Jump to content
Dogomania

Trymowac samemu??


Sreberko

Recommended Posts

Mam psiczke (w typie sznaucerka mini) i zauwazylam ze strasznie wychodza jej wlosy (ma 3 mce). Wet poradził aby ja nie strzyc jeszcze przez jakies 2 mce ale wytrymowac. Sama poskubalam ja palcami i widze ze mniej wlosa gubi. I tak sie zastanawiam czy moge trymowac sama? Jaki sprzet zakupic? Poradzicie, podpowiecie cos? Bo ja jestem zielona i nie wiem czytakim trymerkiem poprostu sie psa "czesze" czy potrzeba jakiejs specjalnej techniki itp.
Dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Jak najabardziej mozesz sama trymowac swojego malucha :) codziennie albo co kilka dni wyczesuj cały podszerstek trymerem- tych jest całe mnóstwo do wyboru :) Jesli nie chcesz wydawac duzo pieniędzy mozesz kupic sobie trymer trixie z czerwoną rączką (cena ok 30 zł), dla miniatur dobre są tez marsy np 330 (ale tu cena wynosi ok 60-70 zł). Ja polecam wlasnie ten tani trixie- jak dla mnie rewelacja :)
Juz samo wyczesywanie podszerstka sprawi ze piesek bedzie gubił mniej włosa. Raz albo 2 razy w roku mozesz wytrymowac swojego psa zuepłnie do łysa- wyrywajac nie tylko podszerstek ale tez sztywny wlos okrywowy :) ja to robie rękami (w rękawiczkach lekarskich), albo w specjalnych nakładkach na palce :)

A jak trymowac pokazane jest na stronie [url]www.fryzjerpsi.com/pierwsza.html[/url] :)
USŁUGI-> Trymowanie-co to jest? :)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites