Jump to content
Dogomania

Dinho

Members
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Dinho

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Biography
    Jestem szczesliwym posiadaczem pregowanej bokserki - Rani. Te słowa mówia wszystko, tak myślę.
  • Location
    Alkoholand
  • Interests
    Boksery, (dobry) film, (dobra) książka, rap
  • Occupation
    Ciągle jeszcze się edukuję :)
  1. Ja to jak zwykle, wpadam raz na rok, heh ^^. Sorry, was ale ciezko bywa czasem z dostepem do komputera, a z czasem wolnym juz calkiem.
  2. OMG. Przepraszam, przepraszam. Przepraszam :P. Teraz bede musiał to jakos zrekompensowac, tylko jak? ;)
  3. Ja tez sie chce załapac :lol2:
  4. Obiecuje, że wigilijne zdjecia i wogle swiateczne beda sie pojawiac lawinowo ;D. Poki co jedno, na zachete :D
  5. Niedawno u mojej Rani pojawil sie problem. Jest ona bowiem postrachem całej dzielnicy. Gdy wychodzimy na spacer, tylko zaprzyjaźnione psy moga ja powachac, reszta jest traszona warczeniem przy probie zblizenia nosa. Niestety to samo jest z ludźmi. Rani, jak kogos pozna to jest totalna przylepa, ale jak idzie ktos obcy, to gulgocze od razu. Wczesniej nie przejawiała takich zachowan, ale teraz gdy zobaczy psa bez smyczy gotowa jest wyrwac mi reke zeby tylko go pogonic :/. Boje sie ,że kiedys trafi na rownego sobie i bedzie wesoła. Skonczylismy kurs z podstawowych komend, na ktorym chcac powachac
  6. Swietna morda, mimo ze nigdy nie mialem przekonania do malych-futrzatych :D
  7. Napewno odwiedzimy :D A jak Ci takim jezykiem po twarzy przejedzie, cuuudo :D Najwieksza zaleta boksera z dluuugasnym jezykiem :D
  8. [IMG]http://images3.fotosik.pl/299/86850493b8a0fe91med.jpg[/IMG] Zdjecie zapoczatkowalo spektakularny powrot galerii mojej Ranonki ;D. Moje cudo ma juz 6 miesiecy 2 tygodnie i 5 dni, wiec troche urosła. Od dzis codziennie nowe fotki! Szieah! [URL="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86850493b8a0fe91.html"][/URL]
  9. [quote name='Wyjątek']Haaaloooooooooooo???[/quote] [IMG]http://images3.fotosik.pl/299/86850493b8a0fe91med.jpg[/IMG] GALERA REAKTYWACJA! SZIEEA!
  10. :* w fafle dla dziadka ;P
  11. Galeria [*]. Kuruje sie jeszcze, ale dzisiaj mam nadzieje porobie jakies zdjecia na sniegu :]
  12. Własciciel zachorowal :/ Wiec na zdjecia ze spacerów trzeba bedzie poczekac ;), ale fotki Rani towarzyszacej mi w chorobie powinny sie pojawic..
  13. Dinho

    Waga boksera !!!

    niki ill podaj ile Nera wazyła w wieku 4 miesiecy.. :] Rani w wieku 2 miesiecy - gdy ja odbierałem wazyla 8 kg, dzisiaj wazy 13..
  14. [IMG]http://img214.imageshack.us/img214/1707/p1000215do3.jpg[/IMG] Skad my to znamy.. Rani pod kołdra ja obok marzne.. :]
×
×
  • Create New...