Jump to content
Dogomania

Agasia

Members
  • Content Count

    3,940
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Agasia


  1. A ja kilka razy w życiu (oczywiscie za granicą) miałam przyjemność zobaczyć ONa prezentowanego w NORMALNY sposob, w eleganckim stroju (u nas to niestety jedynie dres wchodzi w gre, koniecznie szeleszczacy ;) ) i to na prawdę piękne i mądre psy - szkoda ze w Polsce tak niszczone i to przez nikogo innego jak polskich hodowcow i wystawcow.

  2. [QUOTE]Serek- Kanibaru FROMAJE FRAIS - kl.ch
    Tamisia - TAMEY Asiaczek FCI - kl.baby
    Torinka - TORNEY Asiaczek FCI - k.baby
    Sue - SWEET LIKE HONEY Asiaczek FCI - kl. p
    Romka - ROMANTIC SMILE Asiaczek FCI - kl. o
    Felka - FELMERIA FOR CHRISTMAS EVE Asiaczek FCI - kl.w
    [/QUOTE]

    Tak cos czułam, ze całą stawke Wy obstawiacie! ;)

  3. [quote name='Tascha']wiesz, ja wyjazdów nie organizuje chętnie natomiast bywam uczestnikiem ;)
    ale jak sie nie mozna niczego dowiedziec bo zwykłe informacje sa owiane jakąs dziwna tajemnica nie wiedziec czemu to chyba większośc osób nabiera podejrzeń[/QUOTE]

    Jasne - ja tak samo, bo to wygodna sprawa ;) Rozumiem obawy i myślę, że początkującemu organizatorowi Wasze komentarze dużo dadzą, sama lubie mieć konkretne informacje. Po prostu da rade wszystko zalatwic miło i bez agresji ;)

  4. Ale po co tyle podejrzeń i kłótni, czyżby jakaś walka o "klienta"? Jeśli ktoś chce i ma jechać to pojedzie ;) Chyba lepiej cieszyć się, że Polaków na danej wystawie będzie więcej i zgrać się w jedną ekipę niż atakować na wzajem i tworzyć własne obozy?
    Jedynie mogę dodać, że wybieram się na te wystawy z Michał13, jeździmy co jakiś czas razem od jakiegoś czasu, nigdy nie było żadnych problemów. Owszem większe/zbiorowe wyjazdy organizuje od niedawna, bo dopiero teraz ma na to warunki, ale ilość osób nie ma większego znaczenia w kwestii samej organizacji (dojazdu, hotelu, postojów), a to zawsze bylo ok. Więc mogę ręczyć, że o oszustwie mowy nie ma.

    A pomijając kto z kim i jak - chętnie spotkam się z Wami WSZYSTKIMI na wystawie i WSPÓLNIE pokibicuje "naszym"! :)

  5. [quote name='Marta_Ares']Poszukuje taniego noclegu w Łodzi na 2 lub 1 noc, macie może coś sprawdzonego??[/QUOTE]

    Na terenie samego stadionu, jest maly hotel robotniczy, warunki masakryczne, ale za to tanio i 2 minuty pod ring ;)

  6. Przypomnialo mi sie, ze Zelka miala rodzic i przekopalam z 15 stron zeby znalezc zdjecia kluseczek! I znalazlam! Cudne dziewczyny, koniecznie ucaluj je ode mnie! A moze i bym wpadla ucalowac osobiscie - kiedy masz czas Asiaczku? :)

    I wielkie brawa dla Intera Ofika!

  7. Fotki z Kielc pierwsza klasa! A swiatlo na zdjeciach Sue jest przeswietne, idealnie uchwycone! I oczywiscie rozmyslam jak to sie stalo, ze sie w Kielcach nie widzialysmy i ominela mnie taka wyzerka ( i szampan :D ) ale chyba bylysmy w inne dni...
    Oj Asiaczku studia studiami, a do tego przeprowadzka, urzadzanie mieszkania, praca... jest co robic. Ale teraz mieszkam chyba jeszcze blizej Was :D

  8. Hej Asiaczki!
    Nie było mnie tutaj kupe czasu i jeszcze ciut wiecej, ale... lepiej pozno niz wcale wiec przegladajac dogo przypomnialam sobie o tym watku i jestem!
    I dobrze, bo trafilam w pore - moi ulubiency zostana rodzicami! Buziaki dla Żelki za pomyslne rozwiazanie i dla kochanego Pleśniaczka za bycie dumnym tatusiem. Jejku jak ja ich juz dlugo nie widzialam... Mam nadzieje, ze niedlugo wpadne obejrzec fotki malych kluseczek!

  9. Po prostu naucz go komendy "stoj", a gdy juz to opanuje odstawiaj mu sama lapy i chwal gdy przyjmie prawidlowa postawe. Nauczenie labradorow samodzielnej stojki jest na prawde proste, chyba najtrudniejszy etap to "zalapanie" ze ma stac przed Toba nieruchomo i nauczenie tolerancji na dotyk i przestawianie lap. Powodzenia w cwiczeniach!

  10. Jita- dzieki za info, sama bym na to nie wpadla, a zadnych maili od nich nie dostaje... ;)
    Za to reszta informacji, ktora napisalas.... bez komentarza, zaczynam sie bac tej wystawy.

  11. Czy dostawaliscie jakies potwiedzenia listowe lub przez e-mail? Bo tak sie zastanawiam, ze nie ma nawet oficjalnego spisu wystawcow, wiec moze mi sie tylko wydawac ze "ja to ja" w statystykach ;)

  12. Dokladnie, powinni dac ogloszenie wczesniej ze musza zmienic obsade i dac mozliwosc wycofania zgloszen. Akurat ja jestem zadowolona z sedziego, ktorego teraz "dostalam", ale w mojej rasie sa sedziowie preferujacy rozne typy i gdybym trafila na "nie mojego" to jest to wyrzucenie sporych pieniedzy w bloto.

  13. [quote name='Asiaczek']Asiaczki też się pochwalą:)
    [SIZE=3][COLOR=#ff0000][B]RICH BOY Asiaczek FCI[/B][/COLOR][/SIZE] aka Lans - [COLOR=#ff0000][B]dosk.1, CWC, CACIB, BOS, BOB!!!![/B][/COLOR]
    Piesek prezentowany po raz pierwszy przez właściciela - jak widac poradzili sobie świetnie!
    Gratuluje obu Panom;)

    pzdr.[/QUOTE]
    Obserwowałam chłopaków w niedziele na grupie - jak na wspolny debiut REWELKA! A i widzialam, ze w rasie konkurencja nie byla mala!

    Nam tez poszlo nienajgorzej, wywalczylysmy z Lilką CACIB, BOB i BOG IV :)
×
×
  • Create New...