Jump to content
Dogomania

Uwaga na ŻabaNet nie polecam uważajcie


werduszka

Recommended Posts

Czytam i mam wrażenie jakbym sama pisała powyższe posty. Pierwsze zamówienie w Żaba składałam latem. Kierowana oszczędnością na przesyłce, wybrałam opcję płatności z góry, no i jak wyżej, dziesiątki telefonów i maile bez odpowiedzi, aż do dnia, kiedy legowiska zostały wysłane. Wówczas to, doczekałam się - PO TRZECH TYGODNIACH - odpowiedzi. Składałam to na karb wakacji. Obecnie, nie nauczona doświadczeniem, kierując się wysoką jakością produktów, skusiłam się na ponowne zamówienie. Na mail znowu nie otrzymała odpowiedzi; dzwonić zapewne nie mam po co.... Tym razem jednak, jeśli nie uzyskam zapłaconego towaru w regulaminowym terminie, który mija za chwilę, zamierzam złożyć doniesienie o wyłudzeniu pieniędzy na policję. Nie planuję stresować się, jak poprzednim razem i odpuścić bez względu na wysokość wydanej kwoty.

Link to comment
Share on other sites

Myślę, ze chętnych do wniesienia pozwu bedzie więcej. Na początek sugeruje rzecznika praw konsumenta.
Jeszcze w listopadzie ŻABA reagowała na wpisy na forum i na GG. Od dwóch miesiecy jakby zapadli sie pod ziemię, a może ŻABA zrobiła wiecej przekrętów i w końcu ją posadzili(???) tylko jak odzyskać stracone pieniądze?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Martina55']DOSTAŁAM LEGOWISKO. Po 1,5 mies.
A to dzięki policji.Złożyłam zeznania i po kilku tyg legowisko przyszło do domu. Także radzę udać się na policję. Pozdrawiam[/QUOTE]

U mnie na razie wysłany drugi mail, kilka głuchych telefonów, GG nieaktywne, no ale ja czekam "dopiero" 3 tygodnie :D. Na policję wybieram się po upływie miesiąca od złożenia zamówienia. Swoją drogą, dziwi mnie postawa tej "firmy"; jakby za wszelką cenę mieli na celu zrazić do siebie klienta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Szanowni Forumowicze,

Kancelaria Max Incasso działając w imieniu Wierzyciela zwraca się z prośbą do osób poszkodowanych przez firmę ŻabaNet o wskazanie aktualnych danych dot. dłużnej firmy ŻabaNet, w tym rachunku firmowego. Wierzyciel będący w posiadaniu prawomocnego nakazu zapłaty, zamierza przeprowadzić skuteczną egzekucję.

Jednocześnie zwracamy się do właścicieli firmy ŻabaNet do kontaktu celem dobrowolnego uregulowania należności.

Prosimy kontaktować się na adres mail: [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]

z wyrazami szacunku
Kancalaria Max Incasso

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

[quote name='zabanet']POST NAPISAŁA Ewa Werduch - INFORMUJĘ, że jest to pomówienie, post niezgodny z prawdą - SPRAWĄ POMÓWIENIA zajmą się odpowiednie organy.[/QUOTE]
Skoro to nie prawda to może mój przykład,

[TABLE="width: 100%"]
[TR="class: sectiontableheader, bgcolor: #cccccc"]
[TD="class: Stil2, colspan: 2"][B]Informacje o zamówieniu[/B][/TD]
[/TR]
[TR="class: Stil1"]
[TD]Numer zamówienia:[/TD]
[TD]270[/TD]
[/TR]
[TR="class: Stil1"]
[TD]Data zamówienia:[/TD]
[TD]środa, 30 listopada 2011[/TD]
[/TR]
[TR="class: Stil1"]
[TD]Stan zamówienia:[/TD]
[TD]Zarejestrowane[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Do dnia dzisiejszego nie zrealizowane, wpłata była natychmiast po złożeniu zamówienia w ciągu 5 minut. Zero - 0 - ZERO - kontaktu, anie przepraszam, ani nieco później ani pocałuj mnie w d...ę.
64 zł - pooooszło. Pierwszy raz ktoś tak mnie potraktował. Bardzo radzę unikać tego pana i tą firmę. Krótko mówiąc OSZUST !!!

Jeśli się nie podoba to co piszę to proszę do sądu. Mam dowody.

Na policji stwierdzili że się zajmą sprawą, ale do dzisiaj nie wiem i nie chcę wiedzieć co dalej.

Pies się nie doczekał, ja zwiodłem się strasznie.

OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!! OSZUST !!!! ZŁodziej !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Ja akurat z ich usług nie korzystałem, ale naszła mnie pewna refleksja. Oczywiście w przeszłości miałem masę tego typu sytuacji. Teraz najpierw dzwonię i sprawdzam mailowo czy odpisują. Jak nie odbierają telefonów i nie odpowiedzą na proste pytanie w stylu "czy taki rozmiar jest", "czy taki kolor", "czy dało by się wysłać jeszcze dziś" (proste sprawdzenie), to nie zawracam sobie głowy, bo wiem że w razie problemów będzie tak samo.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Darecko']Ja akurat z ich usług nie korzystałem, ale naszła mnie pewna refleksja. Oczywiście w przeszłości miałem masę tego typu sytuacji. Teraz najpierw dzwonię i sprawdzam mailowo czy odpisują. Jak nie odbierają telefonów i nie odpowiedzą na proste pytanie w stylu "czy taki rozmiar jest", "czy taki kolor", "czy dało by się wysłać jeszcze dziś" (proste sprawdzenie), to nie zawracam sobie głowy, bo wiem że w razie problemów będzie tak samo.[/QUOTE]

Ja stosuję taką technikę: Zamawiam za pobraniem,jeśli do 7 dni paczka jest to ok odbieram ją i bez problemu.Jeśli przyjdzie później(bez wcześniejszego kontaktu ze mną)nie odbieram jej,bo po tym czasie zwykle zamówienie składam już w innym sklepie.Raz dałam się naciąć z wpłatą na konto,więcej się nie dam.Wolę zapłacić więcej i mieć pewność że paczka dojdzie :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...