefek%20013.jpg[/IMG]
  9. [IMG]file:///C:/Moje%20obrazy/stefek/stefek%20013.jpg[/IMG]to jest jakieś chore zdjęć też nie mogę dodać jakiś url mi wyskakuje
  10. Mam pytanko --czy psu można podawać samo mleko do picia ??
  11. Witamy ..u nas sytuacja się polepszyła...Cami wychodzi sama nie znoszę już jej..nie wiem co się u niej w tej główce porobiło ..ale jakoś damy radę ... Kochana jest :) choć czasami jest ciężko..ale byłem nastawiony na spory wkład pracy i wcale mnie to nie zniechęca ...
  12. [quote name='Murka']To faktycznie dziwne. Ona musiała się czegoś wystraszyć :( nie przypominam sobie by było coś co mogło ją wystraszyć. Mieszkamy w spokojnej dzielnicy jedyne co robi hałas to karetki i reszta samochodów...łapki smaruję jej wazeliną gdyz myślałem że jest jej w nie zimno ale i to nie pomaga macie jakis dokładny adres do Tej Wesołej Łapki ??? bede musiał zadzwonić do nich bądź napisać
  13. Drogie Ciotki mam problem z Cami :( ona znów nie chce wychodzić na dwór sytuacja sie powtarza z tym noszeniem po schodach i wynoszeniem z domu....nie jest tak zimno by nie chciało się jej wychodzić jak juz wyjdzie to jedynie biega w kółko a swe potrzeby załatwia w domu :( co robic ??? chora nie jest byłem z nią u weta ...jest zdrowa co robić ???? pomozcie
  14. Witamy :D u nas wsio ok Cami przytyła jej waga to 21,3 kg to dużo więcej jak ocenił wasz Wet:D:D ale to i dobrze.... to chyba przez zmniejszony ruch w tą zimę... mimo to jest ok :D zdrowa i szczęśliwa przynajmniej tak to wygląda szczeka w nocy i w dzień gdy tylko ktoś mija nasze drzwi to dobry znak...choć w nocy jest to (upierdliwe) że tak nazwę ale i tak jest super.
  15. Witamy ;D u nas wsio ok mam nagranie jak Carmen szczeka :) beda kable bedzie nagranie a Cami w tej chwili lezy sobie na parapecie mam troche wolnego wiec kazda chwilke spedzam z nia zaraz wychodzimy na podwórko niech sie wybiega dziewczynka Kochana
×