Jump to content
Dogomania

Lazarus

Members
  • Content Count

    318
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Lazarus

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.lazarus-whippety.net

Converted

  • Location
    Katowice
  1. Zgłoszenia jeszcze kilka dni - do 15.07 gdyby ktoś był chętny na wyprawę to i my byśmy zgłosili:) Samochod jest, kierowca też tylko odległość duża. w razie pytań proszę pisać na [email][email protected][/email]
  2. Gratulacje dla wszystkich. udało mi się zrobić kilka filmików zaparowanym aparatem :) trzesacymi z zimna rękami i mimo wszystko wstawiłam je na youtybe zawsze to jakaś pamiątka :) Filmiki są na naszej stronie [URL="http://www.lazarus-whippet.net/wystawy/show_2012zabrze.html"]www.lazarus-whippet.net[/URL] ( [URL]http://www.lazarus-whippet.net/wystawy/show_2012zabrze.html[/URL] ) BIS, BOGX, jakies urywki z BIS SZCZENIAT i BIS BABY no i ocena whippetów. Ta whippetka co stanęła na 2 lokacie w Best in Show to nasza TOKYO = WOMAN FROM TOKYO Lazarus jestem baaaaaaardzo dumna ;)
  3. [quote name='panienkabubu']Gratulacje! Moje fotki poszły na maila :)[/QUOTE] Dziękujemy.
  4. A my gratulujemy wszystkim i ładnie prosimy o zdjęcia z finałów ( wybór BOG X z nasza whippetka WOMAN FROM TOKYO Lazarus ) oraz z podium i wyboru BIS BABY :) tez whippetka I'M A DANISH QUEEN Lazarus. Dla nas była udana wystawa, BIS BABY , Rasa i Zwyciestwo Grupy , skończony championat Princesski ( ENGLISH PRINCESS Lazarus)... nie wypada krytykować a w domu bylismy przed 20 a to kilka km od domu :D:D
  5. [COLOR=#000066][B] w nowosciach na stronie Chorzowa ( [URL="http://www.zkwp-chorzow.net"]www.zkwp-chorzow.net[/URL] ) [/B][/COLOR][B]Plan sędziowania (pdf.) ; [/B] [B]lista Młody Prezenter (pdf.) ; spis psów i wystawców (pdf.) ; [/B][B]Program wystawy (pdf.)[/B] oraz [B]plan ringów (pdf.)[/B] [B][/B] [B][/B] [B] uffffffffffffffffffffffffffffffff.[/B] [B][/B] A z tymi rodowodami... w regulaminie jest, że trzeba. Wiem, że zgłaszając na wystawy obsługiwane przez firmę [FONT=Tahoma][SIZE=2]wystawy.net piszą , że nie ma się wysyłać chyba, że poproszą (oni mają rodowody w bazie ponieważ obsugują wiele naszych krajowych wystaw ) ...[/SIZE][/FONT] Konieczne przynajmniej u nas jest przysyłanie kopii certyfikatów użytkowości do klasy użytkowej czy Championatów do championów.... Interchampionatow, żeby były gratis. A rodowody w wielu przypadkach pozwalają uzupełnić braki w zgloszeniu czy przekrecone dane ( np nr rejestracyjny za krotki , czy za wysoki wpisany w zgloszeniu ) Czesi zawsze zaraz za zgłoszeniem przysyłają rodowód i wszystkie załaczniki nie ma potem bałaganu przy kompletowaniu zgłoszeń.
  6. [quote name='Pietruszka']Mój rudy Falset również zgłoszony na ostatnią chwilę ;)[/QUOTE] Tak. Fakt.. to było jedno z ostatnich zgłoszeń. Ale wpisane jest ( przynajmniej powinno być :)
  7. dziś wstawie. ostatnie dni to był " obęd" choć sama tez zawsze zgłaszam na ostatnią chwilę ( chyba musze się poprawić :) spis bedzie na stronie oddziału. To nie ja zapowiadam :)... ja na samej wystawie się w ogóle nie udzielam, wystarczy, że Prezes szaleje ;)
  8. witam oto plik stan na 22.08.2011 godzina 10.00 :) [URL]http://www.zkwp-chorzow.net/stw3.html[/URL] ja uciekam do maluchów a potem zabieram sie za dalsze wpisywanie. Zapraszam chętnych, żeby już teraz przysłali zgłoszenia. Obawiam sie , że 25.08 przyjdzie 500 zgłoszeń na raz i zatonę w nich :)
  9. Nie wyrobiłm się, teraz już padam... mam wpisane 323 psy wiekszosc baby i szczenięta :) Jutro ( a właściwie dziś ) zaczne od wygenerowaia tego pliku... Dobranoc.
  10. Dla osób zainteresowanych wystawą Chorzów 2011 - przypomnienie ... termin przyjmowania zgłoszeń do 25. 08. 2011 więc tylko kilka dni jeszcze. Wieczorem postaram się włożyć na stronę Chorzowa statystyki w rasach, płciach i klasach - ile jest zgloszonych "konkurentów". W imieniu organizatorów Z A P R A S Z A M . :)
  11. [quote name='Doginka']Niech służą ku uciesze gawiedzi;-):lol:[/QUOTE] Dzięki. To będzie super pamiątka. :)
  12. [quote name='Doginka'] Mam foty z BIS Juniorów i BIS Weteranów - podium;-) [/QUOTE] Czy pozwolisz, że podborę kilka zdjęć na nasza stronę ? oczywiście podpisze od kogo mam.
  13. [quote name='Pheobe']Gratulacje dla zwyciezcow.... Czy ktos wie jakie wyniki w afganach? Moze jakies foteczki? :p[/QUOTE] rase w afganach wygrał pies z klasy otwartej Karagez du Vinci. Byl jeszcze zgłoszony champion Jahadi NOIR, suka szczeniak AFRA RAYA Czatyrdach i z Bohumina mlodzież CORA z Nahorni planiny ale czy byly i co dostały nie wiem.
  14. [quote name='Angi']Gratuluję ! Powiedz mi proszę , resztę BISów :) QUOTE] 1 w Bis Sealyham Terrier - weteran Majomas HIGH-COLOUR wł. Fredrik Ahs 2 i 4 lokaty nie wiem ( nie byłam na wystawie ;)
  15. gratulacje dla wszystkich, zdjecia jak zawsze super. Moze znajdzie się jeszcze jakieś z BIS JUNIOR z podium? Nasza whippetka TOKYO ( WOMAN FROM TOKYO Lazarus )zaszalała - ZwMŁ, BOB, BIS JUNIOR, BOG i BIS3 ... wiec poszukuję zdjęć na pamiątkę :)
×
×
  • Create New...