• Announcements

    • Admin

      Regulamin Forum   12/31/16

      Dogomania na Facebooku
      https://www.facebook.com/groups/DogomaniaPL/    

EmkaEmilka

Members
  • Content count

    192
  • Joined

  • Last visited

About EmkaEmilka

  • Rank
    Advanced Member
  1. Doskonale rozumiem Cię Jeleno bo minęło 7listopada jak Saifa nie ma już 6lat! I nadal boli że odszedł. Czas tak leci że Misia tyle samo czasu jest ze mną. O Saifie nie zapomniam nigdy, przy każdej okazji go wspominam i wiem że Saif I Misia będą moimi psimi miłościami na zawsze! Mam wielką nadzieję że kiedyś się spotkamy tam na górze z Twoim Jarusiem i Moim Saifem i Moim Tatą który odszedł 3lata temu :(.
  2. Jeleno jeszcze raz wyrazy współczucia,wiem co to jest stracić ukochanego zwierzaka :( Saif odszedł ponad 5lat temu a zawsze będzie w moim sercu tak jak i Misia która bardzo kocham. Mam wielką nadzieję że Twój Jaruś i mój Saif biegają razem za tęczowym mostem i że kiedyś się z nimi spotkamy <3
  3. [B]Halcia[/B] wroc sobie wczesniej postami to sie dowiesz ktora byla tak "zyczliwa" a pozniej tez sie okazalo ze nas maja gdzies inni bo odpowiedzi ani zyczen niesdotalysmy od nikogo procz Ciebie i Jeleny (a jak wspominalam osoby sie logowaly)wiec niewidze sensu przebywania na tym watku:)
  4. Serdecznie pozdrawiam tych zyczliwych i tych nam niezyczliwych:) Zycze powodzenia i zdrowia dla waszych zwierzakow.Zegnajcie:)(przynajmniej na tej stronie)
  5. Oz qrcze ale gafa ups prosze wybaczyc :) zycze wszystkim wlascicielom i ich zwierzatkom duzo zdrowia i radosci nie tylko w swieta:)
  6. [B]Halciu[/B] dziekujemy bardzo za zyczonka:)Tobie i Twojej Fryzi tez zyczymy spokojnych i zdrowych swiat!:)
  7. [B]halcia[/B] nie o Ciebie chodzi:)a czas ta osoba miala bo kilkakrotnie sie logowala od tego czasu co ja pisalam:)Ale nic ja tez niebede sie udzielac:)I bedzie po rowno:) Zreszta to watke Swietej Pamieci [B]Sajfika[/B],a ja jak wiadomo biedaczka juz wsrod nas niema:(wiec chyba zakoncze moja "dzialalnosc"tutaj na tej stronie:)
  8. Witamy,i zyczymy zdrowych wesolych swiat dla zwierzakow i ich wlascicieli:) [B]Jelena[/B] szczegolnie dla Ciebie i Jarusia bo jeszcze wy pamietacie o nas:)
  9. To dobrze ze macie sie dobrze:) tylko mi chodzilo ze zadalam pytanie Ulce 18 i cisza wiec wolalam hop hop :)
  10. Ulka18 ale niechodzi mi o boksy tylko mialam na mysli ze sie widzieli wtedy kiedy byl ten dzien co Sajfik byl"przechowany" u Ciebie dzien przed zanim do mnie trafil,pamietasz bylo takie zdjecie ze Sajfik byl w takim kojcu i niedaleko niego byly dwa pieski typu "Lessie" :)
  11. Ale ile jest domownikow-zwierzakow?W jakim wieku?Czy to te pieski co Sajfik z nimi chwilowo przebywal zanim trafil do mnie?
  12. Mamy sie-(odpukac) dobrze:lol:,miejmy nadzieje ze tak pozostanie,bo wiadomo teraz okres zimowy i roznie to moze byc.Ale niema co sie martwic na zapas.A ja Wy sie czujecie jak Wasze zwierzaki?:lol:
  13. Daj Bog zeby jak najszybciej sie z tego wylizaly:(trzymam wraz z MISIĄ kciuki! Wspaniale jest to ze istnieja tacy ludzie jak Pani Basia :multi: