Jump to content
Dogomania
mrs.ka

BONA ofiara wet-siostry URATOWANA po otruciu!

Recommended Posts

[quote name='kam.']jeśli macie cokolwiek na bazarek to ja chętnie zrobię, niestety co do rzeczy na bazarek nie mogę pomóc ponieważ muszę coś miec żeby utrzymac Szarika, ale jeszcze zobaczę co da się zrobic.[/QUOTE]
Na szczęście Szarik utrzymuje się nie tylko z bazarku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mr.ska sorry, ale miałam mało czasu i nie zerknęłam na to kto oferował kasę na tamtym wątku :( Mam zapie..ol... z psami :(
[B]Sorry! Możę ktoś mógłby mnie w tym wyręczyć???[/B] Pomóżcie ciotki!!!
A co do tekstu do ogłoszeń JACEK zrobił bardzo fajny i z takim też już puścił kilka, mój też jest suuuuper :D,a co, zły... :):)?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
[B]Punk [/B]wielkie podziekowania ,pieniążki już są na koncie:loveu: Paulina78 wpisz wpłatę 100zł od Punk

[B]Weronika1[/B] zapłaciła na połowę ze mną hotelik za [B]BAMBOO[/B] za co jeszcze raz bardzo dziekuję:loveu:

[B]BONI[/B] dzisiaj zawiozłam do hoteliku do Celinowa ,nie bedę się rozpisywać bo mi serce pęknie jak dziewczynka nie chciała mnie na krok odstąpić:placz: ale na miejscu zajęła się nią osoba ,która ma takie samo podejście do zwierząt jak ja , jest w stanie poświęcić jej jeszcze więcej czasu , no i BONI ma miejsce przy kominku :lol: naprawdę lepiej trafić nie mogła,bo wszystko czego jej potrzeba to przytulny dom i kochający człowiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='mrs.ka']

[B]BONI[/B] dzisiaj zawiozłam do hoteliku do Celinowa ,nie bedę się rozpisywać bo mi serce pęknie jak dziewczynka nie chciała mnie na krok odstąpić:placz: ale na miejscu zajęła się nią osoba ,która ma takie samo podejście do zwierząt jak ja , jest w stanie poświęcić jej jeszcze więcej czasu , no i BONI ma miejsce przy kominku :lol: naprawdę lepiej trafić nie mogła,bo wszystko czego jej potrzeba to przytulny dom i kochający człowiek.[/QUOTE]

Kochana hotelik w Celinach - nie w Celinowie :evil_lol:

Mówiłam Ci, ze będzie dobrze, to wierzyć nie chciałaś. Ja jadę tam w sobotę, więc porobię fotki, a Ty tekst jakiś naszykuj do allegro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale numer:evil_lol: to jak ja tam wogóle dzisiaj trafiłam:crazyeye: jak pytałam w Bodzentynie jak dojechać do Celinowa to nikt nie wiedział ,stwierdziłam ,że straszne wieśniaki i koleżanka zadzwoniła do męża ,który miał nam na necie znaleść gdzie to jest i znalazł ...koło Hańczy ,a my już byłysmy u Ginn bo ja jakoś instynktownie tam trafiłam:lol:
ale jestem naprawdę spokojna ,że Boni jest w dobrych rękach ,oczywiście wieczorem już dzwoniłam do Ginn dopytywać się o księzniczke:loveu:
a jak Ty możesz powiedzieć ,że ja wierzyć nie chciałam , moze inaczej : nie dowierzałam,że może mieć tak dobrze :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witajcie. Jestem zgodnie z deklaracją. Przed chwilą przelałam 100 zł. na Świetokrzyskie Towarzystwo Opieki Nad Zwierzetami. Na chwilę obecną jest to wpłata jednorazowa ale nie ostatnia.Pozdrawiam Marta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witamy wszystkich. Bona zachowuje się jak prawdziwa dama. Jest bardzo, bardzo grzeczna. Z pieskami Bąblem, Horką, Rumisiem i Dredzikiem nie ma żadnych problemów. Trochę się boi kotów ale widać, że coraz mniej. Koty starają się z nią zaprzyjaźnić, zwłaszcza Alma, która woli psy od kotów. Noc była bardzo spokojna. Apetycik dopisuje. Bardzo mnie śmieszy Bona bo je na leżąco.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak ,tak je na leżąco ale ja myślałam ,że taka była osłabiona po zabiegu ,że nie wstawała do miski ,a tu proszę ,księzniczka :)

[B]Ginn[/B] tylko z tym jej apetytem to uważaj i nie dogadzaj jej za bardzo bo ona ma zdecydowanie za dużo tłuszczyku teraz ,a jak ją jeszcze podkarmisz to już nie będzie " księżniczka":evil_lol:
Rozśmieszyło mnie jak wczoraj wieczorem [B]Ginn[/B] mi przez telefon mówiła ,że [B]Boni[/B] boji się kotów ale wiecie co myślę ,ona chyba nigdy nie widziała kota z bliska i dlatego się bała. Na pewno się z nimi dogada.

[B]dusje[/B] - potwierdzam wpłatę , pieniążki już na koncie [B]100 zł[/B] dla Boni i [B]10 zł[/B] za telefon (z tym tel. to niepotrzebnie przecież i tak bym zadzwoniła:) bardzo,bardzo dziękujemy:loveu:

Ja zrobiłam przelew za hotelik [B]200 zł czyli za 15 dni.[/B]

[B]muza_51[/B] też ogromnie dziękujemy za wpłatę:loveu: ,potwierdzenie dostanę pewnie za kilka dni od [B]ewab[/B] z śTOZ-u i te pieniążki jak się uzbiera za zabieg to wyślę f-re od weta ,żeby już nie przechodziły przezemnie tylko bezpośrednio na konto lecznicy,ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='mrs.ka']świetne allegro ,dzięki Eliza :), mam nadzieję ,że przyniesie efekt :)[/QUOTE]


Jakby ją ktoś ogłaszał to piszcie:
[FONT=Verdana]Sunia przebywa w domu tymczasowym w okolicy Bodzentyna (woj. świętokrzyskie)

Z doświadczenia wiem, że ludzie nie potrafią sprawdzić na mapie miejscowości Bodzentyn, a co tu dopiero mówić o Celinach.
[/FONT]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='eliza_sk']
Z doświadczenia wiem, że ludzie nie potrafią sprawdzić na mapie miejscowości Bodzentyn, a co tu dopiero mówić o Celinach.
[/FONT][/QUOTE]

albo wogóle nie są w stanie zapamiętać nazwy Celiny ,nawet jak tam jadą:evil_lol:

hej zobaczcie jak [B]BAMBOO[/B] wykąpany się prezentuje na zdjęciach ,tylko to uzębienie ma tragiczne:cool3: wstawiłam fotki na tym starym wątku
[URL]http://www.dogomania.pl/threads/189485-Psie-piekło-na-Martenowskiej-w-STARACHOWICACH.-Jest-nas-10.POMÓŻ[/URL]!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jestem, jestem. Na wpłatę proszę chwilkę poczekać, bo właśnie usiłuję opanować zasadę działania nowego konta i chyba mój wrodzony talent do nauki ulotnił się gdzieś...

Mrs.ka, intuicja Ci drogę właściwą wskazała :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Margo05']Jestem, jestem. Na wpłatę proszę chwilkę poczekać, bo właśnie usiłuję opanować zasadę działania nowego konta i chyba mój wrodzony talent do nauki ulotnił się gdzieś...

Mrs.ka, intuicja Ci drogę właściwą wskazała :D[/QUOTE]

może i Tobie intuicja pomoże:evil_lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
oj przyda się porządna intuicja, bo zdrowy rozsądek i logika zawiodły, nijak nie wiem o co im chodzi z tą aktywacją :( jutro będę musiała pomolestować koleżankę co mi to konto zakładała, bo czarno to widzę

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piekna dame zaanonsowalam tutaj: [URL]http://www.dogomania.pl/threads/200625-MAM-SUPER-DOM-DLA-LEONBERGERKI-(lub-podobnej)?p=16155129[/URL]

Ile Bona ma w klebie i ile wazy? Bardzo prosze o odpowiedz na wczoraj :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Margo05']oj przyda się porządna intuicja, bo zdrowy rozsądek i logika zawiodły, nijak nie wiem o co im chodzi z tą aktywacją :( jutro będę musiała pomolestować koleżankę co mi to konto zakładała, bo czarno to widzę[/QUOTE]
Uważaj, bo ja to sobie często zablokowuję, jestem PRL-owska nieudacznica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Announcements

×
×
  • Create New...