Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
Polari

Mysza&Tema & Mimi

Recommended Posts

walc będzie tak czy siak, a mi na szczęście udało się wymigać :diabloti:
też poproszę foteczki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='ania90']fotki daj :)[/QUOTE]
Nie mam teraz czasu focić. :( W szkole do 16 przez poloneza a potem do taty. Obiecałam że to wszystko nadrobię w wakacje. ;) W domu brzydkie wychodzą bo nie naświetlone a na dwór nie mam kiedy wyjść.
[quote name='ahedok']walc będzie tak czy siak, a mi na szczęście udało się wymigać :diabloti:
też poproszę foteczki ;)[/QUOTE]
Ja bym się raczej nie wymigała, jeżeli fajni chłopcy to po co? :evil_lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Polari']Ja bym się raczej nie wymigała, jeżeli fajni chłopcy to po co? :evil_lol:[/QUOTE]

jak macie fajnych to nic tylko pozazdrościć :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łohoho ile tu się dzieje.;D To widać odmienna jesteś jak wszystkie szaleją za Czarkiem , a Ty niee;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='opa97']Mam takie małe pytanie. Co sprawy sercowe czy foty kwiatów mają do Twoich psów?[/QUOTE]

Justyna jest częścią życia swoich psów, więc jak opowiada o sobie to ma to związek, czyż nie?
zresztą nie samymi psami żyje człowiek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='opa97']Nie, nie ma. To jest galeria zdjęć, a nie rubryka wyznań sercowych w gazecie[/QUOTE]

w każdym razie jak się komuś nie podoba, można nie odwiedzać
u Cb nie ma żadnych historii, ale też i gości nie widzę zbyt wielu więc nie wiem jaki profil galerii jest fajniejszy :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='opa97']Mam takie małe pytanie. Co sprawy sercowe czy foty kwiatów mają do Twoich psów?[/QUOTE]
Kwiaty są jako gratisy do zdjęć psiaków. ;) A że moje sprawy osobiste nie pozwalają na to abym w weekend widziała się z psami to nie mam czasu porobić im fot. :(
[quote name='ahedok']Justyna jest częścią życia swoich psów, więc jak opowiada o sobie to ma to związek, czyż nie?
zresztą nie samymi psami żyje człowiek ;)[/QUOTE]
Dzięki. :p
[quote name='opa97']Nie, nie ma. To jest galeria zdjęć, a nie rubryka wyznań sercowych w gazecie[/QUOTE]
Poczytaj sobie wcześniejsze strony. ;) Może się dowiesz coś o tym dlaczego mam mało zdjęć. :eviltong: Ale jeżeli Ci się TU nie podoba to nie musisz tej galerii odwiedzać. :razz:
[quote name='ahedok']w każdym razie jak się komuś nie podoba, można nie odwiedzać
u Cb nie ma żadnych historii, ale też i gości nie widzę zbyt wielu więc nie wiem jaki profil galerii jest fajniejszy :lol:[/QUOTE]
Według mnie galeriia powinna być różnorodna. ;) Moja taka jest, Magda też ma taką. :eviltong: A jak poczytasz to weszła tu osoba która powiedziała że podoba jej się moja galeria bo jest różnorodna. :cool3:A u CB nie ma też tak dużo fot, nie piszesz rzadnych historii i jest pusto, u mnie nie. :eviltong: OK, ale jeżeli ci się nie podoba to nie zaczynaj tutaj kłótni tylko nie wchodź.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Polari']Według mnie galeriia powinna być różnorodna. ;) Moja taka jest, Magda też ma taką. :eviltong: A jak poczytasz to weszła tu osoba która powiedziała że podoba jej się moja galeria bo jest różnorodna. :cool3:A u CB nie ma też tak dużo fot, nie piszesz rzadnych historii i jest pusto, u mnie nie. :eviltong: OK, ale jeżeli ci się nie podoba to nie zaczynaj tutaj kłótni tylko nie wchodź.[/QUOTE]

No właśnie!! To chyba posiadacz galerii ma prawo decydować, co będzie w niej zamieszczał. A jeśli ktoś nie chce oglądać fotek kwiatków, bądź czytać o problemach sercowych, to może opuścić galerię lub poprostu nie komentować takich wpisów. Wybór jest prosty, nikt nikogo do niczego nie zmusza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki. :-D Fotki wrzucę dopiero jak będzie wolne bo na razie nie mam czasu... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='ahedok']w każdym razie jak się komuś nie podoba, można nie odwiedzać
u Cb nie ma żadnych historii, ale też i [B]gości nie widzę[/B] zbyt wielu więc nie wiem jaki profil galerii jest fajniejszy :lol:[/QUOTE]

Może powiesz, że moich gości interesowałoby takie bajdurzenie :cool1: ? Znajomi pewnie nie wchodzą, bo od czasu mojego zarejestrowania na stronie, dodałam tylko jeden wpis I nie reklamuję galerii na prawo i lewo. OK, komemtować nie będę, ale do galerii zajrzę. Gdy będę chciała troszkę się pośmiać :eviltong:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='opa97']Może powiesz, że moich gości interesowałoby takie bajdurzenie :cool1: ? Znajomi pewnie nie wchodzą, bo od czasu mojego zarejestrowania na stronie, dodałam tylko jeden wpis I nie reklamuję galerii na prawo i lewo. OK, komemtować nie będę, ale do galerii zajrzę. Gdy będę chciała troszkę się pośmiać :eviltong:[/QUOTE]

to jak ta twoja galeria taka oficjalna było w galerii zdjęć dodać, a nie w wątku na forum :P
śmiech to zdrowie, ale złośliwość już nie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='opa97']Gdzie dodałam zdjecia Mikiego na froum? Nie dodaje zdjęć, bo na forum nie wchodzę.[/QUOTE]

a teraz gdzie niby piszesz?
ogarnij się moja droga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...